Strony

wtorek, 23 września 2014

Testuję z marką Hean: Podkład Matte Touch- porównanie dostępnych odcieni

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować swatche podkładu Matte Touch od marki Hean.

 Testowałam kiedyś  już jego mniejszą wersję,a teraz przyszedł czas na całą gamę kolorystyczną, która obejmuje 5 odcieni.
Na początek informacje od producenta:

Podkład Matte Touch

 Trwały matujący podkład OIL FREE dla skóry normalnej, mieszanej i tłustej
Matuje i kryje niedoskonałości skóry  bez efektu maski. Zawarta w podkładzie siateczka mikroprzestrzennych silikonów nie blokuje porów i pozwala oddychać skórze.

Formuła podkładu:
- pochłania nadmiar sebum i kontroluje jego wydzielanie do 12 godzin, zapobiegając świeceniu twarzy,
- wygładza skórę i pozostawia ją aksamitną w dotyku
- sprawia, że podkład idealnie rozprowadza się na twarzy nie tworząc smug.
Podkład posiada filtr ochronny SPF 15.

Skład:
Aqua, PEG/PPG-18/18Dimethicone, Isododecene (and) Dimethico ne (and) Polysilicone, AcrylicAcid/Polystyrene/Ethyl Glycol (and) Coco-Caprylate Caprate, Cyclohexasiloxane (and) Cyclopentasiloxane, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Propylene Glycol, Dimethiconol, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Cyclomethicone (and) Quaternium-18 Hectorite (and) Propylene Carbonate, Polyglyceryl-4 Isostearate (and) Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone (and) Hexyl Laurate, Talc, Magnesium Aluminum Silicate, Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Ethylparaben (and) Butylparaben (and) Propylparaben (and) Isobutylparaben, Potassium Cetyl Phosphate, Stearyl Dimethicone, Sodium Chloride, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Tocopheryl Acetate, [+/- CI : 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499, Triethoxycaprylylsilane] Methacrylate 11 (and) Dimethylacrylamides/Copolymer (and) Butylene
Podkład do kupienia tutaj: KLIK MATTE TOUCH

MOJA OPINIA:

W moje ręce wpadły wszystkie dostępne w ofercie odcienie- od najjaśniejszego pastelowego po najciemniejszy opalony beż. Podkłady zamknięte są w szklanych słoiczkach w kształcie kropli, co bardzo mi się podoba. Aplikator jest w formie pompki,co jest wygodnym rozwiązaniem. Lekka konsystencja, łatwa aplikacja i trwałość to najważniejsze cechy produktu. Niedoskonałości maskuje na wysokim poziomie,nawet naczynka,które niechętnie się ukrywają,stają się  niewidoczne.
 Matowienie skóry także jest bardzo duże- u mnie z cerą mieszaną (przewaga tłustej) przez 5 do 7 godzin. Kosmetyk nie ciemnieje na skórze, nie tworzy efektu maski i nie powoduje,że podczas aplikacji tworzą się plamy. Ładnie wyrównuje koloryt i tuszuje to,co trzeba. Podoba mi się jego zapach- delikatny, jakby pudrowy, który utrzymuje się na skórze jeszcze przez jakiś czas po rozprowadzeniu.Wydajność także jest dobra,pewnie ze względu na gęstszą formułę. Pojemność 30ml wystarczy nam na bardzo długi czas.Składniki bioaktywne zawarte w podkładzie nawilżają skórę i pozostawiają ją odżywioną przez długi czas. Podkład Matte Touch jest bardzo dobrym kosmetykiem za stosunkowo niską cenę. Jakość jego jest porównywalna do wielu podkładów z wysokiej półki, które kosztują majątek.
Na zdjęciach wszystkie z testowanych przeze mnie odcieni wydają się być zbyt ciemne,ale to tylko złudzenie, ponieważ cztery z pięciu dostępnych jest odpowiednich dla mojej w miarę jasnej cery. Jedynie odcień opalony beż przeznaczony jest wg mnie dla kobiet z ciemniejszą cerą. Pozostałe są rewelacyjne dla każdej nawet bladej skóry.
Podsumowując, markę HEAN poznałam stosunkowo niedawno,ale już wiem,że będę do niej wracać. Jest godna polecenia i w ofercie posiada wiele kosmetyków,które zasługują na poznanie:)

Serdecznie dziękuję marce HEAN za zaufanie i możliwość przetestowania asortymentu.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://hean.pl/index.php
Sklep internetowy : http://sklep.hean.pl/
Oraz fanpage na FB: https://www.facebook.com/heankosmetyki

4 komentarze:

  1. Podkładu nie znam, ma cienie Hean i są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to wina przesłony czy samego światła, ale wszystkie oprócz odcienia opalonego wydają mi się różowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty