Strony

poniedziałek, 24 września 2018

Testuję z drogerie Natura: Nowości KOBO Professional w mojej kosmetyczce

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o nowościach marki KOBO Professional, jakie zawitały do mojej kosmetyczki. Dostępne są one wyłącznie w drogeriach Natura. Zapraszam do czytania :)

ULTRA MATTE LIPSTICK

Długotrwała, matowa pomadka o kremowo-żelowej konsystencji, która sprawia, że aplikacja jest bardzo łatwa. Matowy efekt pojawia się po chwili od nałożenia nadając ustom welurowe wykończenie.

POJEMNOŚĆ 10 ml.

CENA 16,99 zł.

MOJA OPINIA:

Kolekcję tworzy 6 odcieni, z czego 4 miałam przyjemność poznać. Oznaczone są one numerami 201 , 202, 203 oraz 205. Powiem szczerze, że ta wersja marki KOBO skradła moje serducho. Już samo opakowanie przykuwa wzrok.
Moją kosmetyczkę zasiliły rewelacyjne odcienie- chłodny nude, ciemniejszy beż, róż wpadający w brąz oraz chłodny fiolecik. Do wyboru, do koloru :)Aplikator w formie gąbeczki daje nam maksimum przyjemności podczas nakładania kolorku na usta. Już jedna warstwa w pełni pokrywa usta matowym nasyconym odcieniem. Aplikacji towarzyszy także delikatny zapach,z którym polubiłam się od pierwszego kontaktu. Pomadki nie wysuszają ust, co byłoby niesamowicie nieestetyczne. Nie ma mowy o podkreślaniu suchych skórek. Każdy z odcieni na ustach utrzymuje się spokojnie 4-5 godzin, co daje wynik godny uwagi.Jestem nimi zachwycona i polecam całym serduchem :)

HIGHLIGHTER PALETTE ANGEL WINGS

Paleta pudrowych rozświetlaczy przeznaczonych do modelowania twarzy metodą strobingu.  

Pozostawia na skórze połyskujący film, który w połączeniu ze światłem słonecznym bądź sztucznym maksymalnie rozświetla skórę dodając jej wyjątkowego blasku.
WAGA 10 g.

CENA 25,79 zł.

MOJA OPINIA:

W kasetce kryją się trzy odcienie pudrów rozświetlających, które zawierają ogromną ilość "blasku". Podczas aplikacji tworzą na powierzchni skóry efekt tafli, który można stopniować. Paletka idealna jest do konturowania twarzy.
Pudry mają świetną pigmentację. Nie osypują się i nie tracą na wyrazistości w ciągu dnia. Super odbijają światło i dają efekt pełnej blasku skóry. Do dyspozycji mamy puder opalizujący na srebrno, złoto oraz bronzer. Jako trio dają niesamowity efekt, który zwłaszcza w promieniach słońca będzie idealnym wykończeniem makijażu. Pudry są bardzo, ale to bardzo wydajne, ponieważ naprawdę wystarczy jedno pociągnięcie pędzlem, by stworzyć piękną taflę. Mnie to wystarcza, ponieważ lubię delikatny promienny akcent, dlatego produkt ten będzie mi towarzyszyć jeszcze długi czas :) Polecam!

LIQUID GLOW FACE ILLUMINATOR

Płynny rozświetlacz o mocnej pigmentacji i wysokim połysku. Dobrze się rozprowadza i pozostawia na skórze efekt tafli.
POJEMNOŚĆ 9 ml.

CENA 19,99 zł.

MOJA OPINIA:

Ten produkt możemy dostać w trzech odcieniach- Golden,  Golden Copper oraz Rosy. W moje łapki trafił pierwszy z nich. Jest to kosmetyk wielofunkcyjny moim zdaniem. Możemy wykorzystać go na różne sposoby.  Odcień jest piękny, złoty, idealny dla każdej karnacji , ale wg mnie najlepiej uwydatni opaloną skórę.
Świetnie sprawdzi się jako baza pod makijaż, standardowe podkreślenie wybranych partii twarzy czy ciała czy jako dodatek do podkładu. Aplikator świetnie radzi sobie z rozcieraniem produktu na skórze. Efekt tafli, którą tworzy ten płynny rozświetlacz możemy stopniować, operując intensywnością powstającego blasku. Jest bardzo wydajny i trwały. Na mojej twarzy pozostaje nienaruszony przez cały dzień. Jest to kosmetyk godny uwagi.

FANTASY PURE PIGMENT

Intensywne i trwałe pigmenty sypkie. Znakomicie przylegają do skóry.

WAGA 1,1 g.

CENA 19,99 zł.

101 AURORA

102 GOLDEN OLIVE

103 KALEIDOSCOPE

104 REDDISH IRIS

105 ASTRAL FANTASY

106 PEACHY COCKTAIL

MOJA OPINIA:

Spośród 6 dostępnych odcieni, w moje łapki trafiły 4 z nich-101,103,105 oraz 106. Mieszczą się one w odkręcanych słoiczkach, co jest wygodne przy aplikacji. Pod wieczkiem zawartość zabezpiecza sreberko, co daje nam pewność, że z produktem mamy do czynienia jako pierwsi.
Cała czwórka jest bardzo dobrze zmielonym pyłkiem z połyskiem. Aplikować można je na dwa sposoby. Jeśli chcemy uzyskać jedynie delikatny efekt- nakładamy je na sucho. Jednak na większe wyjście, kiedy wiemy, że możemy zaszaleć z błyskiem na oku, wystarczy powiekę pokryć wilgotną bazą pod cienie. Efekt wtedy jest niesamowicie intensywny. Każdy z pigmentów pięknie wygląda zarówno solo na powiece, jak i w duecie z innym cieniem.
Ja lubię też nakładać odrobinę w kącik oka, by je ładnie rozświetlić. Pigmenty są bardzo, ale to bardzo wydajne. Wiadomo, nie nakłada się ich w zbyt dużej ilości, a tylko odrobinę. Jedyne nad czym muszę jeszcze popracować to delikatne zanurzanie pędzelka, by nie nabrać zbyt wiele pyłku na jeden raz. Kolorki na swoim miejscu utrzymują się cały dzień bez najmniejszych uszczerbków. Są rewelacyjne i polecam !!!

GLAMOROUS LASHES

Tusz wydłużający o lekkiej konsystencji, nie obciąża rzęs, jednocześnie nadając im uwodzicielski wygląd. W formule zastosowano nawilżający kompleks HYDROMANIL, który nawilża i odżywia zniszczone rzęsy oraz świetlisty wypełniacz, który poprawia przyczepność maskary do rzęs.
POJEMNOŚĆ 10 ml.

CENA 19,99 zł.

MOJA OPINIA:

Na rynku dostępnych jest tyle najróżniejszych typów mascar, że głowa może zaboleć, próbując wybrać tę idealną. Moje rzęsy ze względu na to, że są dość wymagające, nie lubią się z wieloma tuszami. Jednak ten bardzo spodobał się zarówno moim rzęsom, jak i mnie.Tusz mieści się w solidnym opakowaniu pojemności 10 ml. Jest to ilość odpowiednia, aby towarzyszyć naszej kosmetyczce dość długi czas.
W czarnym opakowaniu znajduje się spektakularna szczoteczka,która daje efekt WOW. Z jednej strony włoski są krótkie, z drugiej zaś dłuższe.Dlatego kształt szczoteczki  jest bardzo wygodny w użyciu. Nabiera odpowiednią ilość tuszu i rewelacyjnie rozprowadza się na rzęsach, nawet tych najkrótszych, których u mnie jest dość sporo. Tusz bardzo spodobał mi się ze względu na to,że nie kruszy się w miarę upływu czasu oraz nie rozmazuje się. Nie pozostawia efektu pandy;)Efekt, jaki serwuje ta mascara  jest niesamowity- wydłuża, podkręca i delikatnie pogrubia rzęsy. Bardzo polubiłam ten kosmetyk za to,jak wyglądają moje oczy podkreślone właśnie nim.

EARTH GEMS EYE SHADOW SET

Pięć wysokiej jakości cieni do powiek przeznaczonych do profesjonalnego makijażu w magnetycznej palecie. W zestawie lusterko i aplikator.

Twórz urzekające makijaże dzienne i wieczorowe i uzupełniaj paletę swoimi ulubionymi zapasami cieni KOBO PROFESSIONAL PRO FORMULA.

WAGA 9 g.

CENA 36,99 zł

MOJA OPINIA:

W magnetycznej paletce kryje się pięć idealnie skomponowanych cieni. Pod wieczkiem zajdziemy lustereczko,a do zestawu dołączony jest także podwójny aplikator. Jak dla mnie na plus, ponieważ możemy mieć tą paletkę zawsze przy sobie lub wziąć w podróż. Cienie mają świetną pigmentację. Aplikacja jest czystą przyjemnością.
Nie jestem profesjonalistką w kwestii makijażu, ale te cienie nie potrzebują "profesjonalnej ręki",by ich używać. Każda z nas poradzi sobie ze stworzeniem zarówno dziennego-lekkiego, jak i wieczorowego zadziornego i wyrazistego makijażu. Cienie nie osypują się i nie sprawiają problemu w ciągu dnia. Od rana do wieczora spokojnie utrzymują się na powiece czy to z użyciem bazy na powiece, czy bez niej. Są rewelacyjne i naprawdę wysokiej jakości, więc polecam z czystym sumieniem.

Dziękuję serdecznie drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanych kosmetyków.
Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :

Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/


Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl


2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty