Strony

sobota, 6 września 2014

Testuję z Bottega Verde (Sekrety Piękna): Szampon & balsam ALOES

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o dwóch kosmetykach,które w znacznej mierze składają się z ekstraktu z aloesu. Zakupiłam je w bardzo atrakcyjnej cenie w ramach współpracy z Sekrety Piękna,czyli Blue Nature,a najlepszą osobą,która bardzo pomogła mi w doborze kosmetyków jest przemiła Pani Agnieszka;)
 Całość mojego zamówienia prezentuje się następująco (środki chemiczne to prezenty za współpracę,za co bardzo dziękuję:):
Zapraszam do lektury informacji od producenta,a potem mojej opinii:
Aloes, znany również jako "lilia pustyni", często zwany także "rośliną cudów" lub "naturalnym uzdrowicielem", jest ceniony za swoje działanie przeciwstarzeniowe. Również obecnie wyciąg z aloesu znajduje szerokie zastosowanie ze względu na swoje dobroczynne właściwości.

ALOE ALOESOWY ŻEL DO MYCIA CIAŁA I WŁOSÓW

Z ekstraktem z aloesu o działaniu nawilżająco-łagodzącym (400 ml). Wszystkie zalety nawilżające, zmiękczające i łagodzące aloesu oraz skuteczne oczyszczanie, zapewniające maksymalną świeżość i czystość skóry i włosów!
 Żel do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Na początku byłam bardzo ciekawa efektu, jaki uzyskam na włosach, bo to głównie do nich zakupiłam ten produkt. Ale od początku:) Kosmetyk zamknięty jest w poręcznej przezroczystej buteleczce, więc mamy świadomość, ile dobrodziejstwa jeszcze pozostało w opakowaniu.

Zamknięcie jest najwygodniejsze,a więc na klik. Nie miałam problemu więc z odmierzeniem odpowiedniej ilości płynu jedną ręką. Konsystencja żelu jest średnio gęsta, barwy zielonej.  Piany nie uzyskujemy zbyt dużo, a to dlatego, że aloes jest głównym składnikiem. Mimo wszystko szampon jest wydajny. Kiedy aplikuje się go na włosy, stają się one nie miękkie,a jakby twarde i pokrywają się dziwną powłoczką.
 Ten etap nie spodobał mi się,ale po tym,jak osuszyłam włosy, wiedziałam już, że jest to bardzo dobry kosmetyk do codziennej pielęgnacji włosów każdego rodzaju. Spytacie pewnie dlaczego? A dlatego,że włosy po kąpieli z twardych i nieujarzmionych stają się miękkie i błyszczące. Bardzo spodobało mi się jego działanie, włosy są pełne blasku, dobrze się rozczesują i układają. Polecam:)

ALOE MLECZKO DO CIAŁA

Z ekstraktem z aloesu o działaniu nawilżająco-łagodzącym (250 ml). Orzeźwia skórę, zapewnia błyskawiczny komfort i poczucie nieskończonej miękkości. Pięknie pachnie!


Mleczko do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Balsamy,mleczka czy też innego wszelkiego rodzaju mazidła do ciała towarzyszą nieustannie mojej kosmetyczce. Ten balsam polubiłam za kilka istotnych cech. Po pierwsze, znajduje się w bardzo wygodnej butelce z aplikatorem w postaci pompki. Możemy odmierzyć tyle kosmetyku,ile zechcemy. Po drugie, bardzo przyjemna konsystencja- kremowa, barwy oliwkowej, może jaśniejszej. Zapach także jest plusem,delikatny i świeży. No i najważniejsze, czyli działanie. Skóra po aplikacji mleczka jest bardzo gładka, nawilżona i pachnąca. Ekstrakt z aloesu dodatkowo chroni ją przez podrażnieniami, więc polecam mleczko po depilacji.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona, że wybrałam te dwa aloesowe kosmetyki.

LUBISZ KOSMETYKI ? - Polub stronę i bądź na bieżąco ze wszystkimi promocjami kosmetyków Bottega Verde KLIK
Strona internetowa wraz ze sklepem: KLIK

9 komentarzy:

  1. Bardzo kusząca aloesowa kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kosmetyki;) skusiłabym się na mleczko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety kosmetyki z aloesem nie są dla mnie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aloesowy żel do mycia ciała i włosów kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie miałam kosmetyków z aloesem, chyba czas się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawee kosmetyki!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe kosmetyki, może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kosmetyki, proste bo kosmetyki z aloesu możemy zrobić sami w domu, potrzeba tylko odpowiedniej gleby do uprawy roślin i oświetlenia żeby wyhodować sensowny aloes i mamy 100% naturalny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty