Strony

niedziela, 15 lutego 2015

Testuję z Neauty Minerals: Mineralny podkład matujący, czyli naturalne kosmetyczne piękno

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę zaprezentować Wam markę Neauty Minerals, która tworzy rewelacyjnej jakości kosmetyki mineralne.
 Aktualnie w ofercie znajdziemy podkłady i pudry, ale marka nie planuje na tym zakończyć tworzenia swojego portfolio. Za jakiś czas oferta powinna się poszerzyć o dalsze mineralne perełki:)

Tak marka mówi o sobie:

Jesteśmy polską marką oferującą najwyższej jakości kosmetyki mineralne do makijażu. Naszą inspiracją jest piękno pochodzące z natury i to właśnie natura i piękno połączone razem stanowią nazwę naszych produktów – Neauty.
Produkty Neauty Minerals powstały z ogromnego zamiłowania do kosmetyków mineralnych. Można powiedzieć, że historia firmy sięga roku 2007, kiedy to jej przyszła założycielka zakupiła pierwszy w swoim życiu podkład mineralny i szybko zaraziła się miłością do minerałów. Po kilku latach stosowania lepszych i gorszych produktów różnych firm cały czas nie udawało jej się znaleźć na rynku produktu „idealnego”. Zrażona do ciągłych testów, postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce. Nawiązała współpracę ze sztabem specjalistów chemii kosmetycznej, aby wykorzystując swoją wiedzę na temat wad i zalet już istniejących kosmetyków mineralnych stworzyć produkt, który łączyłby w sobie wszystkie najlepsze cechy znanych jej produktów. Owocem ponad rocznej wytężonej pracy, formułowania i testowania różnych receptur oraz badań laboratoryjnych są pierwsze produkty Neauty. Jednak nasza aktualna oferta jest jedynie niewielką częścią tego, co zamierzamy zaproponować już wkrótce. Firma stale pracuje nad kolejnymi produktami, które, jeśli dopisze nam szczęście, będziemy mogli zaprezentować już wkrótce.
 Miałam możliwość wyboru kosmetyku do testu. Mój wybór padł na mineralny podkład matujący w najjaśniejszym odcieniu Neutral Pale. Dodatkowo mogłam wybrać sobie pięć próbek, więc skusiłam się na :  podkład matujący w odcieniu Neutral Fair oraz Neutral Light,  bazę pod podkład, puder rozświetlający oraz puder matujący.
O próbkach powiem stosunkowo mało, ponieważ nie mam o nich za bardzo wyrobionego zdania: Jestem pod wrażeniem bazy pod makijaż, która niesamowicie wygląda na skórze i matowi ją na cały dzień! Strefa T nie zaświeciła się jak żarówka ani na moment. Makijaż zrobiony o godzinie 6 rano wytrzymał bez jakiejkolwiek poprawki do godziny UWAGA! 21. Jestem pewna, że każda z nas byłaby zachwycona tą bazą. Pozostałe odcienie podkładów oraz pudry także są bardzo dobre. Wersja rozświetlająca idealnie sprawdza się jako wykończenie,a matująca świetnie sprawdza się np. jako kosmetyk do poprawek lub stworzenia makijażu na cały dzień :)
 I najważniejszy kosmetyk, o którym powiem nieco więcej, gdyż poznałam produkt pełnowymiarowy.
 Zanim przejdę do mojej opinii, informacje producenta:

Mineralny podkład matujący odcień Neutral Pale:

Neutralny odcień z brzoskwiniowymi tonami, idealny dla bardzo jasnej karnacji.
Podkład zapewnia długotrwały efekt matowej twarzy. W zależności od liczby nałożonych warstw umożliwia uzyskanie od lekkiego do średniego krycia. Doskonale wyrównuje koloryt cery oraz pozwala ukryć drobne niedoskonałości.

Skład:
Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Boron nitride +/- C.I. 77492, C.I. 77499, C.I. 77491

PODKŁAD DO KUPIENIA TUTAJ: https://www.neauty.pl/prodView,1,14,neutral-pale-odcienie-neutral,PL

MOJA OPINIA:

Podkład mieści się w zakręcanym słoiczku z sitkiem wewnątrz. Sitko zabezpieczone jest obrotowym elementem, a przed pierwszym użyciem także taśmą. Do naszej dyspozycji jako pełnowymiarowy kosmetyk mamy 8g produktu. Jest to ogromna ilość z racji tego, że jako podkład nie daje się go zbyt wiele na skórę twarzy, a jego intensywność można stopniować. Kolor, jaki wybrałam jest najjaśniejszy z dostępnych w ofercie marki.
 Z racji mojej jasnej karnacji potrzebowałam jasnego podkładu, który zagwarantuje mojej cerze długotrwałe matowienie. I tak właśnie było. Kolor jest idealnie dopasowany do mojej karnacji. Jak widzicie, nawet bladziochy, tak jak ja mogą znaleźć odpowiednie kosmetyki do makijażu:)
Konsystencja podkładu jest rewelacyjna. Ma postać aksamitnego proszku, bardzo, ale to bardzo dobrze zmielonego pyłku. Na skórze rozprowadzam go za pomocą pędzla, a sama aplikacja jest ogromną przyjemnością. Pewnie niektóre z Was ucieszy fakt, że kosmetyk jest bezzapachowy. Nie posiadając zapachu, jest bardziej bezpieczny dla wrażliwszej skóry.
Jestem pod wrażeniem matowienia, jakie możemy osiągnąć tym podkładem. Efekt ogólny możemy stopniować, co cały czas wygląda naturalnie. Osobiście kolejną warstwę nakładam jedynie na miejsca wymagające, tzn. czoło, nos i brodę. Podkład nie zapycha porów i nie tworzy efektu maski. Na skórze wygląda świetnie jednym słowem. Krycie jest na dobrym poziomie, choć nie mogę nic więcej powiedzieć ze względu na maleńką ilość niespodzianek. Jednak kiedy się pojawiła od razu wypróbowałam ukryć ją podkładem Neauty Minerals. Przy dwóch cieniutkich punktowych warstwach udało mi się zatuszować niespodziankę. Więc plus wg mnie:)
Dobierając odpowiedni kolorek mamy ogromny wybór-  dostępnych jest aż 21 odcieni podkładów, podzielonych na 3 kategorie: Neutral, Olive i Golden. Ja jestem bardzo zadowolona z odcienia Neutral Pale. Jestem jeszcze ciekawa Golden Pale i Olive Pale, może niedługo skuszę się na nie:)
Podsumowując, jestem na tak dla marki Neauty Minerals! Cały wachlarz kolorystyczny, rozsądna cena, trwałość i mega wydajność. Czego chcieć więcej? :)

Serdecznie dziękuję marce Neauty Minerals za możliwość poznania podkładu i próbek.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: https://www.neauty.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/pages/Neauty-Minerals/574626059300294


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam podkładu mineralne i coraz bardziej mnie kuszą. Widać, że jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde muszę w końcu poznać moc podkładów mineralnych, bo kuszą i kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy. Podkłady mineralne robią teraz wielką furorę na naszym rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się,ogólnie kosmetyki mineralne działają na rynku coraz prężniej:)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że to polska firma. A paletę kolorystyczną mają imponującą trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta firma to dla mnie nowość :o na razie używam minerałów earthnicity i jestem zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty