Strony

sobota, 1 marca 2014

Marcowa pogoda;)

Witajcie Kochani!

Marzec powitał nas wspaniałą pogodą i bardzo wysoką jak na ten miesiąc temperaturą, sięgającą blisko 10 stopni. Mam nadzieję,że zima już nas opuściła... Marzą mi się cieplutkie dni,kiedy dłużej jest można być na świeżym powietrzu...Natura budzi się do życia:) Uwielbiam!!!


U nas zapowiada się piękny,słoneczny dzień. Fabiś pojechał do drugich dziadków,więc mam chwilę,żeby ogarnąć dom i zabrać się za robienie obiadku.

Moje Serducho ostatnim czasem (zastanawiam się czy to wynik buntu dwulatka?) zmienił się bardzo,ponieważ przynajmniej 4-5 razy dziennie ma "CHOCHA" (focha w jego znaczeniu:) Naburmusza się i siada gdzieś w kącie do czasu aż mu przejdzie. Może to i lepsze niż histerie i płacze... Mam nadzieję,że z czasem miną mu te chochy:D

Uciekam,
Życzę Miłego Dzionka:)

Wklejam fotkę naszej MYCHY:D




2 komentarze:

  1. Mój syn ma fochy ekstremalne- płacz miesza się z histerią , złością..ale na szczęscie w 5 minut przechodzi :)
    Pozdrawiam i zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest u małych odkrywców:) Dziękuję i zapraszam:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty