Strony

sobota, 29 czerwca 2019

Testuję z Faberlic Ewelina: Kosmetyki do pielęgnacji cery z serii 30 +

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przybywam do Was z opinią o trio do pielęgnacji cery z serii 30+ od marki Faberlic. Otrzymałam je dzięki uprzejmości Pani Eweliny, która jest częścią zespołu Faberlic.
W skład trio, które testowałam wchodziły: phytokrem na dzień, phytokrem na noc oraz phytoserum do skóry wokół oczu. Ogólnie seria 30+ dedykowana jest szczególnie do skóry normalnej oraz mieszanej, a główne składniki to żurawina i pierwiosnek, które przywracają energię skórze oraz działają tonująco. Żurawina jest źródłem witamin i antyoksydantów, spowalniających procesy starzenia. Pierwiosnek zawiera niezastąpione kwasy tłuszczowe, sprzyjające regeneracji skóry i zapobieganiu zmarszczkom.
Kremik na dzień oraz na noc mieszczą się w tubkach pojemności 50 ml, natomiast produkt wokół oczu 15 ml. Kremiki mają zamknięcie typu klik, natomiast najmniejszy z całego trio ma zakrętkę oraz wyciskany aplikator. Wersja na dzień jest gęsta i treściwa, ale szybciutko się wchłania i już po kilku minutach nie ma śladu na powierzchni skóry.
Jest to rewelacyjna alternatywa dla bazy pod makijaż. Kremik świetnie pielęgnuje skórę i nawilża . Ładnie koi podrażnienia i daje ukojenie mojej przesuszonej przez alergię skórze.
Wersja na noc jest bardziej treściwa, widać od razu, że ma większą "moc", która spełnia swoje zadanie podczas nocy. Kiedy organizm odpoczywa, nasza skóra ma lepsze zdolności regeneracji, a ten kosmetyk jeszcze bardziej wspomaga nawilżanie i odbudowuje sprężystość skóry w ciągu nocy.
Podczas aplikacji pozostawia ochronny film, który co prawda już nie wchłania się tak dobrze jak krem na dzień, jednak wybaczam, ponieważ rano moja cera jest wypoczęta, nie widać po niej oznak zmęczenia i jest gładka w dotyku.
Uzupełnieniem kremów jest phytoserum do skóry wokół oczu. Odkąd dopadł mnie coroczny sezon na alergię, skóra wokół oczu jest bardzo sucha i są momenty, że piecze. Serum to ma postać lekkiego żelu, który w mgnieniu oka się wchłania i nawilża delikatną skórę wokół oczu. Mimo iż tubka jest malutka (15 ml) to wystarczy odrobinka, by pokryć pożądaną powierzchnię- jest bardzo, bardzo wydajny .
Produkt ten bardzo pomaga mi w walce z przesuszoną skórą i cieniami pod oczami. Skóra jest wygładzona, odżywiona i bardziej elastyczna.

Stosując wszystkie 3 produkty jestem bardzo zadowolona z efektów. Kosmetyki są w śmiesznie niskiej cenie- około 9 zł za jeden produkt. A jakość przewyższa wiele kosmetyków, których cena jest o niebo wyższa. Jestem zachwycona serią 30 +. Z ochotą będę do niej wracać, choć moja cera jest dość kapryśna to te kremiki dają sobie z nią radę idealnie. Polecam !

Serdecznie dziękujemy Pani Ewelinie za możliwość poznania nowych dla nas produktów marki Faberlic.
Link do strony Pani Eweliny na FB: https://m.facebook.com/Faberlic-Ewelina-569580220229362/

Jeśli ktoś z Was miałby ochotę się zarejestrować w Faberlic, tutaj bezpośredni link:

https://faberlic.com/register?sponsornumber=712577106&lang=pl

4 komentarze:

  1. Faberlic ma bardzo fajne kosmetyki, najlepiej wspominam ich balsam tlenowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie korzystałam z produktów tej marki,'ale nie ma dnia żebym o jakimś nie czytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam w ogóle kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej firmy , ale chętnie zajrzę na strone ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty