Strony

niedziela, 10 listopada 2019

Prezentujemy ubranka od Sisters Hand made: Granatowy dres z napisem

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście pokażemy Wam z Fabianem dres, który od razu skradł nasze serducha pod wieloma względami. Został on uszyty przez przewspaniałą Panią Natalię, które wraz z siostrą prowadzą grupę na FB Sisters Hand Made i tam możecie zobaczyć efekty ich prac.
Dres składa się z bluzy oraz spodni. Na Fabiego, który powoli już "wchodzi" w rozmiar 146 cm jest idealny, z małym jeszcze zapasem. Bluza jest granatowa, wkładana przez głowę. Takie są najbardziej praktyczne w szkole, kiedy nie ma wychowania fizycznego. Rękawy oraz dół bluzy zakończone są ściągaczami, które rewelacyjnie utrzymują całość na swoim miejscu.
Aplikacja z napisem w samym centrum to mój pomysł :) Jedynie kolor biały zasugerowała mi Pani Natalia i to był strzał w dziesiątkę. Świetnie kontrastuje i przykuwa wzrok. Oczywiście napis ten jest trochę z przymrużeniem oka ;)
Spodnie często są naszą zmorą, ponieważ albo są nogawki za długie albo są za szerokie w pasie. W przypadku spodni szytych u Pani Natalii można podać wymiary, jakie chcemy, aby miały spodnie. Po zmierzeniu spodni, które są najbardziej pasującymi na Fabiego, przekazałam je Pani Natalii i ona już wiedziała, co dalej. Specjalnie chciałam, aby były troszkę dłuższe, ponieważ idzie zima, a w śniegowcach czy traperach lubimy jak nogawki wchodzą do środka buta. Bardzo spodobały mi się specjalne przeszycia na kolanach, jakie widziałam w innym projekcie na grupie Sisters Hand Made. No i udało się! W naszym egzemplarzu pojawiły się takie przeszycia i wygląda to świetnie. W pasie znajduje się szeroka gumka, która nie uwiera brzuszka i spodnie nie spadają.
Całość prezentuje się rewelacyjnie. Moim skromnym zdaniem ten projekt to sztos! Połączenie kolorów materiału i aplikacji, przeszycia, krój- wszystko idealnie ze sobą współgra. Fabian z ochotą nosi ten komplet do szkoły. W praniu nic złego się nie dzieje. Aplikacja jest jak nowa, kolory nie farbują. Wszystko jest "cacy" :D

Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co udało nam się stworzyć wspólnie z Panią Natalią . Oczywiście zachęcam do poznania tej cudownej osoby, która odpowie na wszystkie pytania i doradzi w każdym szczególe. Polecamy z całego serducha <3


Serdecznie dziękujemy za zaufanie i tworzenie ubranek, które szyte są z perfekcyjną starannością i z głębi serca.

Zapraszam do odwiedzenia grupy facebook'owej Sisters hand made, gdzie znajdziecie cały wachlarz cudowności, od spódniczek, przez bluzeczki, body, po bluzy i sukieneczki w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Ostrzegam ! Można stracić serduszko i głowę dla tych ubranek :)

Link do grupy na Facebook'u: https://www.facebook.com/groups/2201197346832392/


1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty