Strony

środa, 17 września 2014

Testuję z Pilomax: BOX 5 do włosów farbowanych ciemnych

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o boxie, który miałam okazję wypróbować na moich włosach. Otrzymałam go od marki Pilomax, za co serdecznie dziękuję.
 Oprócz boxu otrzymałam Hennę Wax do włosów ciemnych, którą recenzowałam tutaj: KLIK recenzja WAX
Zatem opowiem Wam tylko o kuracji, która obejmuje dwie serie: Regeneracja w trzech krokach oraz Pielęgnacja w dwóch krokach.
Na początek informacje od marki:

BOX 5 do włosów farbowanych ciemnych

Seria kosmetyczna do włosów farbowanych na kolory ciemne:


to kompletna pielęgnacja i regeneracja, która odbudowuje, wzmacnia i chroni włosy farbowane i skórę głowy.
W skład serii wchodzą produkty przeznaczone do Regeneracji i codziennej Pielęgnacji włosów farbowanych i skóry głowy, nazwane kolejnymi krokami.
Regeneracja krok 1. - szampon oczyszczający 70ml
Regeneracja krok 2. - maska regenerująca 70ml
Regeneracja krok 3. - odżywka bez spłukiwania w sprayu o właściwościach chroniących włosy 100ml

Pielęgnacja krok 1. - szampon łagodnie myjący włosy 70ml
Pielęgnacja krok 2. - odżywka zawierająca keratynę i skrzyp polny, której zadaniem jest nadanie połysku, grubości i wygładzenie włosów 70ml

Regenerację stosujemy, w zależności od stopnia zniszczenia włosów, 1 - 3 razy w tygodniu. Pielęgnację stosujemy w pozostałe dni tygodnia.

Pięć kroków serii Regeneracja + Pielęgnacja zapewnia włosom połysk, sprężystość i zdrowy wygląd, na bieżąco naprawiając uszkodzone włókno włosowe i pielęgnując skórę głowy.
Wszystkie produkty zostały przebadane dermatologicznie, nie zawierają parabenów i SLS oraz są bezpieczne dla wrażliwej skóry głowy.
Seria kosmetyczna do włosów farbowanych to bezpieczeństwo, wygoda i skuteczność.
BOX do kupienia tutaj: KLIK BOX

A szczegółowe informacje o poszczególnych produktach serii tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Nie będę omawiała każdego kosmetyku z osobna, bo zajęłoby mi to bardzo dużo czasu. Przekonałam się już podczas testowania poprzedniego zestawu, że kosmetyki marki Pilomax są bardzo dobrej jakości i mają rewelacyjne działanie. Tak też było tym razem. Obie serie są świetne i polecam je każdemu, którego włosy potrzebują odnowy i regeneracji.
Oczywiście obie serie można stosować z osobna,ale w duecie działają idealnie. Regenerację powinno się stosować 1-3 razy w tygodniu,w zależności od stanu naszych włosów, ja stosowałam ją właśnie 3 razy. W pozostałe dni używałam serii pielęgnacyjnej. Po miesiącu stosowania moje włosy odzyskały dawny blask, jeszcze z czasów przed koloryzacjami.
 Są miękkie, bardzo łatwo się układają i co najważniejsze, nie puszą się i łatwo się rozczesują. Wcześniej miałam codziennie problem z rozczesaniem, czasem rozplątując włosy miałam łzy w oczach. Na szczęście w odpowiednim momencie w moje ręce trafił Box od Pilomax, który sprawił,że mój problem z rozczesywaniem rozwiązał się sam:)
Zarówno szampony, jak i odżywki obu serii znajdują się w poręcznych tubkach. Zamykają się na "klik", więc nie ma problemu z odmierzeniem odpowiedniej ilości kosmetyku.Odżywka bez spłukiwania mieści się w butelce z atomizerem.  Bardzo podoba mi się zapach i konsystencja każdego z produktów. Kosmetyki, które znajdują się w tubkach mają gęstą konsystencję. Szampony są niezwykle wydajne, ponieważ niewielka ilość wystarczy do wytworzenia gęstej piany pokrywającej całe włosy. Odżywki także zasługują na plusy w kwestii wydajności. Odżywka w sprayu także wystarcza na długi czas, ja do spryskania całej powierzchni włosów potrzebowałam zaledwie kilku psiknięć.
  Do gustu bardzo,ale to bardzo przypadł mi zapach wszystkich kosmetyków, który przez długi czas pozostaje na włosach. Jak dla mnie jest to ogromny plus:)
No i działanie- ono jest najważniejsze w kwestii testowania. Szampony rewelacyjnie oczyszczają włosy z pozostałości po kosmetykach do stylizacji i innych zanieczyszczeń. Sprawiają,że włosy stają się miękkie i wygładzone. Odżywki odbudowują włosy i wzmacniają kolor włosów farbowanych. Dodatkowo chronią przed rozdwajaniem końcówek i łamliwością.

Jestem bardzo zaskoczona efektem, jaki uzyskałam dzięki boxowi. Jestem zachwycona !!!

Serdecznie dziękuję marce Pilomax za zaufanie i możliwość przetestowania obu serii.
Zapraszam do odwiedzenia:

Strona internetowa: http://www.wax-sklep.pl/
Fanpage marki: https://www.facebook.com/Pilomax.Wax

7 komentarzy:

  1. Już kiedyś gdzieś słyszałam o tych kosmetykach, ale jakoś nie miałam okazji ich wypróbować. Świetna recenzja. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam te kosmetyki ale srednio sie spisały na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam serię do włosów przetłuszczających się i również jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam maskę do włosów z Pilomaxu i była bardzo dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam i szampon i odżywkę i maskę i byłam bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze kosmetyki jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka jest dla mnie numerem jeden. Od lat mi towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty