Strony

poniedziałek, 22 września 2014

Testuję z drogerią Epiekna24: Pędzel Kabuki, korektor & cienie Revlon

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kosmetyki oraz pędzel, które otrzymałam w ramach współpracy z rewelacyjną drogerią o nazwie  Epiekna24.
  W swojej ofercie posiada najlepsze marki- Revlon, Astor, Rimmel, Lambre, L'Oreal i wiele innych znanych marek kosmetycznych.
Ja chcę Wam pokazać dwa kosmetyki od marki Revlon oraz pędzel Kabuki.
 Zacznę od informacji o każdym produkcie od drogerii.

Revlon Colorstay Blemish Concealer - Korektor odcień 620 Light

 Maskujący korektor, który doskonale tuszuje wszelkie niedoskonałości skóry takie jak przebarwienia, pajączki czy wypryski. Jest bardzo trwały a zarazem niezwykle lekki - świetnie stapia się ze skórą.
Dzięki zawartości kwasu salicylowego pomaga szybko i skutecznie zwalczyć drobne wypryski już w 12h. Kompleks Softflex sprawia, że korektor jest równie trwały jak podkład z tej serii.
Korektor do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

W moje ręce trafił odcień przeznaczony do cery jasnej o numerze 620 Light. Kosmetyk zamknięty jest w opakowaniu w formie błyszczyka. Aplikator jest w kształcie patyczka, zakończony gąbeczką.
 Dodatkowo korektor zapakowany jest w blistrze. Konsystencja kosmetyku jest bardzo lekka i ładnie się rozprowadza na pożądanych miejscach do ukrycia. Co do krycia to dla mnie jest on odpowiedni. Stosuję odrobinę,aby zatuszować pozostające cienie pod oczami oraz na "niespodzianki", które akurat się pojawią.
 Wg mnie jest to dobry kosmetyk i kolejny już marki Revlon, na którym się nie zawiodłam. Jestem z niego zadowolona także za wydajność, bo wystarcza już wielkość ziarnka grochu,czyli jedna kropka wykonana aplikatorem.

Revlon Make a Sheen - Paleta 3 Cieni do powiek nr: 860

Paleta 3 idealnie dobranych cieni o kolorystyce inspirowanej naturą. Kolory można stosować samodzielnie lub tworzyć z nich indywidualne kompozycje. Cienie zawierają drobinki odbijające światło, zamknięte są w gustownym opakowaniu.
Paletka do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Cienie znajdują się w solidnej paletce. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to brak aplikatora,ale nie jest do problem. Cienie są bardzo dobrze dobrane, ponieważ można wyczarować z nich zarówno delikatny, codzienny makijaż oka, jak i bardziej drapieżną wersję wyjściową.
 Makijaż z pomocą tej paletki robiłam z pomocą bazy oraz bez niej,aby uchwycić jej trwałość. I jestem pod wrażeniem, ponieważ każdorazowo spisywały się rewelacyjnie. Najważniejsze dla mnie jest to,że cienie są bardzo trwałe- wytrzymują na swoim miejscu przez cały dzień i nie osypują się ani podczas aplikacji, ani w ciągu dnia.
 Aplikacja ich nie sprawia żadnego problemu- ich formuła jest bardzo lekka i dobrze napigmentowana. Bardzo lubię jasne odcienie, dlatego ucieszyłam się,że najjaśniejszy odcień ma największą powierzchnię w stosunku do pozostałych towarzyszy. Polecam paletkę Revlon Make a Sheen każdej kobiecie, która lubi zarówno delikatniej, jak i mocniej wyeksponować powieki. Jestem na TAK:)

I ostatni bardzo przydatny "gadżet",a mianowicie pędzel.

Pędzel Kabuki Uniwersalny Bronzer Róż Puder

Pędzel wykonany z syntetycznego, mięciutkiego i delikatnego włosia. Nie powoduje podrażnień ani uczuleń, bardzo gęsty, idealnie wyprofilowany. Specjalny włos syntetyczny przewidziany do tego pędzla jest znacznie lepszy, bardziej precyzyjny a także trwalszy od włosa naturalnego. Aplikacja pędzlem sprawia iż wykonany makijaż wygląda lekko i bardzo naturalnie, profesjonalnie.
Pędzle można czyścić najlepiej wodą z delikatnym mydłem czy szamponem.
 Cechy pędzelka kabuki:
- metalowa rączka,
- miękkie i sprężyste włosie.
- wysokość całkowita 6,5 cm,
- wysokość włosia 4,5 cm,
- szerokość maksymalna włosia 5 cm.

Pędzel do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Lubię produkty uniwersalne, dlatego wybrałam właśnie ten pędzel. Już sam wygląd jest intrygujący i przykuwający wzrok. Metalowa rączka z cyrkoniami oraz kontrastowe kolorystycznie włosie powoduje,że stosowanie go jest jeszcze bardziej "ekskluzywne".
 Włosie jest gęste i miękkie, więc pędzel jest idealny zarówno do pudru, bronzera czy różu. Aplikacja kosmetyku za jego pomocą jest czystą przyjemnością. Przetestowałam go do wszystkich ww. kosmetyków i w każdym przypadku okazał się bardzo dobry. Makijaż wykonany z jego pomocą jest bardzo naturalny i delikatny. Polecam!!!

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z produktów, które miałam okazję testować. Markę Revlon znam od dawna,więc jeszcze bardziej cieszyłam się, mogąc testować jej kolejne odsłony. Pędzel Kabuki także jest świetny.

Dziękuję serdecznie drogerii Epiekna24 za zaufanie i możliwość przetestowania wyżej opisanych przeze mnie produktów.
Drogeria posiada swój sklep stacjonarny:
 Zapraszam do odwiedzenia:
Strona internetowa drogerii- http://epiekna24.pl/
Fanpage drogerii- https://www.facebook.com/pages/Epiekna24/568029459946024

9 komentarzy:

  1. Najbardziej oczarowaly mnie cienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie wyglądają rewelacyjnie! Jednak jako maniaczka korektorów, chętniej skusiłabym się na korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne cienie, idealnie moje kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Revlonowy Korektor bardzo mnie zaciekawił ;) Dopisuję do listy zakupów z polski :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skusiłabym się na ten korektor;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Revlonu uwielbiam podkład Colorstay , dlatego ciekawi mnie korektor ;) Koniecznie muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty