Strony

poniedziałek, 16 lutego 2015

Testuję z Eveline Cosmetics: KOREKTOR KRYJĄCO - ROZŚWIETLAJĄCY Z OLEJKIEM ARGANOWYM 8w1

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o korektorze, który łączy w sobie działanie kryjące, ale również rozświetlające. Otrzymałam go w ramach współpracy z marką Eveline Cosmetics.
Informacje producenta:

KOREKTOR KRYJĄCO - ROZŚWIETLAJĄCY Z OLEJKIEM ARGANOWYM 8w1

 ZAWIERA MINERALNE PIGMENTY ROZŚWIETLAJĄCE
Innowacyjny korektor 8 w 1doskonale maskuje i pokrywa wszystkie niedoskonałości skóry wokół oczu. Odżywcza formuła bogata w olejek arganowyi kwas hialuronowyintensywnie wygładza, długotrwale nawilża oraz chroni naskórek przed wysuszeniem.
Ujędrnia i napina delikatną skórę wokół oczu. Koryguje wszystkie rodzaje zmarszczek, drobne linie mimiczne oraz nierówności. Mineralne pigmenty rozświetlające skutecznie maskują oznaki zmęczenia, rozjaśniają cienie pod oczami, niwelując skutki stresu.
Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się aksamitnie gładka i promienna. Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.

MOJA OPINIA:

Korektor mieści się w opakowaniu łudząco przypominającym błyszczyk do ust. Dodatkowo kryje się w kartoniku zabezpieczonym nalepką. Lubię połączenie złota i czerni na opakowaniach kosmetyków. Wygląda to bardzo stylowo. Aplikator jest podobny do tych "błyszczykowych".
 Konsystencja jest lekka i troszkę kremowa, co sprawia, że rewelacyjnie działa na delikatną skórę pod oczami. W inne miejsca także nakłada się bardzo dobrze, gąbeczka idealnie sunie po skórze. Do naszej dyspozycji jest 7ml kosmetyku, które będą towarzyszyć naszej kosmetyczce przez długi czas. Zapach jest delikatny i nienachalny jednocześnie. Bystrzejsze oko może zauważyć maluśkie drobinki odbijające światło, które nadają skórze rozświetlenia. Produkt dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych: light i nude. W moje ręce wpadł pierwszy odcień. Jest delikatny, jasny, idealny dla bladziochów takich jak ja.
 Polubiłam ten korektor za dobre krycie cieni pod oczami. Dość długo szukałam tańszego odpowiednika kosmetyku, który nadałby skórze pod oczami kolorytu przynajmniej zbliżonego do reszty twarzy. I taki właśnie znalazłam- tani, dobry i efektowny. Na niespodzianki także działa dobrze. Ukrywa je w dużym stopniu. Ładnie stapia się ze skórą, nie podkreśla suchych miejsc czy skórek. Na swoim miejscu utrzymuje się spokojnie przez cały dzień. Nie muszę robić poprawek, na co często nie ma czasu lub odpowiedniego miejsca.
Polecam ten korektor jako alternatywa dla wielu drogich tego typu produktów.

Dziękuję serdecznie marce Eveline Cosmetics za możliwość poznania podkładu. Niedługo kolejne recenzje.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:
http://eveline.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa i praktyczna forma korektora :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, właśnie szukam dobrego korektora, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam :) jest świetny i do tego tani:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ogromnie pokochałam kolorówkę z Eveline, ale korektor mi raczej niepotrzebny, chociaż prezentuje się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eveline ma świetne kosmetyki za rozsądną cenę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty