Strony

środa, 18 czerwca 2014

Testuję z Laboratorium Pilomax- kuracja do włosów ciemnych

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję kuracji do włosów ciemnych,którą otrzymałam w ramach współpracy od Laboratorium Pilomax.


Moja przesyłka zawierała kompletny zestaw do odbudowy włosów ciemnych:
WAX szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych 200ml
WAX HENNA do włosów ciemnych 240g
Grzebień Pilomax
Turban Pilomax


 


Informacje od producenta:

WAX szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych 200ml

WAX szampon przeznaczony jest do mycia włosów i skóry głowy bezpośrednio przed zastosowaniem maski WAX. Usuwa silikony pozostawione przez preparaty pielęgnacyjne (szampony i odżywki codziennego użytku) oraz substancje chemiczne z pianek, lakierów i innych środków stylizujących. Otwiera łuski włosa umożliwiając masce głęboką penetrację i wniknięcie składnikom odżywczym maski w głąb włosa. Z wyników badań aplikacyjnych wynika, że ponad połowa badanych kobiet uważa, że szampon oczyszczający WAX ma lepsze właściwości niż inne tego typu produkty stosowane wcześniej.
Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozetrzeć w dłoniach lub rozcieńczyć w małej ilości wody, następnie nałożyć na wilgotne włosy i łagodnie masować do wytworzenia piany. Spłukać obficie ciepłą wodą, lekko odcisnąć dłońmi i zawinąć w ręcznik. Po umyciu włosów użyć odpowiednio dobranej maski WAX.
NIE ZAWIERA PARABENÓW I SILIKONÓW
 ZAWIERA: Panthenol, Glycerin
Szampon do kupienia tutaj: http://www.wax-sklep.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=206&category_id=28&option=com_virtuemart&Itemid=53



WAX HENNA do włosów ciemnych 240g

HENNA WAX regenerująca maska do włosów ciemnych zniszczonych i suchych
z ekstraktem z henny i zielonej herbaty.

Maska do włosów ciemnych, zniszczonych, matowych i suchych, wypadających. Wzmacnia osłabione włosy, zapobiega utracie wody, pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę włosową, przeciwdziała wypadaniu włosów. Zwiększa sprężystość włosów, nadaje im moc i blask.
Nie zawiera SLS, SLES, parabenów i silikonów

Sposób stosowania:
- Umyj włosy szamponem.
- Maskę, w ilości około łyżki na średniej długości włosy, wmasuj w skórę głowy i włosy.
- Pozostaw ją na około 10 minut (czas działania maski można przedłużyć do godziny).
- Spłucz dokładnie maskę.
- Susz i układaj włosy jak zwykle.
- Maskę stosuj co 2-3 mycia do osiągnięcia widocznej poprawy.
- Profilaktycznie stosuj maskę raz w tygodniu.
Zawiera Lawsonia Inermis Extract i Camelia Sinensis Leaf Extract
Nie zawiera parabenów i SLS
Maska do kupienia tutaj:
http://www.wax-sklep.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=179&category_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=53

 


MOJA OPINIA O ZESTAWIE:

Moje włosy , suche i zniszczone, które są katowane farbowaniem i rzadko prostownicą i suszarką,potrzebowały dogłębnej odbudowy. Stosowałam już wiele kosmetyków profesjonalnych,które miały pomóc,to miał być już ten kosmetyk,ale jednak cały czas zachodził jedynie przechodzące zmiany,które zanikały.
Tym razem jednak poznałam zestaw,który pomógł moim biednym włosom. Kuracja,którą otrzymałam już po pierwszym użyciu poprawiła stan moich włosów.

Zarówno szampon,jak i maska mają bardzo wygodne opakowanie-plastikowe,białe nieprzezroczyste. Na opakowaniach znajdują się informacje od producenta, skład oraz sposób stosowania. Szampon ma delikatną konsystencję, maska jest bardziej zbita i gęsta. Oba produkty mają bardzo specyficzny zapach,który przypadł mi do gustu,bardzo mi się podoba. Szampon zmywa wszelkie pozostałości po kosmetykach do stylizacji oraz zanieczyszczenia,przygotowując włosy do aplikacji maski.









Co zauważyłam już po pierwszym zabiegu,a także po każdym kolejnym?
Po pierwsze wygładzenie, włosy są bardzo miękkie i nawilżone. Zauważyłam,że ładnie się błyszczą i są "lekkie". Nie są w żaden sposób obciążone,wręcz przeciwnie. Lepiej się układają, widać,że są zdrowsze. Efekt pozostaje na długo,dlatego zabieg powtarzałam 1-2 razy w tygodniu. Nie ma potrzeby stosować tych kosmetyków częściej,ponieważ efekt po zastosowaniu kuracji utrzymuje się przez ładnych kilka dni. Moje włosy należą obecnie do lekko kręconych,pofalowanych.
Ogromnym plusem,jaki zauważyłam, to szybkość działania zarówno szamponu jak i maski. Najlepszym rezultatem w moim przypadku okazały się kompresy z użyciem turbanu Pilomax.
Przy każdym zastosowaniu,po umyciu włosów szamponem,nakładałam maskę wg załączonej instrukcji. Po nałożeniu maski na skórę głowy i włosy,przeczesywałam włosy grzebieniem Pilomax,a następnie zakładałam turban Pilomax. Po odczekaniu ok.20-30 minut, ściągałam turban i zmywałam maskę. Efekt jest powalający! Jestem zachwycona stanem faktycznym moich włosów po każdym zastosowaniu. Włosy zniszczone stały się pełne życia, nie należą także do przesuszonych. Zauważyłam jeszcze jeden bardzo pozytywny efekt kuracji- przy regularnym stosowaniu włosy zaczynają szybciej rosnąć. Kuracja przyspiesza ewidentnie porost włosów. Po miesiącu włosy urosły mi na długość,którą uzyskałabym co najmniej po kilku miesiącach zapuszczania. Włosy mniej wypadają,są mocniejsze,gęstsze. Kuracja wyraźnie poprawia kondycję włosów,sprawia,że pięknie się rozczesują i są pełne życia. Ostatnim plusem jest fakt,że zawartość henny przedłuża trwałość włosom farbowanym!

Podsumowując, jestem zachwycona kuracją z Laboratorium Pilomax! Jest ona warta swojej ceny,zarówno pod względem składu,jak i działania i ostatecznego efektu na naszych włosach.
Dziękuję Laboratorium Pilomax za zaufanie i możliwość przetestowania kuracji,którą zachwyca się wiele kobiet i mężczyzn!!!
Zapraszam do sklepu WAX,gdzie zakupicie wszystkie produkty : http://www.wax-sklep.pl/
Oraz fanpage Włos ma głos Pilomax: https://www.facebook.com/Pilomax.Wax

9 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie :) Cieszę się razem z Tobą, że pomogły. Ja jednak mam rozjaśnione włosy więc to kosmetyki nie dla mnie. Ale jak kiedyś zmienię kolor, przypomnę sobie o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na wlosy do piersi uzywam 1/3 porcji co ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki są również do włosów jasnych. Wypróbowałam obie serie, jedna jak i druga świetnie się sprawdziły. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pilomax jest godną zaufania marką. Każdy możne znaleźć coś dla siebie. Ja mam maskę dokładnie tą co powyżej na zdjęciu. Uważam, że jest bardzo dobrą maską. Nie zawiera barabenów i silikonów. 2 razy w tygodniu noszę ją na włosach około godziny. Efekty są faktycznie są. Trzeba tylko wytrwałości i same zobaczycie, że będziecie miały inne włosy niż przed jej używaniem. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pilomax jest godną zaufania marką. Każdy możne znaleźć coś dla siebie. Ja mam maskę dokładnie tą co powyżej na zdjęciu. Uważam, że jest bardzo dobrą maską. Nie zawiera barabenów i silikonów. 2 razy w tygodniu noszę ją na włosach około godziny. Efekty są faktycznie są. Trzeba tylko wytrwałości i same zobaczycie, że będziecie miały inne włosy niż przed jej używaniem. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te Pilomaxowe dobroci :) Najbardziej chyba aloesowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty