Strony

piątek, 7 marca 2014

Test- Ziaja rem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5

Będąc w aptece pani poleciła mi "inny niż wszystkie" krem Ziaja do rąk. Zastanawiałam się,czy się skusić,bo w domu mam chyba z 3 różnego rodzaju. Miałam wątpliwości do czasu,aż Pani dała mi drobinkę na dłoń. Kiedy rozsmarowałam krem od razu powiedziałam "biorę!!!" :)




A teraz podam dane ze strony producenta:
krem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5
wygładza-nawilża-łagodzi
DZIAŁANIE KOSMETYCZNE
- Odczuwalnie nawilża skórę dłoni.
- Doskonale zmiękcza i wygładza naskórek.
- Łagodzi podrażnienia dłoni, szczególnie po pracach domowych.
- Pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie.
APLIKACJA KOSMETYCZNA
- Subtelnie pachnie i szybko się wchłania.
- Idealny do używania w każdym momencie dnia.
 SPOSÓB UŻYCIA:
Krem wmasować w czystą skórę dłoni i paznokcie. Stosować regularnie, nawet kilka razy dziennie.




MOJA OPINIA:
Krem ma piękny,jakby pudrowy zapach. To właśnie ta woń przemówiła do mnie;) Tego samego dnia,kiedy go kupiłam, nałożyłam odrobinę na dłonie. Rozsmarowałam i krem w ekspresowym tempie się wchłonął! Jak dla mnie bomba!!! Uwielbiam kremy,które są niewyczuwalne na dłoniach,nie kleją się podczas aplikacji. Krem nawilżył moje dłonie na długi czas. Efekt jest na prawdę długotrwały. I ten przyjemny zapach,który długo się utrzymuje. Krem dał mi uczucie "zmiękczenia" skórek wokół paznokcia,dodatkowo pomógł mi je nawilżyć i wypielęgnować. Zgadzam się z opinią producenta,który stwierdził,iż krem jest "idealny do używania w każdym momencie dnia". Owszem sprawdza się w każdym miejscu- w szkole, w pracy,gdziekolwiek jesteśmy:) dodatkowym plusem jest tubka,wykonana z miękkiego materiału,który pozwala zużyć krem w 100%.  Dodam także,że krem dostępny jest w wielu aptekach i drogeriach. Cena także jest powalająca- ok.4zł za 100ml! Tak więc, nie trzeba kupować kremu do rąk i wydawać na niego ogromnej sumy,wystarczy popytać w aptece czy drogerii. Krem Ziaja z proteinami jedwabiu na stale zagości w mojej kosmetyczce! Polecam każdemu,kto lubi za niewielką cenę kupić produkt naprawdę godny uwagi.

16 komentarzy:

  1. jakoś srednio lubie ziaje..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sa zle produkty :) Lubie produkty z balasamow nadajacych kolor fajnie pachna kokosem i nie zostawiaja plam jakis a koloryt nadaja a gdy jest sie opalonym pieknie podkreslaja opalenizne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z ziaji zraziłam się w sumie tylko do płynu do higieny intymnej ... na krem na pewno sie skuszę, bo mój się kończy a lubię miec w torbie zawsze ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację! Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji: konskiezyciee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tą firmą, ale potrzebuję świetnego kremu do rąk i po przeczytaniu twojej recenzji chyba się na niego skuszę.
    blacky-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. witam:) świetny blog !
    znalazłam Cie na fb < blogerzy) obserwujemy ? :)
    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, niestety nie używam :3
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra recenzja, używałam kiedyś jakiś kosmetyków z tej firmy, ale kiedyś :} Jednakże dobra recenzja ♥
    www.lovealeks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bardzo lubię Ziajkę! :) Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post ;)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog i interesujące posty!
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wierz mi, że mam ten krem i spełnia oczekiwania. Blog jest naprawdę świetny, zostaję obserwatorem i będę wpadal częściej ;)
    http://alwaysbeeyourselff.blogspot.com/2014/03/tag-opisz-siebie-10-zdjeciami.html
    jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, komentarz mile widziany + kliknięcia w banery ;)
    Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię ziaje mają przyzwoite kosmetyki w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie lubię tłustej warstwy na dłoniach. Jeśli się całkowicie wchłania to mnie mocno zainteresował :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będąc ostatnio w Polsce zakupiłam w aptece Regenerum krem do rąk. Teraz kremuje i testuję. ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty