Strony

sobota, 13 września 2014

Testuję z Nova Cosmetica: Kuracja na wypadanie włosów EXAGON

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę przedstawić Wam moją relację ze stosowania kuracji na wypadanie włosów EXAGON od Nova Cosmetica.
 Jaka jest moja opinia? O tym z chwilę:) Na początek informacje od producenta:

EXAGON

Serum EXAGON przeciw wypadaniu włosów stanowi doskonałą kurację, która została opracowana specjalnie dla osób borykających się z problemem utraty włosów oraz osób pragnących wzmocnić włosy. Serum EXAGON nada Twoim włosom doskonałą sprężystość oraz świeżość. W rezultacie wypadanie włosów zostaje zahamowane, ich wzrost pobudzony a Twoje włosy staną się mocniejsze.

Preparat EXAGON:
•    skutecznie zapobiega wypadaniu włosów,
•    wspomaga wzrost nowych włosów,
•    zwiększa gęstość i rewitalizuje włosy,
•    nadaje włosom objętość i przywraca sprężystość oraz połysk,
•    pochodzenie roślinne oraz same naturalne składniki gwarantują
    brak skutków ubocznych,
•    posiada PH odpowiednie dla skóry głowy i nie powoduje reakcji
    alergicznych,
•    nie zawiera sztucznych barwników,
•    nie skleja włosów i jest łatwy w użyciu,
•    jest dermatologicznie bezpieczny,
•    każde opakowanie stanowi skuteczną 3 miesięczną kurację
EXAGON
Nakładamy Serum EXAGON na umyte i wilgotne włosy zaczynając w miejscu wypadania włosów i stopniowo pokrywamy cały obszar porośnięty włosami. Okrężnymi ruchami należy delikatnie wmasować preparat opuszkami palców przez około 2 minuty aż do wchłonięcia. Nie spłukujemy.

SKŁAD SERUM EXAGON:
Aqua (water), Alcohol Denat, Hydrolyzed Soy Protein, Aloe Barbadensis Leaf Powder, Peg-35 Castor Oil, Polysorbate 20, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Inositol, Calcium Pantothenate, Linoleic Acid, Biotin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Menthol, Camphor, Propylene Glycol, Sodium Dehydroacetate, Diazolidinyl Urea, Lodopropynyl Butylcarbamate, Limonene, Linalool, Parfum (fragrance)

MOJA OPINIA:

Producent proponuje dwie formy kuracji:
KURACJA NORMALNA SKUTECZNIE ZAPOBIEGAJĄCA WYPADANIU WŁOSÓW I WZMACNIAJĄCA WŁOSY: 1 lub 2 ampułki Serum EXAGON raz w tygodniu

KURACJA INTENSYWNA STOSOWANA W MIEJSCACH DUŻEJ UTRATY WŁOSÓW WSPOMAGAJĄCA ICH WZROST:
1 ampułka Serum EXAGON na dobę przez okres 2 tygodni, a następnie (od 3 tygodnia) 1 ampułka Serum EXAGON, co drugi dzień przez kolejne 2 tygodnie
Ja wybrałam opcję intensywniejszej kuracji,jednak zmodyfikowałam ją troszkę na własne potrzeby. Ampułki stosowałam co drugi dzień. W ten sposób miałam miesięczną kurację,która bardzo poprawiła stan moich włosów. Ale od początku:)
W opakowaniu znajduje się 12 szklanych ampułek, po 9ml każda. Bardzo spodobał mi się zapach i konsystencja produktu. Zapach jest przyjemny, intensywny, przypominał mi zapach profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich. Za każdym razem,kiedy aplikowałam zawartość buteleczki na włosy,czułam się jak podczas wizyty u fryzjera. Konsystencja jest bardzo lekka, musiałam uważać podczas aplikowania,więc po prostu wylewałam po troszkę zawartości i wcierałam we włosy.
 Dodatkowo robiłam masaż skóry głowy,który miał za zadanie pobudzić cebulki do wzrostu i lepiej wchłaniać kurację.  Skład jest przyjemny dla oka i pochodzenia roślinnego,więc bez obaw stosowałam Exagon. Z rezultatów jestem zadowolona, nawet bardzo. Włosy stały się mocniejsze, wypadanie wyeliminowane w co najmniej 70%,a to w moim przypadku imponujący efekt.
Cena jednego opakowania (12 ampułek) kosztuje 159zł plus koszt wysyłki,ale jeśli ktoś boryka się z problemem nadmiernego wypadania włosów,polecam,bo warto zainwestować w zdrowy wygląd swoich włosów:)

Serdecznie dziękuję marce Nova Cosmetica za zaufanie i możliwość przetestowania kuracji.
Zapraszam do odwiedzenia:
Strona internetowa kuracji: http://www.exagon.pl/
Fanpage Nova Cosmetica: https://www.facebook.com/novacosmeticapl

7 komentarzy:

  1. Z tymi ampułkami się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze ich, ale włosy wypadają mi garściami, niestety nic nie działa więc pewnie przyjże się im bliżej, jak to mówią "tonący i brzytwy się chyta" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze się z tym nie spotkałam :)
    zapraszam Cię na konkurs :)
    http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html#comment-form
    poklikasz w linki ?:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ostatnio bardzo wypadają włosy - muszę wypróbować ten produkt , może coś pomoże :)
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że skusiłabym się na te ampułki, ale niestety nie za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że takie drogie, może kiedyś wypróbuję jeśli będę miała okazję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczełam je stosować, kupiłam na złotych wyprzedażach 3x12 amp. i 2x 250ml szampon za kwotę 149zł plus przesyłka . stosuje od od tygodnia, wpierw myję głowę szamponem (ma on bardzo intensywny zapach mięty-pokrzywy) wraz z masażem i zgodnie z zaleceniami producenta pozostawiam go na parę minut bez spłukiwania. po chwili spłukuję, wycieram włosy ręcznikiem i proszę pierwsze zaskoczenie nie musiałam nakładać na włosy niczego by je rozczesać, tak samo zaskoczyły mnie te ampułki bo nie przetłuszczają włosów i nie obciążają ich. Bałam się tego że ampułkę będę musiała stosować na noc na nieświeże włosy. Co do rezultatów na razie nie mogę za wiele powiedzie bo za krótko je stosuje, ale zauważyłam że włosy są gładsze i lżejsze, lepiej się układają i nie plączą. Co do ceny to można znaleźć w necie już za 46,09 zł za 12 amp. Ze swojej strony polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty