Strony

wtorek, 3 lutego 2015

Testuję z Etja : Olej Rycynowy & Olej Lniany BIO

Witajcie Kochani!

Dzisiaj kolejna porcja olejów, które bardzo polubiłam. Otrzymałam je w ramach współpracy od marki Etja. Zapraszam:)
Informacje producenta:

Olej Rycynowy BIO

Tłoczny na zimno olej z nasion rącznika pospolitego (Rycyny). Olej rycynowy jest bogaty w kwasy tłuszczowe, witaminy A, E oraz kwas rycynolowy. Posiada zbawienne działanie na włosy, brwi, rzęsy i paznokcie. Odbudowuję strukturę włosa, zapobiega ich wypadaniu, rozdwajaniu  oraz wysuszeniu. Przywraca im niezwykłą gęstość i naturalny blask. Okłady z oleju rycynowego są najczęściej polecanym środkiem na łupież. Doskonały do każdego rodzaju skóry.
Olej do kupienia tutaj: http://etja.pl/naturalne-oleje-do-skory/73-olej-rycynowy-bio-.html

MOJA OPINIA:

Olej rycynowy ma bardzo wiele zastosowań pielęgnacyjnych. Ale od początku. W szklanej buteleczce znajduje się 50ml oleju. Ma delikatny zapach i dość ciężką konsystencję. Ciemna butelka chroni go przed utratą cennych właściwości. Olej rycynowy ma dobroczynny wpływ na włosy, rzęsy, skórę, brwi czy skórę (nawet tą na piętach).
 Wiele naczytałam się o nakładaniu tego kosmetyku na rzęsy za pomocą czystej szczoteczki po tuszu. Powiem szczerze, że po 3 tygodniach zaczynam widzieć poprawę stanu moich rzęs. Stają się gęstsze i grubsze. Jednak należy pamiętać, aby nakładać jedynie odrobinę oleju i nie przesadzić z ilością, aby nie podrażnić oczu. Olej jest rewelacyjnym składnikiem masek do włosów. Mieszam go z naftą kosmetyczną (która ma w sobie dodatkowo olej arganowy) i nakładam na włosy. Włosy po każdej takiej aplikacji są lśniące i bardzo miękkie. Można także nanosić olej wyłącznie na końcówki włosów, co spowoduje ich wzmocnienie i ochronę przed rozdwajaniem i przesuszaniem.
 Kolejnym zastosowaniem oleju rycynowego jest metoda OCM, czyli Oil Cleansing Method. Jest to metoda oczyszczania twarzy naturalnymi olejkami. Mieszankę robi się, łącząc ze sobą w proporcji 1/10 oleju rycynowego do  9/10  oleju wg rodzaju cery: olejku z pestek winogron (skóra sucha) oleju jojoba (cera tłusta) lub oleju ze słodkich migdałów (cera normalna). Tak połączone ze sobą oleje należy nałożyć na cerę i przykryć ją ciepłym, mokrym ręcznikiem. Po upływie 2-3 minut wystarczy zetrzeć nadmiar oleju i gotowe. Jest to rewelacyjna metoda, którą stosuję dość często- dodaję olej jojoba ze względu na moją mieszaną w kierunku tłustej cerę. Jest jeszcze wiele innych jego zastosowań, ale dużo by pisać :) Rewelacja i tyle!

Olej Lniany BIO

 Tłoczony na zimno olej z wyselekcjonowanych nasion lnu zwyczajnego. Zawiera kwas alfa-linolenowy ok. 60% (omega-3), linolowy (omega- 6), oleinowy (omega-9) oraz witaminę B i E. Działa łagodząco na pęknięcia skóry, regenerująco, przeciwzapalnie i nawilżająco. pobudza procesy regeneracji skóry właściwej i naskórka. Chroni przed rozdwajaniem się końcówek, wypadaniem i łamliwością włosów. Przeznaczony dla skóry tłustej, trądzikowej, skłonnej do zapaleń i zmarszczek.
Olej do kupienia tutaj: http://etja.pl/naturalne-oleje-do-skory/65-olej-lniany-bio.html

MOJA OPINIA:

W ciemnej, szklanej buteleczce znajduje się 50ml oleju. Ma słomkowy kolor i intensywny zapach, który mnie osobiście nawet się spodobał. Podobnie jak inne naturalne oleje, ma bardzo wiele pozytywnych cech. Dobrze wpływa na cerę- dodaję kilka kropel do kremu na wieczór.
 Działa oczyszczająco i regenerująco na skórę.Olej zapobiega powstawaniu zaskórników, z którymi walczy chyba  prawie każda z nas. Olej lniany leczy wszelkie schorzenia skóry. Pomoże osobom, które borykają się np. z trądzikiem różowatym czy oparzeniami spowodowanymi przez słońce.
 Olejowanie z wykorzystaniem oleju lnianego powoduje, że włosy stają się mocniejsze i gęstsze. Jego gęsta konsystencja sprawia, że aplikacja jest czystą przyjemnością. Sprawiałam sobie także odprężającą kąpiel dodając do wody ok.10ml oleju. Skóra po takim rytuale była miękka, gładka i zregenerowana. Nie musiałam potem stosować balsamu, co oszczędza nam czas. Polecam!

Serdecznie dziękuję marce Etja za zaufanie i możliwość poznania tych wspaniałych produktów. Niedługo kolejne recenzje;)

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki Etja: http://etja.pl/
Fanpage marki: KLIK KLIK

5 komentarzy:

  1. Ten drugi byłby dla mnie idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten drugi olej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam sobie niedawno taki olej kupić ale jakoś tak zrezygnowałam ;/ =)

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się olej lniany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam bardzo ciekawa opinii i się nie zawiodłam, super :) a olej lniany dopiszę mężusiowi do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty