Strony

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Prezentujemy Wydawnictwo MARTEL: Jaś i Pusia ZABAWA

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałybyśmy z Kingą pokazać Wam bardzo ładną książeczkę i dla malucha i starszaka. Jest to książeczka pt. "Jaś i Pusia Zabawa", a otrzymaliśmy ją od Wydawnictwa MARTEL.
Pozycja ta opowiada o dwóch misiach- Jasiu i Pusi. W środku znajdziemy króciutkie opowiadania napisane prostym, zrozumiałym językiem- "Małpi gaj", "W cyrku", "Wesołe miasteczko" oraz "W zoo".
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to to, że słowa zastępują obrazki. Na brzegach stron znajdują się ich objaśnienia, jednak starsze dziecko bez problemu poradzi sobie z ich rozszyfrowaniem bez pomocy legendy. Tekst napisany jest wierszem, rymy sprawiają, że szybciutko się czyta. Zauważyłam, że Kindze podobają się rymowane teksty. Książeczka jest rozmiarów idealnych do małych rączek. Jest kartonowa, a strony sztywne, co dodaje całości "żywotności". Lubię zaopatrywać moje dzieci w tego właśnie typu twarde książki, ponieważ są bardziej wytrzymałe od tradycyjnych papierowych. Piękne ilustracje przykuwają wzrok i pomagają dziecku zrozumieć to, co rodzic czyta.
Dziękujemy serdecznie Wydawnictwu MARTEL za możliwość poznania tej książeczki.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej wydawnictwa: https://wydawnictwomartel.pl/

Fanpage : https://www.facebook.com/wydawnictwo.martel/

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty