Strony

piątek, 16 lutego 2018

Testuję z For Life & Madaga Polska: NATURE BIO active KREM ODŻYWCZY

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z opinią o rewelacyjnym kremie odżywczym Nature Bio active, który otrzymałam od firmy For Life & Madaga Polska. Pozwólcie, że zanim przejdę do mojej opinii, przytoczę informacje dotyczące produktu od producenta.

NATURE BIO active KREM ODŻYWCZY

Delikatny krem na bazie naturalnych surowców BIO do kompleksowej ochrony oraz efektu anti-age.
Aplikacja: na oczyszczoną skórę, delikatnie wmasować. Stosować samodzielnie lub pod makijaż.

Substancje aktywne: olej arganowy BIO, olej jojoba BIO, olej z moreli LZS, oliwa z oliwek BIO, olej słonecznikowy BIO, masło shea BIO, Tocopherol – naturalna witamina E, BIO sacharyd, ALOE VERA Juice, wiciokrzew japoński

MOJA OPINIA:

Uwielbiam sięgać po naturalne i wysokiej jakości kosmetyki, które zapewnią mojej skórze najlepszą ochronę. Takie właśnie są produkty firmy For Life & Madaga. Trafił do mnie rewelacyjny krem odżywczy z serii Nature Bio. Jest to seria produkowana z ekologicznych surowców, które pochodzą z kontrolowanych upraw posiadających certyfikaty BIO i ECOCERT. Linia ta jest przeznaczona dla ochronnej pielęgnacji każdego typu cery poza bardzo tłustą i dla każdego wieku. Preparaty FOR LIFE & MADAGA – NATURE BIOactive nie zawierają konserwantów, barwników oraz substancji zapachowych. Oprócz kremu dostałam próbki pozostałych kosmetyków tej serii, więc mogłam poznać je bliżej i zafundować mojej twarzy domowe spa :)
Kremik odżywczy, który stał się moim ulubionym po porodzie, kryje się w przezroczystej buteleczce z pompką Airless, która tłoczy zawartość ku górze i możemy kontrolować jej poziom. Krem ma gęstą konsystencję i delikatny, naturalny zapach. Nie jest on w żaden sposób wyrazisty czy nachalny i po chwili się ulatnia. W składzie znajdziemy najlepsze dobrodziejstwa natury- między innymi olej arganowy, jojoba, z moreli, masło shea czy aloe vera.
Kosmetyk bardzo polubiłam ze względu na ogromne nawilżenie, które fundował mojej skórze. Podrażnienia i suche skórki na czole są wyeliminowane i zregenerowane.
Stosowałam go dwukrotnie w ciągu dnia. Rano po oczyszczeniu twarzy i wieczorem jako ostatni krok pielęgnacyjny. Jest to rewelacyjna opcja pod makijaż. Może spokojnie zastąpić ulubioną bazę. Nie zapycha skóry i nie pozostawia tłustego filmu na jej powierzchni. Po sekundzie od aplikacji nie ma po nim śladu. Skóra jest miękka i momentalnie czuć jak skóra "spija" kremik. Do wykorzystania jest 30 ml produktu, który przy dwukrotnej codziennej aplikacji spokojnie wystarczy na miesiąc stosowania.
Jestem zachwycona kremem odżywczym, który miałam przyjemność poznać. Jest niesamowicie wydajny, skuteczny dla przesuszonej, zniszczonej cery, ale i normalnej czy mieszanej. Można go bezpiecznie stosować w ciąży, po porodzie, a także po chemioterapii.
Jest to produkt godny uwagi i polecam wypróbowanie na swojej cerze :)


Dziękuję serdecznie firmie For Life & Madaga Polska za możliwość poznania tego naturalnego cuda do pielęgnacji twarzy.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://www.forlifemadaga.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/For-Life-Madaga-pl-304392100076176/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty