Strony

poniedziałek, 19 maja 2014

Żyć powoli, na tym polega tajemnica szczęścia...

Witam Kochani!

CO u Was nowego? Jak minął Wam weekend?

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam dwa kosmetyki,które dostałam w ramach nowej współpracy z marką Verona Products Professional:

Verona Products Professional to trzy marki, mające w swoim asortymencie kosmetyki kolorowe. INGRID, VOLLARE i BUTTERFLY są odpowiedzią na różnorodne potrzeby produktowe naszych Klientek. W każdej z nich znaleźć można bogactwo nasyconych kolorami cieni do powiek, niezwykle trwałych mascar, pielęgnacyjnych podkładów czy pudrów pozwalających na perfekcyjne wykończenie makijażu. 


Strona internetowa marki Verona: http://www.veronavpp.eu/

Otrzymałam do testu: 
*** IDEAL FACE FLUID- "Niezwykle delikatny, luksusowy fluid, który doskonale nawilża i wygładza skórę. Dzięki lekkiej konsystencji doskonale się rozprowadza, wyrównuje koloryt cery pokrywając drobne niedoskonałości. Przez cały dzień utrzymuje odpowiednią wilgotność naskórka, dzięki czemu Twój makijaż wygląda świeżo przez wiele godzin"  


***Luksusowy puder INGRID HD BEAUTY INNOVATION -
"Nowoczesna formuła z olejkiem arganowym,która intensywnie odżywia,doskonale wygładza i nawilża skórę,pozostawiając ją idealnie matową przez wiele godzin. Perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia,optycznie spłyca zmarszczki,przywracając skórze zdrowy i młody wygląd. Puder o delikatnym zapachu róży, w eleganckim opakowaniu z lusterkiem przeznaczony jest do każdego rodzaju cery."

  


Miłego dnia!:)

16 komentarzy:

  1. Nie miałam ale brzmi fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy, nie miałam, ale na pewno sa fajne :)
    Podoba mi się opakowanie właśnie 2 i że ma lusterko :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu pierwszy raz , ale bardzo mi się tu podoba :)
    http://bymikabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. maja bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jaki sposób zaczęłaś współpracować z tymi firmami?

    OdpowiedzUsuń
  6. mam fluid od nich, jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój weekend nie należał niestety do najprzyjemniejszych, grypa mnie złapała i cały dzień przeleżałem oglądając filmy ;)
    Gdzieś widziałem już fluid, nie wiem czy czasami moja ciocia nie używa.. zapytam ;)
    Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam cienie butterfly. Są bardzo trwałe i mocno napigmentowane. A weekend miałam deszczowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog, design i post!
    cudnie piszesz *-*
    desire-and-have.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie lubię kosmetyków z Inglota. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam pudru od jakiegoś czasu. Bardzo brzydką mam cere po nim i strasznie mi ją wysusza :(
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to daj znac u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ten fluid jest dla mnie sporo za ciemny. Czemu nisko półkowe podkłady nie mają bardzo jasnych odcieni?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty