Strony

środa, 10 września 2014

Testujemy z OsmozaCare: Kosmetyki antybakteryjne oraz aplikatory Clic&Go

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować moją przesyłkę od Osmoza Care.

Jest nim Urodowy niezbędnik, w którym znalazły się:
1. damska kosmetyczka
2. Aplikatory do paznokci Zmiękczanie i usuwanie skórek Clic&Go
3. Antybakteryjny krem do rąk
4. Aplikatory do paznokci Zmywacz do lakieru Clic&Go
5. Aplikatory do demakijażu oczu Clic&Go
A oprócz niego:
 Antybakteryjna musująca pianka do rąk oraz aplikatory z eozyną.

1) Antybakteryjny krem do rąk - Nowość na rynku!

Antybakteryjny Krem do rąk OsmozaCare to pierwszy krem do rąk, który nie tylko nawilża, odżywia, ale też chroni skórę dłoni przed drobnoustrojami przez 2 godziny, gdyż zaraz po nałożeniu tworzy na dłoniach niewidoczny film, chroniący dłonie – tzw. efekt „niewidzialnych rękawiczek”. Eliminuje 99,9% bakterii* m.in. dzięki chlorheksydynie, a nawilża dzięki glicerynie. Buteleczka z pompką umożliwia aplikację takiej ilości produktu (doza 3 ml), która jest potrzebna do uzyskania pełnej ochrony. Łatwo rozprowadza się na dłoniach i natychmiastowo wchłania. Ma przyjemny, delikatny zapach, nawilża i pielęgnuje skórę dłoni. Produkt nie zawiera parabenów ani fenoksyetanolu, więc jest bezpieczny nawet dla bardzo wrażliwych skór. Produkt idealny dla mam, gdyż sprawia, że dłonie są gładkie, a jednocześnie zdezynfekowane, zanim dotkną delikatnej skóry dziecka – np. podczas karmienia czy zmieniania pieluszek), zwłaszcza w sytuacji braku dostępu do bieżącej wody i mydła, w podróży itp.

MOJA OPINIA:

Jest to pierwszy krem,który oprócz nawilżenia rąk ma także chronić dłonie przed bakteriami.Krem ma bardzo lekką i delikatną konsystencję.Wchłania się w ekspresowym tempie,nie pozostawiając tłustej warstwy. Zapach także jest przyjemny i dobrany,aby komponował się idealnie z pozostałymi kosmetykami tej serii. Działanie bardzo mnie zaskoczyło, moje często przesuszone dłonie po aplikacji raz dziennie stały się miękkie,a skóra gładka i nawilżona.

2) Antybakteryjna musująca pianka do rąk - Nowość na rynku!


Naturalnie dzieci ją uwielbiają!
Pianka, którą zawsze powinno się mieć blisko siebie. Pianka, którą każde dziecko pokocha. Dzięki nowatorskiej formule przyjemnie musuje na dłoniach i lekko łaskocze, jednocześnie uwalniając je od bakterii i zarazków i pozostawiając ładny zapach. Teraz już nie musisz namawiać dziecka do systematycznej higieny rąk. Samo będzie o niej pamiętać. Pianka zwalcza drobnoustroje oraz wykazuje właściwości ochronne, a jej formuła na bazie d-pantenolu wzmacnia i odżywia paznokcie.
Działanie: dezynfekuje, odświeża, nawilża. Antybakteryjna musująca pianka do rąk OsmozaCare zwalcza drobnoustroje, zapewniając wszechstronne działanie oczyszczające. Odświeża, chroni skórę dłoni i nadaje im delikatność. Dzięki nowatorskiej formule przyjemnie musuje na dłoniach i lekko łaskocze, jednocześnie uwalniając je od bakterii i zarazków i pozostawiając ładny zapach. Jej formuła na bazie D-pantenolu wzmacnia i odżywia paznokcie. Dzięki prowitaminie B5 pozwala zachować neutralne pH skóry. Chroni też przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak zimno, wiatr, promienie UV. Bezpieczna dla alergików. Nie zawiera parabenów, triklosanu ani soli aluminium. Została przetestowana w laboratoriach dermatologicznych ISO 9001, nie podrażnia ani wywołuje reakcji alergicznych. Stosuje się ją bez wody i mydła, po jej użyciu dłonie się nie kleją.

MOJA OPINIA:

Pianka jest przydatna w każdej podróży czy gdziekolwiek tam,gdzie jesteśmy poza domem i nie mamy dostępu do wody i środka do oczyszczenia dłoni. Pianka ma rewelacyjną konsystencję,kiedy ją aplikuję czuję, jak musuje i rozpływa się na dłoniach. Wchłania się dosłownie w kilka sekund,pozostawiając dłonie bardzo pachnące.
 Zapach utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas,co dla mnie jest plusem. Dłonie są czyste, odświeżone i bezpieczne od bakterii. Pianka jest bezpieczna dla alergików, więc nie bałam się jej stosować ani na sobie,ani na moim synku, któremu musująca formuła bardzo się spodobała.

3) Clic&Go Aplikatory antybakteryjne z Eozyną 2% na USZKODZENIA SKÓRY

 Naturalnie! Do rany przyłóż
12 aplikatorów z Eozyną 2% - skuteczną substancją, która oczyszcza i wysusza uszkodzoną skórę, jak również wykazuje właściwości odkażające i przyspieszające gojenie. Produkt jest polecany na drobne rany i uszkodzenia skóry: skaleczenia, zadrapania, przecięcia, zaczerwienienia, pęknięcia i podrażnienia. Zalecany także do stosowania u noworodków: do pielęgnacji pępka i na pieluszkowe podrażnienie skóry. Aplikator Osmoza Clic&Go zapewnia optymalne dozowanie i sterylność substancji.
Rekomendujemy ostrożność przy aplikacji eozyny, środek, który nie wysechł, może pozostawić plamy na ubraniu.

MOJA OPINIA:

Aplikatory wyglądają jak zwykłe patyczki higieniczne,ale różnią się wyglądem. W środku znajduje się czerwony płyn,a jedna z końcówek jest kolorowa. Kiedy złamiemy kolorową końcówkę i zrobimy tak zwane "klik", płyn spłynie do końcówki i już można tworzyć wzory eozyną. Z  patyczków jestem zadowolona zarówno ja,mój synek, ale także mój mąż.
 Są bardzo wygodne w użyciu i są niewielkich rozmiarów,więc możemy w każdej chwili zabrać je ze sobą. Są niezastąpione na dziecięce rany,ale i dorosłym się przydadzą. Kiedy maluch się przewróci i powstanie rana, w jednej chwili łzy zamieniają się w uśmiech i radość. Za każdym razem malowałam synkowi buźkę eozyną. Patyczki oczyszczają ranę, odkażają ją i bardzo przyspieszają gojenie. Każda rana zrastała się co najmniej kilka dni szybciej. Zazwyczaj już na następny dzień wyglądała znacznie lepiej.

4) Clic&Go Aplikatory do paznokci ZMIĘKCZANIE I USUWANIE SKÓREK

Naturalnie! Zadbane skórki
12 aplikatorów napełnionych roztworem zmiękczającym skórki zawierającym ekstrakt z aloesu (Aloe vera) o uznanych właściwościach nawilżających i naprawczych. Po zastosowaniu produktu na skórki wystarczy odczekać 5 minut, a następnie za pomocą patyczka do manicure delikatnie odepchnąć je ku górze, usunąć skórki i opłukać palce. Aplikator pozwala na idealnie dokładne obrysowanie skórek wokół paznokci. Jednym aplikatorem zmiękczymy skórki wszystkich palców rąk.

MOJA OPINIA:

W plastikowym pudełeczku znajduje się 12 aplikatorów. Dodatkowo pudełeczko zapakowane jest w kartonik,na którym znajdują się wszystkie potrzebne nam informacje. Jest to kolejny produkt Click&Go, który możemy zabrać wszędzie ze sobą, bo zajmuje niewiele miejsca. W każdym z patyczków znajduje się płyn,który ma za zadanie zmiękczyć skórki i pomóc w ich usuwaniu. Kiedy zrobimy klik i złamiemy różową końcówkę,płyn spłynie do części białej i już możemy przystąpić do smarowania skórek preparatem. Jeden patyczek-aplikator wystarcza mi na 10 paznokci. Kiedy po aplikacji minie 5 minut, możemy spokojnie usunąć skórki. Na koniec wystarczy umyć ręce i gotowe;)

5)  Aplikatory Clic&Go do DEMAKIJAŻU OCZU

Ostatni kosmetyk z serii aplikatorów Clic&Go dołączony do kosmetyczki, jako prezent. Preparat do zmywania i poprawek wszelkich rodzajów makijażu. Produkt łagodny i bezpieczny także dla oczu wrażliwych. Zawiera wyciąg z kwiatu rumianku rzymskiego, a jest pozbawiony parabenów. Łatwy w użyciu, do jednorazowej aplikacji.

MOJA OPINIA:

Ten produkt jest idealny do kobiecej kosmetyczki. Małe opakowanie, działanie i bezpieczeństwo. Tak mogę określić aplikatory do demakijażu. Najważniejszą cechą jest dla mnie bezpieczeństwo dla wrażliwej skóry wokół oczu. Jak pozostałe patyczki Clic&Go jest prosty w użyciu i niezawodny. Poprawki makijażu czy też demakijaż oczu są z ich pomocą czystą przyjemnością!

6)Aplikatory do paznokci ZMYWACZ DO LAKIERU

Jest idealny do szybkich i precyzyjnych poprawek manicure'u. Paznokcie pozostają czyste i zadbane.

MOJA OPINIA:

Każda kobieta potrzebuje czasem szybko pomalować paznokcie,a zdarza się,że trzeba zrobić szybką poprawkę. Ja najczęściej sięgam po patyczek nasączony zmywaczem. Odkąd testowałam przesyłkę od Osmoza Care podczas robienia manicure pod ręką mam zawsze aplikatory Clic&Go zmywacz.Jeden patyczek nasączony zmywaczem wystarcza mi na kilka paznokci w zależności w jakim stanie jest lakier,który chcę zmyć. Muszę zaznaczyć,że zmywacz w składzie nie zawiera acetonu!!! Dlatego jest on bezpieczny nawet dla sztucznych paznokci.

Serdecznie dziękuję marce Osmoza Care za zaufanie i możliwość wypróbowania tylu produktów. W następnej części znajdzie się recenzja opaski Para'Kito,którą stosował mój synek.

Produkty Osmoza Care dostępne są np. w drogeriach Hebe. Tutaj wykaz miejsc,gdzie możecie zakupić produkty Osmoza Care: http://www.osmozacare.pl/gdziekupic
Strona internetowa: http://www.osmozacare.pl/
Oraz fanpage: https://www.facebook.com/OsmozaCare


3 komentarze:

  1. Krem, aplikatory do demakijażu, a także aplikator/ zmywacz też mam i jestem z tych produktów bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Clic&Go Aplikatory antybakteryjne z Eozyną 2% na USZKODZENIA SKÓRY brzmi bardzo ciekawie, koniecznie muszę go bliżej poznać, bo dziecięce rany to niestety nie rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych produktów,ale mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty