Strony

czwartek, 5 lutego 2015

Testuję z Kneipp : Krem do rąk Kwiat migdała Jedwabna skóra

Witajcie Kochani!

W okresie jesienno-zimowym moje dłonie wymagają większej uwagi niż zwykle . Ciągle szukam jakiegoś odpowiedniego kremu, który pomoże moim dłoniom wyglądać i czuć się lepiej w "swojej skórze".
  Z pomocą przyszedł mi : Krem do rąk Kwiat migdała Jedwabna skóra od marki Kneipp. Czy pokochałam go tak, jak kryształki do kąpieli? O tym za chwilkę, na początek informacje od producenta:

Krem do rąk Kwiat migdała Jedwabna skóra

 Intensywnie pielęgnujący krem do rąk Kwiat migdała Jedwabna skóra dzięki swojej bogatej konsystencji chroni skórę przed wysuszeniem. Oferuje ochronę przed szkodliwymi wpływami środowiska i pomaga złagodzić skutki starzenia skóry powodowanego światłem. Krem do rąk szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu i nadaje dłoniom naturalną miękkość.

Krem do rąk zawiera wysokowartościowy olejek migdałowy, który jest bardzo dobrze tolerowany także przez wrażliwą skórę. Naturalne działanie pielęgnujące uzupełnia chroniąca komórki kombinacja witamin A i E, bogatego masła shea oraz kojącego skórę pantenolu.

MOJA OPINIA:

W miękkiej, plastikowej tubce znajdziemy 50 ml kremu. Aplikator typu klik pomaga w wygodnym dozowaniu. Krem ma rewelacyjną konsystencję. Nie jest za rzadki, ani za gęsty. Ot, coś po środeczku,co sprawia, że bardzo go polubiłam;)
 Po rozsmarowaniu bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na powierzchni skóry. Nie znoszę takiej tłustej warstwy, a jak któryś krem taką mi serwuje, od razu oddaję do mamie. Jednak w tym przypadku bardzo pozytywnie zaskoczył mnie krem od marki Kneipp. Żadnej tłustej warstwy, tylko gładkie, miękkie dłonie. Dodatkowo kremik sponsoruje nam delikatny, przyjemny zapach.
 Jest jakby pudrowy, z nutką migdała. Cudo jednym słowem:) Od kiedy stosuję ten krem, moje dłonie są miękkie, gładkie i odżywione. Często mam w tym okresie problem z suchymi miejscami na kostkach palców, ale na szczęście mam już z tym spokój. Małe rozmiary tubki sprawiają, że zawsze mam go przy sobie. Czy to w pracy, w domu, w  aucie- wszędzie mam krem Kwiat migdała przy sobie.
Dziękuję marce Kneipp za zaufanie i możliwość poznania kremu. Niedługo kolejne recenzje:)
Strona internetowa marki: http://pro.kneipp.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/pages/Kneipp-Polska/367997436698332
Kosmetyki marki Kneipp możecie zakupić m.in tutaj: http://kneipp.istore.pl/ w drogeriach Hebe oraz wybranych drogeriach Rossmann

4 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty