Strony

piątek, 28 lutego 2014

Testuję z JM Spa& Wellness: Ziaja krem do rąk i stóp głęboko odżywczy




Testuję z:






Zapraszam na stronę internetową drogerii naturalna.eu : https://naturalna.eu/


Należę do lubisiów ciepła. Uwielbiam wiosnę i lato. Natomiast zimą szukam kosmetyków,które pomogą mi przetrwać czas "przesuszenia" skóry. Najgorzej zimę znoszą moje dłonie. Stają się bardzo suche, czasem skóra zaczyna pękać i piecze. Stosowałam już wiele kremów ochronnych,ale zawsze musiałam szukać czegoś nowego.

Dzięki uprzejmości JM Spa& Wellness dostałam się do testu kremu do rąk i stóp marki Ziaja. To był strzał w dziesiątkę!















Opis na stronie producenta:
KURACJA ODŻYWCZA
olej z oliwek
olej słonecznikowy
WSKAZANIA
polecany do pielęgnacji rąk i stóp, również dla diabetyków
DZIAŁANIE
• zapobiega pękaniu oraz nadmiernemu rogowaceniu naskórka
• doskonale zmiękcza, przywraca skórze gładkość i elastyczność

Substancje czynne zastosowane w recepturze kosmetyku:
Olej z oliwek -  pełni funkcję ochronną pozostawiając na skórze film.  Ma lekką, antybakteryjną konsystencję. Nadaje się do pielęgnacji osób z alergią. Nie zaburza naturalnego pH skóry. Bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminę E. Zapobiega nadmiernemu parowaniu wody z naskórka. Wzmacnia płaszcz hydrolipidowy, chroniąc przed negatywnym wpływem środowiska. Olej z oliwek jest polecany nawet przy skórach łuszczących się. Nadaje skórze miękkość. Stosowana często jako produkt bazowy do masażu.
Olej słonecznikowy – polecany dla posiadaczy cer tłustych i mieszanych Ma właściwości przeciwzapalne i antyoksydacyjne. Wzmacnia naturalną barierę ochronna skóry. Działa nawilżająco i kojąco. Bogaty w kwasy tłuszczowe, woski, fosfolipidy i witaminę E. W kosmetyce stosowany jako surowiec do produkcji kremów, masek mleczek i olejków do kapieli.

Sposób użycia: 1-2 razy dziennie nanieść krem na czyste i suche stopy oraz przestrzenie między palcami. Pozostawić do wchłonięcia

Skład: Petrolatum, Aqua, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ceresin, Lanolin Alcohol, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Amyl Cinnamal, Citric Acid.

MOJA OPINIA:


Krem ten to kolejny kosmetyk marki Ziaja,który zaczęłam cenić.
Testowanie zaczęłam jeszcze w ten sam dzień,kiedy otrzymałam przesyłkę (21 lutego). Krem ma ładny, trochę jakby różany zapach, jest bardzo wydajny, opakowany w słoiczek, który później można użyć do czegoś innego.Już po pierwszym użyciu na dłonie i stopy poczułam głębokie odżywienie i miękkość skóry.Krem jest bardzo wydajny i ma wspaniały zapach. Moi m najgorszym problemem była szorstka  i przesuszona skóra na kostkach dłoni. Krem ten w 90% mi ten problem wyeliminował,mimo iż stosuję go dopiero tydzień. Kremowa konsystencja szybko się wchłania i daje efekt dogłębnego nawilżenia i regeneracji.  Po tygodniu testowania mogę stwierdzić,że zarówno ten krem,jak i każdy inny kosmetyk marki Ziaja wart jest zakupu! Jest wspaniały i będę wracać do niego :)

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty