Strony

piątek, 6 listopada 2020

Testuję z firmą https://fmprodukty.pl/ : Kosmetyki marki Avon

 Witajcie Kochani! 

W ostatnim czasie poznaję kilka produktów marki AVON, które mam przyjemność testować dzięki uprzejmości firmy https://fmprodukty.pl/avon


Planet Spa Aromatherapy, Beauty Sleep  Kojące masło do ciała z lawendą i rumiankiem

Balsam kryje się w odkręcanym słoiczku pojemności 200 ml. Pod zakrętką kryje się wieczko, które zabezpiecza zawartość przed niechcianym otwarciem.

 Jest to dowód na to, iż mamy do czynienia z kosmetykiem jako pierwsi. Sam balsam jest gęsty, z drobinkami, które podczas aplikacji szybciutko się rozpuszczają. W ekspresowym tempie się wchłania, pozostawiając skórę przyjemnie gładką i pachnącą. Uwielbiam lawendę pod każdą postacią. A jeśli mogę cieszyć się jej pięknym, odprężającym i relaksującym zapachem także podczas pielęgnacji, tym bardziej z ochotą sięgnęłam po ten produkt. Zazwyczaj okolice brzucha i nogi mam niesamowicie przesuszone, więc mam problem podczas szukania odpowiedniego balsamu. 

Jednak podczas regularnego stosowania tego masełka, widzę pozytywną różnicę w poziomie nawilżenia suchych partii. A i aplikacja jest czystą przyjemnością. Produkt jest wydajny, wystarczy odrobina, by pokryć ciało przyjemnym w używaniu masłem do ciała. Z całego serducha polecam!

Kojąca maseczka do twarzy z lawendą i rumiankiem 

W tubce pojemności 75 ml znajduje się świetna maseczka do stosowania na noc. Jest wspaniałym produktem, który jest rewelacyjnie zastępuje krem jako ostatni krok wieczornej pielęgnacji. 

Jej konsystencja jest dość gęsta, jednak nie przeszkadza to aplikacji, a wręcz przeciwnie. Wystarczy odrobina, by pokryć całą twarz gęstą warstwą, która podczas snu wnika w głąb skóry, robiąc z nią wiele dobrego. Bardzo lubię kosmetyki z zamknięciem typu klik, niby proste, a wytrzymałe i można stawiać produkt tak zwanie "na głowie". W przypadku tej maski również mamy do czynienia z przyjemnym, otulającym zapachem, który pozostaje na twarzy jeszcze jakiś czas po rozprowadzeniu. 

Producent zaleca stosowanie tego cudeńka 2-3 razy w tygodniu. Ja staram się przynajmniej dwukrotnie w tygodniu nałożyć ją przed snem. Rano cera nie wygląda już na zmęczoną. Jest wypoczęta, rozświetlona i przyjemnie gładka. Jest to produkt bardzo, bardzo wydajny. Należy zużyć go 12 miesięcy od otwarcia. Zdecydowanie polecam :)

Serdecznie dziękuję firmie za możliwość poznania tych świetnych jakościowo produktów.

Zapraszam do odwiedzenia strony : https://fmprodukty.pl/avon , gdzie znajdziecie wiele produktów m.in. marki Avon. Zachęca, ponieważ ceny są super !


3 komentarze:

  1. Tutaj muszę się zgodzić, że kosmetyki marki Avon są naprawdę bardzo dobre. Podoba mi się również możliwość zarobku w formie konsultantki. Bo taka praca jest naprawdę lekka i przy dobrym zaangażowaniu można nawet całkiem nieźle zyskać. I w ogóle te super rabaty na ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko próbować! Ja mam kilka swoich sprawdzonych produktów, tak na stronie https://swiat-kosmetykow.pl/black-week-lakiery-hybrydowe znalazłam w dobrej cenie lakiery hybrydowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty