Strony

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Testuję z Gentle Day : Bo troska o higienę kobiety jest bardzo ważna!

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią o produktach marki Gentle Day.
Tworzy ona produkty takie jak tampony, wkładki, podpaski czy chusteczki do higieny intymnej. Do testów otrzymałam pakiet, który bardzo przydał mi się po operacji ginekologicznej:
-Podpaski ekologiczne Gentle Day® na dzień z paskiem anionowym FAR-IR ANION, opakowanie 10 szt.
-Podpaski ekologiczne Gentle Day® Teens MINI z paskiem anionowym ze skrzydełkami
-Podpaski ekologiczne Gentle Day® na noc z paskiem anionowym FAR-IR ANION, opakowanie 8 szt.
-Wkładki ekologiczne Gentle Day® do codziennego stosowania z paskiem anionowym ECO FAR-IR ANION, opakowanie 30 szt.
-Ekologiczne chusteczki nawilżane do higieny intymnej Gentle Day®, opakowanie 10 szt.

Moja opinia:

Podpaski :  KLIK KLIK
Podpaski :  KLIK KLIK
Podpaski :  KLIK KLIK
Podpaski umieszczone są w bardzo stylowym,kobiecym opakowaniu z zamknięciem wielokrotnego użytku(specjalny pasek). Opakowanie jest utrzymane w różowej kolorystyce.
W ofercie znajduje się kilka różnych typów podpasek, ja testowałam wersję na dzień i na noc z paskiem anionowym oraz wersję dla młodych dziewczyn, które dopiero zaczynają miesiączkować.

Każda sztuka zapakowana jest osobno  w dodatkową folię,która sprawia,że sfera higieniczna jest bardzo wysoka . Możemy schować sobie kilka sztuk w torebce na tzw."wszelki wypadek":)
Podpaski są bardzo dobrze wykonane, jakościowo są super. Są tak cieniutkie,że nie czuć,że są w użyciu.Dodatkowe skrzydełka dają nam pewność przed przeciekaniem.  Są niezwykle chłonne i bardzo komfortowe. Wykonane są z bezpiecznych materiałów,przez co są bezpieczna dla nas i naszej skóry,jesteśmy pewne,że nie spowodują podrażnień.
Specjalny pasek anionowy zatrzymuje rozprzestrzenianie się bakterii wewnątrz podpaski i pochłania niechciany zapach.
Pakiet otrzymałam w idealnym momencie, kiedy szykowałam się na operację ginekologiczną. Na początek w dzień używałam tych z paskiem anionowym, na noc przeznaczonych właśnie na noc, a potem jak już mogłam pozwolić sobie na mniejsze wersje- przeszłam na te dla nastolatek. Wszystkie są naprawdę godne polecenia. 
Jestem bardzo zadowolona z podpasek Gentle Day. Są bardzo dobrą alternatywą dla dotychczas używanych. Oczywiście w ofercie marka Gentle Day ma różne rozmiary i opcję bez skrzydełek,możemy je dopasować w zależności od swoich osobistych upodobań i potrzeb:)

Wkładki :  KLIK KLIK
Teraz mogę już stosować wkładki, które są moją podstawą. Czuję się z ich pomocą komfortowo i pewnie każdego dnia.Wykonane są one z najwyższej jakości materiałów i pozwalają skórze oddychać, co jest bardzo ważne przy rekonwalescencji po operacji.
Są malutkie i cienkie, a także pasują do każdej bielizny. Idealnie się trzymają, nie przesuwają się i są bardzo chłonne. Warto dodać, że wkładki, które testowałam są biodegradowalne. Mogą być w pełni utylizowane, nie zagrażając przy tym środowisku naturalnemu. Samo opakowanie także wykonano z materiałów, które ulega biodegradacji. Nie zawierają dioksyny, substancji syntetycznych i petrochemicznych.

Chusteczki:  KLIK KLIK
Chusteczki wykonane są delikatnego włókna bambusowego. Opakowanie zawierające 10 sztuk jest bardzo wygodne i zawsze możemy je mieć przy sobie. Są bezzapachowe,a w  skład wchodzą naturalne składniki nawilżające i kojące skórę, ekstrakt z aloesu i witamina E.
Chusteczki są odpowiedniej wielkości. Ani za małe,ani za duże. W każdej chwili możemy odświeżyć strefę intymną.Są miękkie i nie podrażniają. Polecam!!

Jestem zadowolona z produktów marki Gentle Day,które mogłam przetestować. Mogę z pewnością polecić je każdej z nas, kobiet, które często szukają dla siebie odpowiednich środków higienicznych w "te dni", a również po wszelkiego rodzaju zabiegach.

Wszystkie produkty można zakupić  na stronie sklepu marki Gentle Day: https://gentleday.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/Gentle-Day-PL-1410873719163377/


2 komentarze:

  1. Zaciekawiły mnie te produkty. Dobrze wiedzieć, że jest alternatywa dla produktów które standardowo spotykamy w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty