Strony

piątek, 23 listopada 2018

Testuję z drogerie Natura: Moje nowości marki Sensique do makijażu

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje nowości marki Sensique, które znajdziecie w drogeriach Natura. Są to nowe odcienie cieni Creative Eyeshadows, paletka korektorów oraz mascara Extreme Volume.

SENSIQUE SENSITIVE SKIN EXTREME VOLUME MASCARA 

Ekstremalnie pogrubione rzęsy od nasady, aż po same końce. Tusz równomiernie pokrywa kolorem tworząc spektakularny efekt zagęszczonych rzęs. Nie kruszy się i nie rozmazuje. Polecany dla osób o cerze wrażliwej.

MOJA OPINIA:

Pierwsze,co bardzo mi się spodobało to opakowanie. Srebrno-niebieskie i przykuwające wzrok. Do naszej dyspozycji jest 13 ml tuszu, który nie sprawia najmniejszego problemu podczas aplikacji. Szczoteczka z włosiem różnej długości precyzyjnie rozdziela i podkreśla każdą rzęsę. Mascara nie kruszy się w ciągu dnia i nie tworzy efektu pandy. Świetnie trzyma się na rzęsach przez cały dzień, aż do demakijażu. Rzęsy są rewelacyjnie uniesione, wydłużone oraz pogrubione. Optycznie jest ich więcej. Efekt naprawdę na plus!

SENSIQUE PALETA DO KORYGOWANIA I KONTUROWANI COLOR CORRECTING PALETTE 02

Zestaw kremowych korektorów maskujących niedoskonałości cery i podkładów idealnych do konturowania owalu twarzy.
Kolor różowy – zakrywa żyłki, zielonkawe siniaki i niweluje szary odcień skóry
Kolor niebieski – optycznie rozjaśnia piegi i plamy posłoneczne
Kolor beżowy ciepły – rozjaśnia i uwypukla wybrane fragmenty twarzy
Kolor brązowy – modeluje i wysmukla owal twarzy 

MOJA OPINIA:

Zazwyczaj stosuję korektor w sztyfcie, jednak bardzo chętnie podeszłam do testu paletki. Cała czwórka ma kremową formułę, która świetnie się aplikuje. Najczęściej sięgam po dwa kolorki- różowy oraz niebieski. Różowy odcień świetnie radzi sobie z delikatnymi plamkami na cerze, zaś niebieski maskuje piegi i rozjaśnia cienie pod oczami.
Paletka jest niesamowicie wydajna. Wystarczy odrobina by zakryć to, co chcemy zamaskować. Korektory nakładam palcem i delikatnie wklepuję. Jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie osiągam z tą paletką. Polecam!

SENSIQUE CREATIVE EYESHADOWS

 Potrójne, kremowe, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze, łatwe w aplikacji. Produkt nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Polecany dla osób o cerze wrażliwej.

MOJA OPINIA:

Uwielbiam "trójeczki" od marki Sensique. Dzięki każdemu pojedynczemu opakowaniu można stworzyć wiele różnych odcieni na oku. Pigmentacja każdego z tej czwórki jest bardzo dobra. Cienie nie osypują się, nie ma problemu z ich aplikacją. Są idealne zarówno do stworzenia codziennego, jak i wieczorowego makijażu oka. Kolorki oznaczone numerkami 145, 146 i 147 są matowe , natomiast mój ulubieniec 148 jest piękny, błyszczący z rozświetlającymi drobinkami. Świetnie się blendują i nie kruszą.
Na swoim miejscu utrzymują się cały dzień, jednak lepszy efekt dają w połączeniu z bazą. Wyglądają wtedy troszkę bardziej wyraziście. Osobiście bardzo polubiłam te trójeczki. Polecam!


Dziękuję serdecznie drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanych kosmetyków.

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :

Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/

Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty