Strony

niedziela, 2 listopada 2014

Testuję z portalem Udziewczyn dla perfumerianiebieska.pl: New Brand Women Charm woda perfumowana

Witajcie Kochani!

Dzisiejsza recenzja poświęcona będzie kolejnemu zapachowi,który otrzymałam w ramach współpracy z portalem Udziewczyn oraz Perfumerią Niebieska.
 Jest to woda perfumowana New Brand Women Charm pojemności 100ml.
Na początek informacje od perfumerii:

New Brand Women Charm woda perfumowana 100ml spray

 New Brand Charm to urok i czar w pełnym znaczeniu tych słów. Niemożliwym jest, aby nie zakochać się w tym zapachu od pierwszego spotkania. W górze kompozycji przyjemnie witają świeże nuty bergamotki i owocu brzoskwini. W sercu kwieciste akcenty jaśminu, konwalii i róży. W dole zmysłowości i dodatkowej, delikatnej dawki ciepła dodają wanilia, drzewo sandałowe i piżmo.
Zapach New Brand Charm pięknie prezentuje się w szklanej, cieniowanej buteleczce, która będzie ozdobą każdej toaletki.
Perfuma do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Perfuma kryje się w pięknej,cieniowanej buteleczce pojemności 100ml. Uwielbiam wiele zapachów wśród perfum,ale ta kompozycja bardzo zaciekawiła mnie już od pierwszego psiknięcia. Na początku wyczuwalna jest intensywna bergamotka.
 Z czasem,kiedy nuty lekko się ulatniają, wyczuć można jaśmin,a następnie dolną nutę piżma oraz wanilię. Zapach należy wg mnie do tych bardziej świeżych,przeznaczonych dla odważnych i zmysłowych kobiet. Jest rewelacyjny i trwały. Na skórze utrzymuje się 6-8 godzin,a na ubraniach znacznie dłużej. Bardzo polubiłam ten zapach mimo że nie znałam go wcześniej.
Podsumowując, perfuma New Brand Women Charm jest tajemnicza, kusząca i zmysłowa. Polecam sięgnąć po nią teraz, kiedy warto zaopatrzyć się w trwalszy zapach na okres zimowy.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn.pl oraz Perfumerii Niebieska za zaufanie i możliwość współpracy. Niedługo kolejna recenzja:)

Strona internetowa perfumerii: http://www.perfumerianiebieska.pl/
Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty