Strony

piątek, 13 grudnia 2019

Testuję suplement BurnActive, czyli pogromca niechcianych kilogramów

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z opinią o pogromcy nadprogramowych kilogramów, mianowicie BurnActive. BurnActive to suplement diety o całkowicie naturalnym składzie, którego zadaniem jest pomoc w redukcji tkanki tłuszczowej, pozbycie się nadprogramowych kilogramów oraz osiągnięcie wymarzonej sylwetki.
Jestem osobą dość sceptycznie podchodzącą do suplementów na odchudzanie. Jednak pomyślałam, a co mi szkodzi. Nie mam nic do stracenia, a skład jest w porządku.
I zaczęłam stosowanie. Raz dziennie- rano należy zażyć jedną kapsułkę, popijając wodą. I tyle. Nie mam dość czasu (a może bardziej ochoty:D) na stosowanie odpowiedniej diety czy aktywny tryb życia. Dlatego z pewną rezerwą myślałam o jakichkolwiek efektach.
W plastikowym opakowaniu kryje się 30 kapsułek, czyli miesięczna kuracja. Przychodzi do nas bardzo ładnie zapakowane w folię celofanową, moim zdaniem prezentuje się wspaniale. Przy zakrętce znajduje się plastikowe zabezpieczenie chroniące zawartość przed pierwszym użyciem. Same tabletki mają postać białych fasoleczek. Nie ma najmniejszego problemu z ich połykaniem.
Poniżej wklejam Wam opis kluczowych składników (pochodzi on ze strony producenta):
MOC AKTYWNYCH SKŁADNIKÓW W PROCESIE SPALANIA TKANKI TŁUSZCZOWEJ:

PIPERYNA to składnik pieprzu, którzy nie tylko nadaje mu ostry, piekący smak, ale również posiada właściwości odchudzające. Piperyna bowiem wzmaga proces termogenezy i lipolizy, oczyszcza organizm, działa antybakteryjnie, działa moczopędnie i pobudza do szybszego pozbywania się produktów przemiany materii.
ZIELONA HERBATA poprawia krążenie i procesy trawienne, obniża poziom złego cholesterolu, eliminuje problemy żołądkowe i wzdęcia, chroni przed skokami cukru we krwi. Wykazuje działanie antybakteryjne, a także przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, oraz pomaga zwalczyć uczucie łaknienia.
 GUARANA to roślina z Południowej i Środkowej Ameryki, której nasiona za sprawą dużej zawartości kofeiny wykazują właściwości pobudzające i odchudzające. Guarana zwiększa spalanie tkanki tłuszczowej i wydatkowanie energii, co w rezultacie prowadzi do redukcji masy ciała.
PIEPRZ CAYENNE dzięki wysokiej zawartości kapsaicyny przyspiesza przemianę materii, pobudza komórki żołądka do produkcji korzystnych soków ochronnych, wspomaga proces trawienia oraz likwiduje wzdęcia. Ponadto wspomaga leczenie wrzodów układu pokarmowego.
CHROM to pierwiastek, który przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz hamuje napady wilczego apetytu. Ponadto pozwala utrzymać w normie poziom cholesterolu, a także bierze udział w procesach przemiany materii, a przede wszystkim pobudza trzustkę do produkcji insuliny i uczestniczy w przemianie węglowodanów i białek.
Efekty?
Pierwsze, co zauważyłam, to przypływ energii. Z każdym kolejnym dniem czułam się lepiej. W pracy nie czułam zmęczenia, a głód był mniejszy. Z czasem zauważyłam, że najadam się mniejszymi porcjami, nie mam aż takiej ogromnej ochoty na słodycze jak zawsze. Nie zauważyłam jakichkolwiek skutków ubocznych, a jedynie pozbyłam się 2 kg. Moim zdaniem jak na osobę, która nie uprawia sportu i nie stosuje diety- wynik jest naprawdę w porządku. Polecam ten suplement szczególnie osobom, które chcą odzyskać energię oraz wspomóc się w kontrolowaniu wagi.


Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej BurnActive: https://burnactive.pl/



1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty