Strony

niedziela, 8 lutego 2015

Testuję z Chimera Derm: Żel pod prysznic oraz peeling,czyli pielęgnacja ciała :)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o dwóch kosmetykach, które miałam przyjemność testować dzięki firmie Chimera Derm.
  Są to żel pod prysznic oraz peeling do ciała.

Żel pod prysznic "Czas przyjemności" Afrodita Cosmetics

 MOJA OPINIA:

Żel mieści się w plastikowym, smukłym opakowaniu pojemności 200ml. Kosmetyk ma gęstą konsystencję, która rewelacyjnie rozprowadza się na ciele i równie dobrze pieni.
  Przez to żel jest niesamowicie wydajny, co jest niewątpliwie plusem. Spodobał mi się bardzo jego zapach- świeży, przypominający mi zapach wiosennych kwiatów, bardzo przyjemny. W składzie nie zawiera parabenów, silikonów oraz parafiny. Jest przez to polecany także dla wrażliwej skóry, podatnej na podrażnienia. Żel świetnie się sprawdza podczas każdej kąpieli czy prysznica. Nieważne, czy mamy czas czy szybko musimy oczyścić naszą skórę. Żel w obu przypadkach jest niezawodny. Ładnie pielęgnuje skórę i pozostawia ją świeżą i pachnącą przez długi czas. Polecam:)

Peeling do ciała BIO TEC:

 MOJA OPINIA:

Kosmetyk znajduje się w plastikowej tubce pojemności 150ml. Dodatkowo zapakowany jest w kartonik, na którym widnieją najważniejsze informacje. Zamknięcie typu "klik" zapewnia nam maksimum ochrony przed niepożądanym wylaniem. Zamknięcie zabezpieczone jest plastikiem, który musimy oderwać,aby rozpocząć aplikacje. Peeling ma gęstą konsystencję, wewnątrz której znajduje się ogromna ilość drobnych cząsteczek złuszczających martwy naskórek.
 Wyraźnego zapachu nie posiada, co niektórym z nas się spodoba. Bardzo spodobał mi się jego efektywny kontakt ze skórą. Podczas masażu, czuć rewelacyjne oczyszczanie i złuszczanie naskórka. Po kąpieli ciało jest gładkie, oczyszczone i gotowe na przyjęcie kosmetyku nawilżającego. Na mojej skórze przetestowałam już wiele różnych peelingów. Ten wbrew pozorom jest dobrym "zdzierakiem", który zdaje egzamin na piątkę.
 Przy pierwszej aplikacji myślałam, że jest za słaby, ale podczas masowania skóry poczułam natychmiastowy efekt i od razu zmieniłam zdanie:) Polecam!

Serdecznie dziękuję firmie Chimera Derm za możliwość poznania obu produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://www.chimera.olsztyn.pl/index.html
Fanpage : https://www.facebook.com/chimeraderm

6 komentarzy:

  1. Oba kosmetyki dość ciekawe się wydają, zapach kwiatów w żelu musi być śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz Kochana , dla mnie ważna jest wydajność i efekt po użyciu , więc oba produkty bardzo chętnie w przyszłości zakupię i wypróbuję ;*

    Buziaczki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam, ale peeling mnie zaciekawił i chętnie bym spróbowała skoro to dobry zdzieraczek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty