Strony

czwartek, 10 lipca 2014

Testuję z Mania Perfum: Zawieszki zapachowe nie tylko do wnętrz

Witajcie Kochani!

Ten post będzie troszkę inny niż zwykle,ale cały czas jesteśmy w kręgu testowania:)
Opowiem Wam o zawieszkach zapachowych,które otrzymałam w ramach współpracy z Manią Perfum.

Do testu otrzymałam cztery zawieszki o zapachu: zielona herbata,mango,wiosna i jabłko&cynamon.

Chcesz,aby wnętrze Twojego domu pochłonął piękny zapach wiosennych kwiatów?Chcesz znów poczuć zapach świeżej bryzy? A może uwielbiasz otulać się zapachem delikatnego jabłuszka z dodatkiem cynamonu?

Jasne,że chcesz;) Nic prostszego! Wystarczy zaopatrzyć się w zawieszki zapachowe w 12 rewelacyjnych nutach zapachowych.




Kiedy otworzyłam swoje zawieszki, nie sądziłam,że będą one aż tak trwałe. Nie spodziewałam się ich trwałości i rozprzestrzeniania się zapachu w całym pomieszczeniu!
Zawieszka wiosna przymocowana jest do bukietu w moim pokoju,jabłko&cynamon rozprzestrzenia się w pokoju synka. Mango wypełnia zapach w szafie,a zielona herbata czeka na przyjazd auta:) Tam zawiśnie i będzie dawać o sobie znać.


Zawieszki,jak już wspomniałam,są bardzo trwałe, ich woń jest wyczuwalna przez długi,długi czas w całym pomieszczeniu. Możemy je zastosować jak tylko chcemy, zawiesić na dołączonej gumeczce lub postawić zawieszkę np.na meblach jako ozdobę.



Zawieszki są tak intensywne,że kiedy ktoś wchodzi do mojego pokoju,od razu słyszę pytanie "co to tak ładnie pachnie?". Po żarciku,że to ja;) wyjaśniam sprawę i kieruję wszystkich ciekawskich na stronę Mania Perfum,gdzie oprócz zawieszek zapachowych dostępne są perfumy-zarówno damskie,męskie jak i uniwersalne.



Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej Mania Perfum: http://mania-perfum.pl/Profil FB: https://www.facebook.com/maniaperfum


7 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych zawieszkach. Super, że ich zapachy są trwałe. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłyby mieć inny wygląd, ale zajrzę na stronę, zobaczę co oferują;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam inne zapachy i naprawdę są super trwałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo

    https://www.facebook.com/ab.zmyslaotobie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty