Strony

środa, 25 grudnia 2019

Prezentujemy ubranka od Sisters Hand made: Świąteczna stylówka Kingi

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście pokażemy Wam wraz z Kinią naszą świąteczną stylówkę. Główną jej częścią jest sukienka, którą uszyła nam Pani Natalia z Sisters Hand Made. Jeśli macie ochotę zobaczyć wszystkie realizacje obu szyjących sióstr, link znajdziecie na końcu posta.
Sukieneczka, która skradła nasze serducha jest w kolorze czerwonym z białymi dodatkami. Od zawsze czerwień kojarzy mi się ze świętami, z miłością i ofiarnością. Zawsze staramy się mieć na sobie coś właśnie w kolorze czerwonym w czasie świąt. Krój sukieneczki jest superancki! Jest to wersja trapezowa, z rozszerzanym dołem.
Rękawki długości 3/4 zakończone są ozdobną falbanką oraz białą koroneczką. Wokół klatki piersiowej również doszyta jest cudowna falbana zakończona białą koronką. Sukieneczka jest długości przed kolanko, ale długość jest to indywidualnego ustalenia z Panią Natalią :) Tak samo jak kolor materiału, dodatki czy krój. Pani Natalia jest moją mistrzynią w szyciu ! Potrafi szyć rzeczy, które mam  gdzieś tam wymyślone w głowie. A Pani Natalia idealnie to odwzorowuje na maszynie :)
Materiał jest mięciutki, sukienusia nie krępuje ruchów i Kinga może w niej swobodnie się poruszać. Ubraliśmy ją na imprezę Mikołajkową, gdzie świetnie się bawiliśmy, a Kinia swoją kreacją wzbudziła nie lada zainteresowanie :)
W praniu nic złego się nie dzieje, kolory nie farbują. Wszystko jest idealne :) Nie mam się absolutnie do czego przyczepić. Oczywiście z całego serducha polecam kolejne cudeńko od Pani Natalii.
Serdecznie dziękujemy za zaufanie i tworzenie ubranek, które szyte są z perfekcyjną starannością i z głębi serca.

Zapraszam do odwiedzenia grupy facebook'owej Sisters Hand Made, gdzie znajdziecie cały wachlarz cudowności, od spódniczek, przez bluzeczki, body, po bluzy i sukieneczki w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Ostrzegam ! Można stracić serduszko i głowę dla tych ubranek :)

Link do grupy na Facebook'u: https://www.facebook.com/groups/2201197346832392/



2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty