Strony

czwartek, 20 września 2018

Testuję z TakaBielizna.pl : Biustonosz Sans Complexe Lift Up Champagne Rose

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z opinią o staniku, który podbił moje serducho i którego wcale nie czuć na sobie. Mowa o modelu Sans Complexe Lift Up Champagne Rose, który miałam przyjemność poznać dzięki firmie TakaBielizna.pl .
Model ten możecie zakupić tutaj: KLIK KLIK
Na początku muszę wspomnieć o rewelacyjnym podejściu do klienta. Firma oferuje naprawdę uprzejmy i fachowy kontakt z klientem. Mogłam liczyć na indywidualne podejście do mojej osoby oraz fachową poradę i wspólny wybór.
Stanik w rozmiarze 80D jest na mnie idealny. Miseczką i obwodem jest zbliżony do staników, które noszę na co dzień. Jednak ten jest wyjątkowy. Spytacie dlaczego? Jest praktycznie niewyczuwalny na ciele. Łączy w sobie klasyczny model z fiszbiną. Ma czterostopniową możliwość regulacji obwodu,co jest bardzo praktycznym rozwiązaniem. Wzór minimalistyczny-ten uwielbiam najbardziej, ponieważ mogę założyć go do wszystkiego, nie myśląc, czy aby na pewno nie będzie nic prześwitywać.
 Skład to : 43% polyamid 48%poliester 9%elastyna. Jest to model dający komfort użytkowania oraz jednocześnie dodający pewności siebie :) Nie mam ciała modelki, a tym bardziej po 2 ciążach fałdki są i niestety próbuję je jakoś wyeliminować, ale często stanik odciska się na ramionach i pod biustem. Lift up częściowo rozwiązuje mój problem, ponieważ nie powoduje ucisku i podrażnień, co dla mnie jest nie lada wyczynem :)
 Stanik pokochałam  od pierwszego dnia, kiedy go założyłam. Jest delikatny dla skóry i miękki w dotyku. Ramiączka są szersze i można je regulować na naprawdę dużym poziomie. Jakość wykonania na najwyższym poziomie-nie mam się absolutnie do czego przyczepić.

Całość jest bardzo wygodna i dodatkowo jak sama nazwa wskazuje - "litf up",czyli podnosząca biust. Po wielu praniach (ręcznych) jest nadal jak dopiero co ściągnięty z wieszaczka. Jeśli szukasz wygodnego stanika, w którym poczujesz się komfortowo i jednocześnie bardzo kobieco, sięgnij po model Lift up. Jestem na TAK :) Polecam!


Serdecznie dziękuję firmie TakaBielizna.pl za możliwość poznania tak świetnego stanika. Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: https://takabielizna.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/TakaBieliznaPL/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty