Strony

poniedziałek, 5 września 2016

Testuję dla portalu Udziewczyn: Soraya suchy arganowy olejek do opalania & krem do biustu

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z opinią o dwóch produktach marki Soraya, jakie miałam przyjemność testować dzięki portalowi Udziewczyn. A są to suchy arganowy olejek do opalania oraz krem ujędrniający do biustu. Zapraszam :)

Soraya Body Diet24, Krem do biustu `Ujędrnianie i modelowanie

 Innowacyjny mechanizm działania bezpośrednio na komórki tłuszczowe.
Połączenie 3 skoncentrowanych składników aktywnych, aby działać intensywniej niż zwykle:
Fat Burner (keton malinowy) + Adipobloker + dieta komórkowa.
Ograniczenie komórkom tłuszczowym kalorii i pobudzenie ich do spalania tłuszczu,
Działanie w każdej sytuacji - gdy śpisz, pracujesz, ćwiczysz.

Fat Burner – aktywuje procesy spalania tłuszczu w komórkach podczas spoczynku, czy snu oraz podczas stresu i wysiłku. Oznacza to, że komórki spalają tłuszcz non-stop.
Adipobloker– hamuje adipogenezę, czyli dojrzewanie komórek tłuszczowych, zapobiegając wzrostowi ich liczebności.
Dieta komórkowa - blokuje wchłanianie glukozy do komórek tłuszczowych, dzięki czemu ogranicza im kalorie i hamuje proces powstawania nowych trójglicerydów po posiłku.
Krem to kosmetyk przeznaczony dla kobiet, które chcą kompleksowo zadbać o skórę biustu, poprawić jej jędrność i elastyczność, a także sprawić, by biust wyglądał na pełniejszy i bardziej atrakcyjny.
Formuła oparta na technologii aktywnego lipoliftingu wykorzystuje składniki działające na 3 poziomach skóry. Wypełniacz lipidowy – działa na najgłębszym poziomie skóry, gdzie stymulując pracę komórek tłuszczowych, zwiększa objętość podściółki tłuszczowej. Zapewnia efekt „push-up”, czyli podniesienie biustu i wymodelowanie jego kształtu.
Naturalny kolagen – doskonale poprawia nawilżenie i jędrność skóry, co przekłada się bezpośrednio na wygląd biustu. Skóra staje się gładka, bardziej sprężysta i wygląda atrakcyjniej.
Naturalna betaina – intensywnie nawilża skórę biustu, by wyglądała atrakcyjnie, była gładka i ładnie napięta.

 MOJA OPINIA:

Jako, że uwielbiam wszelkiego rodzaju kosmetyku ujędrniające i mające na celu modelowanie sylwetki, bardzo ucieszyłam się, kiedy w paczce od portalu Udziewczyn ukazała mi się tubka serum do biustu. Był to pierwszy kosmetyk do ujędrniania biustu, jaki przyszło mi stosować,więc jeszcze bardziej byłam ciekawa efektów. W tubce znajduje się 150ml gęstego balsamiku, który szybciutko się wchłania i nie pozostawia na powierzchni skóry tłustych śladów. Aplikacji towarzyszy delikatny, lekko słodkawy zapach, który bardzo przypadł mi do gustu. Po miesiącu regularnego stosowania mogę śmiało powiedzieć, że najważniejszej obietnicy producenta, czyli poprawy jędrności troszkę niestety nie widzę. Owszem skóra na biuście wygląda lepiej, jest ładnie nawilżona i miękka w dotyku.
 Nie zauważyłam także efektu push-up, a jedynie dobre nawilżenie i delikatne ujędrnienie skóry. Z racji,że wersja do ciała bardzo,ale to bardzo dobrze na mnie działa, tak krem do biustu jakoś nie przyniósł oczekiwanego rezultatu, a szkoda,bo pokładałam w nim spore nadzieje. Kosmetyk jest dobry dla nawilżenia i napięcia skóry biustu, jest wydajny i przyjemnie pachnący,ale ma działanie jak każdy inny balsam. Mimo wszystko dobrze mi się go stosowało,więc może i wrócę do niego za jakiś czas i dam jeszcze jedną szansę.

Soraya, suchy arganowy olejek do opalania

 Arganowy suchy olejek do opalania SPF 15 z rozświetlającymi drobinkami dla osób ze średniociemną karnacją, dla skóry oswojonej ze słońcem oraz w warunkach umiarkowanego nasłonecznienia. Skutecznie chroni skórę przed niekorzystnym wpływem promieniowania UVA/ UVB.

Formuła wzbogacona drogocennym olejkiem arganowym, który doskonale odżywia, wygładza i chroni delikatną skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Multipozycyjny aplikator zapewnia wygodną aplikację w każdej sytuacji. Produkt szybko się wchłania, jest lekki i nietłusty.

Formuła „non-sticky” chroni przed przyklejaniem się piasku do skóry. 

 MOJA OPINIA:

Suchy olejek kryje się w metalowej buteleczce z aerozolem, typowym dla dezodorantów. Delikatna formuła  zaraz po rozsmarowaniu nie jest wyczuwalna ani troszkę na skórze. Do naszej dyspozycji jest 150ml produktu. Ma w sobie ogromną ilość złotych drobinek, które ładnie rozświetlają ciało. Aplikacji towarzyszy przyjemny zapach, który pozostaje na powierzchni skóry jeszcze chwilkę po wchłonięciu.
  Jest to kosmetyk, który polecę całym sercem osobom, które nie lubią tłustych produktów do opalania. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to fakt, iż mógłby posiadać troszkę wyższy filtr, bo jest to tylko SPF 15. Mimo wszystko bardzo dobrze sprawdzi się nad wodą, kiedy chcemy ładnie eksponować skórę. Olejek jest naprawdę wydajny. Stosowałam go już jakieś 6-7 razy i nadal mam około połowę zawartości :) polecam !

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanych produktów. Niedługo kolejne recenzje :)
Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty