Strony

niedziela, 20 stycznia 2019

Testuję z drogerie Natura: KOBO SHINE ON MAKE UP BEAUTY SET

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam paletę, którą pokochałam całym serduchem. Kryje się pod nazwą SHINE ON MAKE UP BEAUTY SET, pochodzi od marki KOBO Professional, a znajdziecie ją w drogeriach Natura.

SHINE ON MAKE UP BEAUTY SET

Wyjątkowa paleta do makijażu zawiera sześć perłowych cieni do powiek oraz rozświetlacz.

Dzięki unikatowemu zestawieniu kolorów pozwala tworzyć makijaże pełne blasku.

Wszystkie kolory cieni oraz rozświetlacz są przygotowane na formule wet&dry i aplikowane na mokro zyskują na intensywności.

WAGA 18 g.

CENA PROMOCYJNA 42,99 zł (REGULARNA 79,99 zł)

MOJA OPINIA:

Już samo opakowanie idealnie odtwarza nazwę palety- jest bardzo shine on  i przykuwa wzrok.
W palecie kryją się rozświetlacz oraz 6 przecudnych cieni do powiek. Pod wieczkiem znajdziemy również lusterko, które przyda się nam na wypadek potrzeby poprawki. Zarówno rozświetlacz jak i każdy z cieni są rewelacyjnie napigmentowane. Pięknie wyglądają na powiece i na skórze twarzy.
Rozświetlacz dodaje blasku twarzy, a efekt, jaki nim tworzymy, można stopniować. Aplikacja jest czystą przyjemnością. Wystarczy jeden delikatny ruch pędzlem, by pokryć wybrane partie twarzy cudnie mieniącą się poświatą. O cieniach mogę powiedzieć również same pozytywy. Zyskują na intensywności, jeśli naniesiemy je na mokro . Ja lubię także dodać odrobinę bazy na powieki, a wtedy to już są niezniszczalne przez cały dzień.
Nie osypują się i nie sprawiają najmniejszego problemu. Nawet takiemu amatorowi jak ja, stworzenie naturalnego, delikatnego czy mocniejszego makijażu oka to pestka. Uwielbiam błyszczące cienie, a ta paleta daje mi możliwość komponowania niezliczonej ilości zestawień. Świetnie ze sobą współgrają, co jeszcze bardziej mi się podoba. Jestem zachwycona tą paletą !!! Polecam!

Dziękuję serdecznie drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanej palety.


Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :


Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl


Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty