Strony

sobota, 27 czerwca 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn: Flos Lek wazelina kosmetyczna do ust poziomkowa

Witajcie Kochani!

Dzisiaj polecę Wam kosmetyk, którego już dawno nie posiadałam w swojej kosmetyczce i był to mój błąd. Mam na myśli wazelinę kosmetyczną, a poznałam wersję poziomkową dzięki portalowi Udziewczyn.
Informacje:
Wazelina kosmetyczna do ust - poziomkowa
chronno – odżywcze. Wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta. Zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka. Delikatnie nabłyszcza wargi.

Atrakcyjne, odpowiednio nawilżone i wygładzone usta.

Skład:Petrolatum, Cetyl Alcohol, Cholesterol, Copernicia Cerifera Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Aroma, Benzyl Alcohol.
Codzienna pielęgnacja i ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (zmiany temperatury, wiatr).

MOJA OPINIA:

Bardzo spodobało mi się opakowanie wazeliny. Zapakowana jest w kartonik, na którym widnieją najważniejsze informacje. Niestety aparat nie chciał współpracować,dlatego zdjęcia tracą na ostrości. W kartoniku mieści się maleńki, zakręcany słoiczek. Ważne jest to, że jest metalowy, dlatego nie straszne mu jakiekolwiek upadki czy stłuczenia. Sama wazelina ma typową dla takich mazidełek- przezroczystą i zwartą konsystencję.
 Ma piękny poziomkowy zapach i troszkę słodkawy smak ;) Jest niesamowicie wydajna. Używam jej kilka razy dziennie i troszkę większą ilość na noc i nadal nie widzę widocznego ubytku w słoiczku. Wystarczy odrobinka, by pokryć usta. Sprawia, że są one mięciutkie, nawilżone, ale to nawilżenie jest długotrwałe. Po nałożeniu pozostawia delikatny film, który chroni usta o każdej porze roku.
 Przetestowałam ją jako "podkład" pod pomadki i świetnie się do tego nadaje. Pozbyłam się kilku skórek, które były bardzo uporczywe. Wazelina od marki Flos Lek jest świetna, wydajna i naprawdę godna polecenia.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty