Strony

poniedziałek, 2 lutego 2015

Prezentuję Pracownię Dekoracji AKATJA: Naklejka ścienna MOTYL,czyli jak pustej ścianie dodać nowoczesnego charakteru?

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę pokazać Wam coś innego, nietypowego. Dawno zastanawiałam się, czym udekorować pustą ścianę. Na początek mąż zrobił wzór z małych luster, ale mi nadal czegoś brakowało. Jednak na pomoc przyszła mi właśnie Pracownia Dekoracji AKATJA.
Spośród bardzo wielu, wybrałam naklejkę w kształcie motyla, która dostępna jest tutaj: KLIK

Pierwsze, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło to solidnie zapakowana paczka. Naklejka była złożona w rulon i skrywała się w szczelnie zamkniętym opakowaniu. Powiem szczerze, że musiałam się nieźle namachać, żeby paczkę otworzyć :D
W środku znajdowała się moja naklejka oraz coś bardzo przydatnego, a mianowicie instrukcja naklejania. Jest bardzo przydatna osobom, które nie miały styczności z tego typu dekoracjami. Po jej przeczytaniu zabrałam się do szukania odpowiedniego miejsca na ścianie. Po jego znalezieniu przeszłam do odklejania papieru, który znajduje się od spodu i doklejania naklejki na ścianę. Potem wystarczyło zdjąć folię, która chroniła motyla od zewnątrz i GOTOWE !:)
Mój motyl ma rozmiary 40x40 cm. Pierwotna forma jest inna. Ja wybrałam jego odbicie lustrzane w kolorze złotym matowym. W wyborze odpowiedniego koloru także miałam problem, bo kolorystyka do wyboru jest ogromna! Nie wiedziałam, na który mam się zdecydować, ale z pomocą przyszła mi moja mama. I razem zdecydowałyśmy się właśnie na złoto.
Naklejka bardzo ładnie zdobi miejsce, które chciałam jakoś "ukryć". Idealnie pasuje do koloru ściany i dodaje jej nowoczesnego akcentu.

Jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki uzyskałam z pomocą  Pracownią Dekoracji AKATJA.
Pracownia w swoim sklepie internetowym ma bardzo szeroki wybór asortymentu-naklejki na ścianę, szablony malarskie, obrazy drukowane, reprodukcje, naklejki na laptopy i inne.

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej Pracowni AKATJA: http://akatja.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/AKatja

6 komentarzy:

  1. fajnie, o widzę zmiany u ciebie, ale wcześniej mi sie bardziej podobało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa takie naklejki. Zerknęłam do sklepu, wybór mają przeogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne. zobaczcie naklejka a zmienia ścianę całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty