Strony

czwartek, 17 stycznia 2019

Testuję z drogerie Natura: Infinity, Golden Jelly, Regenerująca żelowa maseczka z drobinkami złota

Witajcie Kochani!

Bardzo lubię używać wszelkiego rodzaju maseczek do twarzy. Często też sięgam po takie jednorazowe opakowania, które mogę sobie sprawdzić, czy moja cera nie będzie podrażniona itp. Dziś pokażę Wam świetną maseczkę żelową od marki Infinity, która dostępna jest w drogeriach Natura.

Infinity, Golden Jelly, Regenerująca żelowa maseczka z drobinkami złota

Maseczki Jelly są wypełnione drobinkami srebra i złota, których unikalne właściwości są znane od starożytności. Już Kleopatra zawsze spała w złotej masce – by zachować młodość, a Hipokrates zalecał noszenie srebra dla dobrego zdrowia.
Złota maseczka Jelly zawiera:
*Kwas hialuronowy, który nawilża i regeneruje skórę. 
*Pantenol, który łagodzi podrażnienia i wspomaga procesy odnowy skóry.
*Drobinki złota nadające skórze blask.

MOJA OPINIA:

W saszetce znajduje się 10 ml produktu. Jest to idealna wersja na raz, by stworzyć sobie domowe spa czy na wyjazd.
Formuła jest lekka, żelowa i niesamowicie przyjemna przy kontakcie ze skórą. Sprawia delikatny efekt chłodzenia, co bardzo mi się spodobało. Ilość, która kryje się w saszetce jest idealna, by pokryć twarz, szyję i dekolt . Wystarczy odczekać 10 minut i zmyć delikatnie ciepłą wodą, by móc cieszyć się gładką, dogłębnie nawilżoną i wyraźnie "odmłodzoną" skórą. Zero podrażnienia, zero reakcji alergicznej.
Kiedy zaaplikowałam maseczkę, czułam, że skóra twarzy dosłownie spija ją. Uczucie to było rewelacyjne i będę wracać do tego małego cudeńka wielokrotnie. Polecam!!!


Dziękuję serdecznie drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanej maseczki.

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :

Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl

Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl


3 komentarze:

  1. Nie miałam takiej maseczki ale chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej maseczki, ale widzę że dość dużo osób ją poleca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jej uzywałam i bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty