Strony

niedziela, 7 września 2014

Testuję dla portalu Udziewczyn.pl : NO 36- Balsam do stóp i paznokci & Perełki do kąpieli stóp

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować dwa produkty marki No 36, które przeznaczone są do pielęgnacji stóp. Otrzymałam je w ramach współpracy z portalem Udziewczyn.pl, który polecam każdej kobiecie, ale także płci przeciwnej:)

Od kiedy zaczęłam odbywać staż jestem w ciągłym ruchu, więc wieczorami sprawiam moim stopom domowe spa. Ostatnio pielęgnowane były poniższymi kosmetykami:

PharmaCF, No 36, Perełki do kąpieli stóp

 Zawarte w produkcie algi morskie i drobinki soli delikatnie złuszczą stopy przynosząc im efekt natychmiastowego relaksu. Skóra stanie się miękka i odprężona. Dzięki kolejnemu składnikowi kosmetyku - kwasowi urea - nasze stopy będą idealnie nawilżone i odżywione. Perełki do kąpieli dostarczą skórze niezbędnych minerałów i mikroelementów, a przygotowana dzięki nim kąpiel doskonale pobudzi krążenie, dając odprężenie, wzmacniając cały organizm oraz pozostawiając na skórze przyjemny zapach.

MOJA OPINIA:

W plastikowej, przezroczystej buteleczce z nakrętką znajdują się maleńkie niebieskie perełki,które wymieszane są także z odrobiną soli. Dodatkowo nakrętka pełni funkcję miarki. Kiedy zalejemy je wodą, perełki zmieniają swoją postać rozpuszczając się i barwiąc wodę na niebiesko. Zapach jest po prostu nieziemski- jednym słowem morska bryza. Jest to idealny aromat do pielęgnacji stóp.
 Zapach jest wyczuwalny przez jakiś czas na skórze,więc jest to bardzo odświeżający kosmetyk. Wydajność także niewątpliwie zasługuje na dobre słowo- dwie nakrętki przy każdej kąpieli to mało, więc bez obaw buteleczka wystarczy nam na długi czas. W składzie znajduje się 25% mocznika,a także ekstrakt z alg morskich oraz drobinki soli. Skóra po 10-minutowej kąpieli (wg sposobu użycia), skóra staje się bardzo miękka i nawilżona.
 Przy każdorazowym zastosowaniu czułam się bardzo komfortowo, jednocześnie sprawiając moim stopom domowe spa. Uczucie ciężkich nóg mija bardzo szybko. Perełki stały się moim ulubionym produktem zmiękczającym, ponieważ zapewniają nam odprężenie i odrobinę luksusu w domowym zaciszu. Stosowanie ich to sama przyjemność:) !!!

PharmaCF, No 36, : Balsam do stóp i paznokci intensywnie nawilżający

 Balsam przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry stóp i paznokci. Zawiera intensywnie nawilżające kwasy owocowe AHA oraz oliwę z oliwek, która wzmacnia i nabłyszcza paznokcie. W balsamie marka No. 36 umieściła również alantoinę i d - pantenol, które łagodzą podrażnienia oraz skutecznie przyspieszają regenerację. Zawarta w kremie lanolina redukuje szorstkość i przywraca skórze naturalny poziom nawilżenia. Regularne stosowanie kosmetyku zapewnia wyraźną poprawę struktury naskórka oraz zmniejsza objawy zrogowacenia.

MOJA OPINIA:

Kosmetyk znajduje się w poręcznej tubce z zamknięciem typu "klik", więc możemy wycisnąć tyle kremu, ile zechcemy. Konsystencja jest typowa dla dobrej jakości kremów do stóp,czyli delikatna i kremowa. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na powierzchni skóry tłustej warstwy, czego okropnie nie lubię.
 Zapach także przekonuje do zakupu,jest lekko cytrusowy i bardzo przyjemny podczas aplikacji.  Kolejną zaletą jest wydajność- stosuję go codziennie po kąpieli, a mam nadal połowę opakowania. I najważniejsze, czyli działanie. Skóra już po pierwszym użyciu staje się przyjemnie gładka i miękka.
 Nawilżenie zauważyłam po kolejnym zastosowaniu,a paznokcie zyskują delikatny połysk. Rozwiązał się mój problem z bardzo przesuszoną skórą na stopach,a głównie na piętach. Balsam jest rewelacyjny i polecam go każdemu, kto potrzebuje odpowiedniego kosmetyku do pielęgnacji stóp w przystępnej cenie.


Z obu kosmetyków jestem bardzo zadowolona,więc z całego serca polecam:)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanych produktów. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: KLIK


3 komentarze:

  1. Perełek nie znam, ale balsam tak i zgadzam się w 100 % z tym co napisałaś, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam może być ekstra. Moje stópki potrzebują maksimum nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty