Strony

wtorek, 29 lipca 2014

Testuję ze ŚWIT PHARMA: Pielęgnacja twarz&dłonie&stopy

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post poświęcony będzie zabiegom,które możemy zrobić sobie w zaciszu własnego domu,a więc stworzyć swoje małe SPA gdziekolwiek chcemy:)

Przedstawię Wam kosmetyki,które otrzymałam od firmy ŚWIT PHARMA.
Zacznę od rewelacyjnej maseczki :

SPA Maseczka do twarzy kolagenowa:

Przeznaczona do każdego rodzaju cery, zwłaszcza suchej i pozbawionej kolorytu. Zawiera fito-kolagen, który posiada właściwości przeciwrodnikowe i dzięki temu przeciwdziała procesowi starzenia się skóry. Maseczka wspiera regenerację skóry, uzupełniając niedobór kolagenu i utrzymując w niej wilgoć. Wykorzystuje czynne składniki do nawilżania, ujędrniania  i odżywiania skóry. Maseczka sprawia, że skóra staję się świeża, sprężysta i jedwabiście gładka w dotyku.

    Przeciwdziała procesowi starzenia
    Regeneruje
    Poprawia elastyczność
    Nawilża
    Ujędrnia
    Odżywia
    Poprawia ogólny wygląd skóry
Maseczka do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Maseczka zamknięta jest w srebrnym opakowaniu i dodatkowym kartoniku,na którym zamieszczone są wszystkie instrukcje,jak jej użyć,skład i działanie. Jest to płatek fizelinowy,który nakłada się na twarz.

 Jest niesamowicie nasączona i pachnąca.Podczas 20 minut,gdzie leżałam wygodnie,a maseczka sobie "pracowała",czułam piękny,delikatny zapach. Po upływie 20 minut moja skóra stała się gładka,odświeżona,oczyszczona i pełna blasku. Maseczka rewelacyjnie poprawia wygląd skóry,poczułam także efekt ujędrnienia i ściągnięcia.
 Wierzycie,że jednorazowa maseczka może trwale zregenerować cerę??? Owszem,SPA od Świt Pharma jest na to najlepszym dowodem!!!

SPA dla dłoni - rękawiczki

SPA dla dłoni w postaci rękawiczek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle  intensywna kuracja nawilżająco-ujędrniająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich dłoni. Zawarty w składzie Kwas hialuronowy ze względu na właściwości silnie wiążące wodę intensywnie nawilża skórę, dzięki czemu jest ona odpowiednio nawodniona, staje się miękka, i wygładzona. Kolagen nawilża skórę, ujędrnia ją i regeneruje. Spowalnia procesy starzenia i przywraca skórze odpowiedni koloryt, ponadto wygładza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Poprawia równocześnie spoistość skóry oraz jej immunologię. Dzięki obecności protein kaszmiru skóra staje się kaszmirowo gładka, aksamitnie miękka i elastyczna. Masło Shea zawiera substancje tłuszczowe, witaminy E i F oraz jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. Sprawia, że skóra szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona.
    Nawilża
    Wygładza
    Ujędrnia
    Regeneruje
    Spowalnia procesy starzenia
    Zapobiega powstawianiu zmarszczek
    Odżywia
    Poprawia ogólny wygląd skóry
Rękawiczki do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Rękawiczki zamknięte są także w ochronnym opakowaniu oraz w kartoniku,na którym umieszczone są wszystkie przydatne informacje. Rękawiczki wyglądają jak te dołączane do farb do koloryzacji,ale to nie są zwykłe rękawiczki!
 Te rękawiczki od wewnątrz posiadają kompleks składników,który sprawia,że dłonie stają się o niebo ładniejsze.Dodatkowo do rękawiczek otrzymujemy dwa paski,za pomocą których rękawiczki bardziej przylegają do dłoni. Rękawiczki są tak dobrze nasączone,że po zdjęciu ich na skórze pozostaje delikatna warstwa,którą warto wsmarować w skórę,aż do całkowitego wchłonięcia.
 Zapach towarzyszący całemu zabiegowi jest wspaniały. Dłonie po zabiegu są rewelacyjnie nawilżone, skórki są miękkie, skóra jest pachnąca i odżywiona.  Efekt bardzo przypadł mi do gustu. Kiedy potrzebujemy szybko nawilżyć dłonie,z pomocą przychodzi nam właśnie SPA dla dłoni.

I ostatni produkt z serii SPA,który miałam przyjemność testować:

SPA dla stóp - skarpetki

 SPA dla stóp w postaci skarpetek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp. Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe, witaminy E i F sprawia, że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona. Masło shea wyraźnie wygładza, zmiękcza i nawilża suchy, popękany i zrogowaciały naskórek stóp oraz pięt. Olejek z drzewka herbacianego, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo na skórę stóp. Mięta pieprzowa posiada właściwości dezodorujące i odświeżające. Poprawia kondycję naskórka, wygładza go i uelastycznia, zmniejsza potliwość stóp, likwidując nieprzyjemny zapach. Proteiny kaszmiru sprawiają, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna. Obecny w składzie mocznik  o właściwościach silnie nawilżających, zmiękczających i regenerujących poprawia gładkość i jędrność skóry a także zapewnia jej odpowiednie nawilżenie.
Regeneruje
Odżywia
Wygładza
Zmiękcza i nawilża
Dezodoruje i odświeża
Poprawia kondycję naskórka
Poprawia jędrność skóry
Skarpetki do kupienia tutaj:KLIK

MOJA OPINIA:

Skarpetki także otrzymujemy w zabezpieczonym opakowaniu i ozdobnym kartoniku. Wszystkie potrzebne nam informacje znajdują się na kartoniku. W opakowaniu znajdują się skarpetki oraz paski,dzięki którym mocujemy skarpetki. Zaskoczyła mnie wielkość skarpetek,ale paseczki,które są dołączone sprawiają,że nie bałam się,że skarpetki mi spadną.
 Przed nałożeniem ich dokładnie umyłam nogi i dodatkowo zrobiłam peeling. Po wykonaniu tych czynności założyłam skarpetki i zakleiłam paseczkami,które trzymały się swojego miejsca aż do ściągnięcia. Skarpetki "pracowały" sobie ok.30 minut. W ciągu tego czasu czułam bardzo ładny zapach. Przez cały czas zabiegu czułam świetne chłodzenie,które sprawiało,że jeszcze bardziej spodobał mi się ten produkt. Jest przydatny zwłaszcza w okresie letnim,gdzie w szybki i łatwy sposób możemy zadbać o ładny wygląd stóp.
 Po ściągnięciu skarpetek pozostałość po balsamie w nich zawartym, wsmarowałam go w skórę. Moje stopy po zabiegu stały się idealne. Skóra nawilżona,bez suchych miejsc. Nawet delikatne zrogowacenia na stopach zniknęły,pozostały natomiast piękne,gładkie pięty. I jest to kolejny produkt,który w ciągu tak krótkiego czasu odmładza i odżywia nasze ciało. Jest to prawdziwe SPA dla naszego ciała oraz duszy.

Krem do stóp pielęgnacyjny Wxclusive Cosmetics

 Doskonale pielęgnuje i dezodoruje skórę stóp. Regularnie stosowany poprawia jej wygląd. Zmiękcza i wygładza stwardniały, zrogowaciały naskórek, zapobiega pękaniu skóry. Skutecznie hamuje pocenie się stóp. Przynosi ulgę zmniejszając obrzęki i zapewniając uczucie świeżości.
Pojemność: 75ml

Krem do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Krem zamknięty jest w plastikowej tubce z najwygodniejszym zamknięciem typu klik. Na etykiecie znajdują się najważniejsze informacje. Wiadomo,że zwłaszcza w lecie nasze stopy pocą się bardziej niż zwykle. Kosmetyk ma za zadanie zmniejszyć pocenie oraz zadbać o skórę stóp.
  Konsystencja jest raczej zbita,koloru białego,ale to sprawia,że lepiej się go aplikuje. Jeśli chodzi o zapach to wyczuwałam miętę oraz inny delikatny zapach,ale nie potrafię go określić,choć bardzo przypadł mi do gustu. Wydajność jest to ogromnym plusem, krem aplikuję prawie codziennie i nadal mam ponad pół tubki. Działanie także na plus-zaskoczyła mnie jakość kremu w stosunku do niskiej ceny (ok.6zł). Jak dla mnie jest bardzo dobry,a cena atrakcyjna i zachęcająca do zakupu.
 W słoneczne,gorące dni stopy przy stosowaniu tego produktu przestały mi się pocić,dodatkowo nieładnie wyglądająca skóra na pięcie stała się miękka i dobrze wygląda. Krem po aplikacji szybko się wchłania,pozostawiając stopy świeże i schłodzone mentolem.

Kolagenowe płatki pod oczy Prestige Cosmetics

Hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem - idealne do zabiegów intensywnie nawilżających i dotleniających skórę pod oczami.
 przenikają do głębszych warstw skóry, dzięki czemu znacznie zwiększają jej napięcie oraz nawilżenie
    poprawiają jędrność skóry
    rewitalizują wrażliwą skórę w okolicach oczu
    redukują opuchliznę
    rozjaśniają cienie
    zawarty w płatkach kwas hialuronowy wygładza i odżywia skórę
 Skład :
aqua, glycerin,propylene glycol, chitosan,collagen,arbutin,hyaluronic acid,lavandula angustifolia(lavender oil), methylparaben.

Płatki do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Płatki znajdują się w bezpiecznym blistrze,dodatkowo chroni je zabezpieczająca folia oraz tekturowe pudełeczko. Płatki są typowo galaretkowate:)
   Aby je użyć,musimy najpierw oczyścić skórę wokół oczu. Potem wyjmujemy płatki i nakładamy pod oczy na ok.30 minut. Po tym czasie płatki zdejmujemy a nadmiar żelu musimy wmasować w skórę. Kiedy je otrzymałam,nie wiedziałam,czego mam się po nich spodziewać. Po otwarciu mile się zaskoczyłam,widząc duże "galaretki" nasiąknięte żelem,które nie chciały się trzymać na twarzy. Dlatego producent zaleca relaks przy ich stosowaniu:)
 Oczywiście,co bardzo mnie ucieszyło,to zapach. Delikatny,lawendowy,aromatyczny,który był ledwo wyczuwalny,a jaki relaksujący!
Po nałożeniu ich czułam chłód,który jest bardzo odprężający. Po aplikacji czułam rewelacyjne odświeżenie skóry pod oczami,a zawsze mam problem z cieniami. Po pół godzinie,nadmiar żelu wmasowałam w skórę. Cienie,z którymi cały czas walczę,zostały lekko rozjaśnione,a skóra stała się gładka i gołym okiem widać,że bardzo nawilżona. Polecam całym sercem!:)

Żel antybakteryjny do rąk CleanHands 50ml

Antybakteryjny żel do mycia rąk eliminuje bakterie bez użycia wody. Wzbogacony w wyciąg z aloesu i prowitaminę B5 zapobiega nadmiernemu wysuszaniu skóry rąk, pielęgnuje ją, odżywia i chroni.
Żel do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Szukacie kosmetyku,który np.podczas podróży oczyści Wasze dłonie z zanieczyszczeń i bakterii,odkazi je i będzie chronił skórę?? Jeśli tak to żel antybakteryjny CleanHands jest idealny dla Was;)
 Taki żel jest wybawieniem,kiedy znajdujemy się w publicznym miejscu,czy warunkach typowo "ekstremalnych" dla nas. Gdziekolwiek jesteśmy możemy odkazić i oczyścić dłonie,bez użycia wody.Żel znajduje się w plastikowej buteleczce z bardzo dobrym zamknięciem. Zajmuje niewiele miejsca,więc zmieści się do każdej kosmetyczki,czy najmniejszej torebeczki. Zawsze możemy mieć go ze sobą. Konsystencja jest typowa,jak już sama nazwa kosmetyku wskazuje,żelowa. Kosmetyk po aplikacji na dłonie bardzo ładnie pachnie.
  Podczas stosowania go czułam miłe chłodzenie oraz  jakby lekko cytrusowy zapach,który jest bardzo delikatny i szybko można się przyzwyczaić. Kosmetyk ten idealny jest także dla tych,którzy mają kontakt z zanieczyszczeniami,a także dla rodziców. Na rynku mamy do czynienia z najróżniejszymi formami takiego żelu,ale ten szczególnie przypadł mi do gustu,ponieważ oprócz działania oczyszczającego,posiada także działanie nawilżające i ochronne. Stosuję go wraz z moim synkiem i muszę powiedzieć,że jest niezwykle wydajny.
Dziękuję serdecznie marce ŚWIT PHARMA ZA ZAUFANIE I MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA TYCH KOSMETYKÓW.
Zapraszam do odwiedzenia :
Strona internetowa marki: http://sklep.switpharma.pl/
Profil na FB: https://www.facebook.com/SwitPharma

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa opinia, szczególnie te skarpetki mnie zaciekawiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale super skarpetki, nie spotkałam z się z takim typem jeszcze...chętnie na nie się skusze jak napotkam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty