Strony

poniedziałek, 9 lutego 2015

Testuję z marką Virtual: Puder prasowany Ladies Night oraz korektor kremowy kamuflaż DUO.

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić ostatnie dwa kosmetyki, jakie miałam przyjemność testować dzięki marce Virtual.
 Są to kremowy korektor kamuflaż DUO oraz puder Ladies Night.

KOREKTOR KREMOWY KAMUFLAŻ DUO 06 VIRTUAL

 Profesjonalna paletka kremowych korektorów
idealnie maskują niedoskonałości skóry, trwałe i wygodne w użyciu. Formuła zawierająca wosk Candelilla natłuszcza, wygładza i pielęgnuje skórę.
Różowy ODŚWIEŻENIE – zapewnia optyczne odświeżenie szarej skóry: sińce pod oczami, plamki i przebarwienia.
Biały z mikrorefleksami ROZŚWIETLENIE – efektowne rozświetlenie: łuku brwiowego, kości policzkowych, dekoltu.

MOJA OPINIA:

Korektory mieszczą się w plastikowym, solidnym opakowaniu. Są oddzielone od siebie, więc mamy pewność, że nie złączą się ze sobą. Mają delikatny zapach, który pozostaje na skórze przez chwilę, a potem się ulatnia. Konsystencja jest zwarta, ale nakładając kosmetyk palcem, ładnie się aplikuje. Wybrałam tą wersję ze względu na działanie- odświeżenie i rozświetlenie. Część różowa- najbardziej chciałam zakryć nią cienie pod oczami i przebarwienia. Korektor ładnie kryje, ale po jakimś czasie się roluje. Jednak kiedy zrobiłam eksperyment z bazą, było dobrze.
  Część rozświetlająca- tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Z całą pewnością ten korektor może zastąpić cień do powiek, czy stać się częścią rewelacyjnego makijażu oka na wielkie wyjście. Oprócz samej powieki, lubię nakładać go na łuk brwiowy czy wewnętrzny kącik oka.  Co do trwałości- mogłaby być większa, jednak cena jest adekwatna do jakości. Kilka godzin spokojnie obie części wytrzymują na swoim miejscu. Jednak na bazie wytrzymują o wiele dłużej, więc właśnie w ten sposób radzę stosować tej paletki korektorów. Jest to dobry zestawik za niską cenę.

 Virtual, Ladies Night Pressed Powder, Puder prasowany brązujący

 Puder prasowany LADIES NIGHT mono z efektem rozświetlającym, nadający skórze promienny wygląd.
Idealny do twarzy i dekoltu.
Lekka, kremowa konsystencja pozwala na łatwą, precyzyjną aplikacje pudru.

MOJA OPINIA:

Puder mieści się w plastikowym opakowaniu. Do dyspozycji mamy 9g kosmetyku. Konsystencja jego jest bardzo dobra, dobrze nakłada się gąbeczką czy pędzlem. Jednak aplikator musimy mieć przy sobie, ponieważ do opakowania nie ma dołączonego. Puder rewelacyjnie rozświetla skórę i pozostawia ją w takim stanie przez wiele godzin.
 Polecam użycie go na imprezy czy inne wyjścia, kiedy chcemy nieco rozbłysnąć. Sama nazwa wskazuje nam intencję producenta:) Polecany na kobiece wyjścia, więc właśnie w taki sposób go stosuję:)

 Dziękuję serdecznie marce Virtual za zaufanie i możliwość przetestowania obu pudrów.
Polecam odwiedzenie fanpage marki  Virtual : KLIK
Oraz stronę internetową marki: http://www.new.virtual-virtual.com/main

4 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że do tej pory korektora nie używała, ostatnio za jakimś się rozglądam i zaciekawiłaś mnie tym, u ciebie zdał egzamin więc chętnie sięgnę i ja po niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. He he u mnie też dzisiaj korektorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor wygrał am ostatnio i żeczywiscie dobrze się spisuje choć mi palcem ciężko go nakładać:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty