Strony

środa, 29 kwietnia 2020

Prezentujemy ubranka od Sisters Hand made: Ogrodniczki na wypasie

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzimy do Was z Kingą z opinią o ogrodniczkach, które jednym słowem mogę opisać- SZTOS! A uszyła je nam cudowna Pani Natalia z Sisters Hand Made.
Ogrodniczki pasują idealnie na moją damę noszącą rozmiar 104 cm. Mamy jeszcze mały zapas w długości nogawki i możemy dodatkowo wyregulować długość szelkami, więc posłużą nam jeszcze jakiś czas :)
Materiał jest naprawdę przepiękny- czerwone róże na czarnym tle tworzą niesamowity efekt. Dodatki w czerwieni pasują idealnie. Spodenki mają kieszonki z czerwonymi akcentami, które dodają świetnego akcentu całości. Do szelek doszyte są również czerwone falbanki, które bardzo mi się podobają. Są to spodenki bardzo wygodne, ale jednocześnie i eleganckie.
Kinga chętnie nosi to cudo. Sama w dzieciństwie uwielbiałam ogrodniczki, ponieważ chroniły moje plecy i trzymały koszulkę na swoim miejscu :D  Pośrodku przedniej części także znajduje się malutka kieszonka, gdzie można wsadzić swoje skarby. Kinga wkłada tam sztućce zabawkowe lub butelkę do karmienia swojej lali :)
Krój nie jest dopasowany, Kinga ma troszkę luzu, co daje jej maksimum komfortu podczas zabaw. Nam osobiście ogromnie przypadły do gustu i jesteśmy nimi zachwyceni. Materiał dobrze znosi pranie, nic nie farbuje, nie mam się do czego przyczepić ;)
Wraz z Kingą polecamy z całego serducha ten krój ogrodniczek. Oczywiście wybór rozmiaru, dodatków czy materiału należy do Was. Pełen indywidualizm, co uwielbiam w przypadku ubranek hand made :)

Serdecznie dziękujemy za zaufanie i tworzenie ubranek, które szyte są z perfekcyjną starannością i z głębi serca.

Zapraszam do odwiedzenia grupy facebook'owej Sisters Hand Made, gdzie znajdziecie cały wachlarz cudowności, od spódniczek, przez bluzeczki, body, po bluzy i sukieneczki w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Ostrzegam ! Można stracić serduszko i głowę dla tych ubranek :)


Link do grupy na Facebook'u: https://www.facebook.com/groups/2201197346832392/



2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty