Strony

niedziela, 14 lipca 2019

Testujemy z NaduLove Handmade : Zestaw dla rodziny

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście podzielimy się z Wami naszą opinią o zestawie tata-syn, który otrzymaliśmy od znanej już nam Nadulove Handmade.
Zestawik składa się z T-Shirtów dla taty i synka. Dla męża wybrałam rozmiar L, a dla Fabiana 140 cm. Na obu moich mężczyzn są idealne :) Są koloru czarnego ze srebrną aplikacją na plecach. Dość długo szukałam odpowiedniego napisu, ale zdecydowałam się na napisy "01 Big man" oraz "02 Little man". Chciałam podkreślić naprawdę mocną więź między moimi chłopakami.
Bluzeczki są bardzo wygodne i miękkie w dotyku. Aplikacja jest bardzo trwała i przykuwająca wzrok. Całość prezentuje się idealnie.
Oczywiście wybór kolorów, rozmiarów i napisów jest dowolna. Możemy stworzyć swój niepowtarzalny, rodzinny komplet, który będzie widoczny z daleka :)  Polecamy !
Serdecznie podziękowania ślę w stronę Pani Ani z NaduLove Handmade za zaufanie i możliwość zaprezentowania tak cudownego zestawu :)

Zapraszam do odwiedzenia fanpage NaduLove : https://www.facebook.com/NaduLoveHandmade/

Sprawdźcie sami, jakie cudeńka są tam tworzone :)

3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty