Strony

piątek, 28 lutego 2014

Zachwycona Garnier Olia!

Moje włosy (a raczej duże odrosty) potrzebowały koloryzacji. Próbowałam już wielu farb, najczęściej wybierałam Loreal Casting Creme Gloss lub Preference. Odcienie czekolada lub jasny brąz.

Podczas zakupów w Rossmannie trafiłam na promocję nowej farby Garnier Olia- cena ok.20zł (nie pamiętam dokładnej). Po przejrzeniu składników postanowiłam spróbować...

Wybrałam odcień- 6.35 Jasna Czekolada.

Na czym polega rewolucja nowej farby Garnier?



Odsyłam na stronę Garnier : http://www.garnier.pl/_pl/_pl/nobel_olia/naczympolegarewolucja/technologia.aspx


Eksperci odkryli, że olejek może dokonać czegoś więcej poza doraźną poprawą wyglądu włosów.
Naturalne olejki kwiatowe, których stężenie wynosi aż 60% wzmacniają proces koloryzacji ułatwiając wnikanie koloru w głąb włosa.
Tak działa olejek w roli nośnika. System ten jest tak skuteczny, że umożliwił całkowitą eliminację amoniaku*.

DZIĘKI TEMU UZYSKANO TRWAŁĄ, POZBAWIONĄ AMONIAKU FARBĘ DO WŁOSÓW, KTÓRA:

  • Zapewnia nie tylko MAKSYMALNĄ MOC KOLORU
  • Lecz przede wszystkim w SPOSÓB WIDOCZNY POPRAWIA JAKOŚĆ WŁOSÓW

Garnier stworzył  21 wspaniałych odcieni. Ja wybrałam wspaniałą czekoladę,po którą na pewno jeszcze wrócę:)

Farba charakteryzuje się super konsystencją podobną do maski. Świetnie się nakłada i włosy są pięknie lśniące:) Cieszy mnie to,iż farba nie posiada amoniaku w swoich składnikach. Po zmyciu farby i nałożeniu odżywki chroniącej moje włosy odzyskały swój blask i pięknie pachną.  Zapach farby jest przyjemniejszy do zniesienia niż w przypadku farb z amoniakiem. Czytałam wiele opinii na temat koloru, moim zdaniem wyszedł taki jaki powinien wyjść- jasna czekolada. Mam ładne refleksy i nie żałuję,że skusiłam się na coś innego,nowego,przełomowego. Farba wspaniale pokryła moje niechciane odrosty. Kolor jest teraz jednolity i wygląda jak naturalny.

Garnier! Wspaniała farba!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty