Strony

niedziela, 28 września 2014

Testuję dla portalu Udziewczyn.pl : Delia Korektor do twarzy zielony

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post jest zarezerwowany dla pewnego jegomościa, który swoim działaniem odmienił moje spojrzenie na makijaż:)
Mam na myśli Korektor do twarzy zielony korygujący od marki Delia. Testować go mam przyjemność dzięki współpracy z portalem Udziewczyn.pl.
Oczywiście na początek informacje od producenta:

Delia Korektor do twarzy zielony - na naczynka Free Skin

 Perfekcyjna skóra bez niedoskonałości:

  •     Doskonale tuszuje popękane naczynka krwionośne oraz inne niedoskonałości skóry
  •     Zielony kolor pomaga ukryć zmiany o kolorze czerwonym i różowym
  •     Idealny do stosowania punktowego na zmiany, jak i na większe powierzchnie twarzy
  •     Ekstrakt z kasztanowca poprawia ukrwienie skóry, likwiduje obrzęki oraz zapobiega pękaniu naczynek
  •     Kofeina poprawia ukrwienie, przywraca zdrowy koloryt.
Połączenie kofeiny z ekstraktem z kasztanowca działa napinająco i ujędrniająco na skórę, efektywnie tuszując popękane naczynka.

MOJA OPINIA:

Kosmetyk znajduje się w tubce pojemności 10ml z aplikatorem w formie wyciskania. Konsystencja jest jest lekka i satynowa, koloru jasno-zielonego,jakby pistacjowego. Korektor zazwyczaj aplikuję szybko, ponieważ ten akurat ma tendencję do szybkiego wysychania ( dla mnie na plus!), a szkoda,aby powstawały plamy.
 Jest bardzo,ale to bardzo wydajny. Te 10ml, które kryje się w tubce wystarczy na bardzo długi czas,ponieważ kremowa konsystencja sprawia,że wystarcza jedynie odrobina kosmetyku, aby zatuszować to,co trzeba. Bardzo ładnie wtapia się w skórę i matowi ją. Trwałość także zasługuje na pozytywne podejście- zarówno pod podkładem, kremem BB czy pudrem rewelacyjnie się zachowuje i pozostaje na swoim miejscu przez cały dzień. Jest rewelacyjny dla posiadaczek cery naczynkowej oraz na drobne pajączki czy pękające naczynka.
  Ja używam go właśnie na okolice oczu, gdzie pojawiło się kilka malutkich pajączków oraz w okolicach płatków nosa. Bałam się go zastosować na cienie pod oczami,ale zaryzykowałam i byłam pozytywnie zaskoczona efektem. Tak więc nawet niezbyt ładnie wyglądające cienie są zamaskowane. Ogólnie rzecz biorąc, korektor Delia jest świetny i na pewno będę do niego wracać.
Podsumowując, jestem bardzo na tak dla tego kosmetyku. Do tej pory nie znałam aż tak dobrze marki Delia,ale już wiem,że pora to zmienić;)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416


5 komentarzy:

  1. Naczyniek na szczęście nie mam, niech tak lepiej pozostanie, a recenzja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się wypróbować na moje naczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cerę naczynkową, dlatego jeśli go spotkam wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś nawet na dłoni jak kryje:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Delia faktycznie zaskakuje,ja nie interesowalam sie nimi kompletnie-az odkylam henne tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty