Strony

środa, 4 lutego 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn: Marion Kolagenowe płatki pod oczy

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny produkt, jaki pochodzi z przesyłki testowej od portalu Udziewczyn.
 Są to Kolagenowe płatki pod oczy od marki Marion.
Informacje od producenta:

Kolagenowe płatki pod oczy

Idealnie wyprofilowane złote płatki pod oczy z olejkiem arganowym i kwasem hialuronowym w postaci hydrożelowej maski 3D. Składniki aktywne zawarte w serum przenikają do głębszych warstw skóry, działając na nią nawilżająco, wygładzająco i napinająco.
Płatki zanurzone w wysoce skoncentrowanym serum zawierającym:
Kolagen- wypełnia zmarszczki, napina skórę nawilżając ją i wygładzając.
Olejek arganowy „Złoto Maroka”- poprawia elastyczność i jędrność delikatnej skóry wokół oczu, przywracając jej zdrowy i promienny wygląd.
Kwas hialuronowy- doskonale nawilża skórę, nadając jej sprężystość i gładkość.
Koenzym Q10- opóźnia procesy starzenia skóry oczyszczając ją z wolnych rodników. Wyrównuje zmarszczki mimiczne oraz zapobiega powstawaniu nowych.

MOJA OPINIA:

Uwielbiam olej arganowy w każdej postaci, dlatego bardzo ucieszyłam się, że nawet w płatkach pod oczy można go znaleźć:)
Płatki znajdują się w typowej dla takich kosmetyków saszetce. Na niej widnieją najważniejsze informacje jak działanie, skład czy instrukcję zastosowania. Wewnątrz znajduje się jeszcze jedna mniejsza saszetka, w której na tacce ułożone są płatki. Są bardzo dobrze nasączone skoncentrowanym serum  i mają delikatny, przyjemny zapach.
 Ich żelowa konsystencja idealnie przylega do skóry pod oczami. Kiedy znalazłam chwilę dla siebie, wyjęłam płatki z tacki i położyłam na okolice pod oczami, gdzie znajdują się znienawidzone przeze mnie cienie. Po pół godziny relaksu zdjęłam płatki, a efekt był bardzo, bardzo pozytywny. Skóra idealnie gładka, napięta i w lepszej kondycji. Cienie delikatnie zmniejszyły swoją objętość, więc z pewnością te innowacyjne dla mnie płatki od marki Marion staną się stałym bywalcem w  mojej kosmetyczce.
Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

4 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam płatków pod oczy. Widać,że zadowolona jesteś, więc chętnie im się bliżej przyglądnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromną fanką płatków po oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy płatków pod oczy, ale skoro choć troszeczkę zmniejsza cienie to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Yonelle,ale te także ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty