Strony

środa, 10 września 2014

Testujemy ze Sklepem Akuku: Pomarańczowa Piłka Zmyłka

Witajcie Kochani!

Już dawno nie było żadnej recenzji dla maluchów,więc dzisiaj będzie moja i Fabisia opinia o Piłce Zmyłce, którą dostaliśmy od Sklepu Akuku :)

Piłka zmyłka - Pomarańczowa

Jest nieprzewidywalna, jest zabawna. Leci nie tam, gdzie chcesz, ale tam, gdzie sama chce! Gra PIŁKĄ ZMYŁKĄ to fantastyczna zabawa!!! Ma przesunięty środek ciężkości - nigdy nie wiadomo, w którym kierunku poleci!

Piłka do kupienia tutaj: KLIK

NASZA OPINIA:

Dystrybutorem zabawki jest firma EPEE,czyli jedna z najbardziej popularnych marek  wśród dystrybutorów i importerów zabawek dla dzieci.
Nigdy nie widziałam takiej rewelacyjnej piłeczki:) !!! Jest bardzo miękka i idealna do ćwiczenia koordynacji ruchowej przez dziecko. Można nią ćwiczyć i bawić się przez wiele godzin. Kiedy Fabiś otworzył ze mną przesyłkę, od razu zaczął się nią bawić. Myślał,że piłka poleci w kierunku, który on obrał. A tu niespodzianka, poleciała tam, gdzie sama chciała:)
Piłka, kiedy się toczy, zmienia kierunek w nieoczekiwany sposób,co jeszcze bardziej zaciekawia malucha. Fabiś wiele razy próbował ją dogonić,ale ona była sprytniejsza, za każdym razem uciekała w innym kierunku. W asortymencie znajduje się aż  12 piłek:
Są trzy buźki – Zgrywus, Cykor, Psotek – każda w czterech  kolorach - żółtym, pomarańczowym, czerwonym i zielonym. Nasza wersja piłki to pomarańczowy Zgrywus.
I to ona jest najbardziej śmieszna:)
Przytoczę słynne hasło od producenta:
„Zabawki z EPEE – Wielka Frajda!” – hasło, które zna w Polsce prawie każdy:)
Serdecznie podziękowania dla Sklepu Akuku za zaufanie i zapewnienie mojemu synkowi wielkiej frajdy:)
Zapraszam do odwiedzenia:
Strona sklepu-  http://www.sklep-akuku.pl/
Fanpage- KLIK

7 komentarzy:

  1. Takiej to ja jeszcze nie widziałam, musi być rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. brakuje mi filmiku by zobaczyć jak to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest! Przekonałam się o tym dzięki Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda ta piłka. Nigdy wcześniej jej nie widziałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejsze, żeby mały szkrab był zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna piłeczka. Aczkolwiek u mnie zawsze gdy piłka wkracza w ręce mojego dziecka nieważne czy mała lub duża miękka czy też twarda to zawsze musi to się skończyć stłuczeniem moich wazonukòw, miseczek itd hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty