Strony

wtorek, 10 kwietnia 2018

Testuję z Drogerie Natura: KOBO Professional- kolejne cuda do makijażu

Witajcie Kochani!

Pogoda sprawia, że chce się spędzać na dworze całe dnie z maluszkiem i starszakiem :) Jednak pora wrócić i przybliżyć Wam kolejne świetne nowości, jakie oferuje nam marka KOBO Professional, dostępna wyłącznie w Drogeriach Natura. Dzisiaj zapraszam na opinię o korektorze, cieniu do powiek w kremie oraz o dwóch pomadkach.

KAMUFLUJĄCY PŁYNNY KOREKTOR

Kamuflujący korektor o delikatnej konsystencji, mocno niepigmentowany, zapewnia wysokie pokrycie przebarwień oraz innych niedoskonałości.

POJEMNOŚĆ 6 ml
CENA 19,99 zł

MOJA OPINIA:

W ofercie dostępne są dwa odcienie korektora: 204 IVORY oraz 205 ALABASTER. U mnie pojawił się pierwszy z nich i od razu wspomnę, że jest idealny dla mojej jasnej karnacji. Produkt kryje się w smukłym opakowaniu i mamy go aż 6 ml do wykorzystania. Ma gęstą konsystencję, która za pomocą aplikatora zakończonego mięciutką gąbeczką gładko sunie po skórze.
Moim koszmarkiem są pękające naczynka oraz cienie pod oczami i ciągle walczę z ich ukrywaniem. Korektor naprawdę świetnie radzi sobie z ich zakamuflowaniem. Zarówno cienie pod oczami jak i pęknięte naczynka są dobrze ukryte. Produkt zapewnia mi super krycie, trwałość i jednocześnie nie wysusza delikatnych miejsc pod oczami. Jest wydajny i skuteczny. Polecam!

LUSTROUS LIQUID EYESHADOW

Metaliczny cień do powiek w kremie LUSTROUS LIQUID EYESHADOW. Zapewnia doskonałe krycie i długotrwały efekt. Po aplikacji pozostawić do zastygnięcia lub dla uzyskania delikatniejszego, perłowego efektu rozetrzeć palcem po powiece.

POJEMNOŚĆ 7 ml

CENA 24,99 zł

MOJA OPINIA:

Kolekcję tworzy sześć metalicznych cieni : 601 SENSUAL BEIGE, 602 CHARMING COPPER, 603 VIOLET MOON, 604 MAGNETIC PURPLE, 605 HYPNOTIC RED STAR oraz 606 ENIGMATIC MINT. Moja kolekcja powiększyła się o odcień 601, który jest pięknym, połyskującym beżem. Zazwyczaj używam cieni prasowanych, dlatego też cień w kremie i na dodatek z metalicznym akcentem był dla mnie nie lada gratką.
Uwielbiam testować produkty, które są dla mnie nowym doświadczeniem. Cień z nowej kolekcji mieści się w "błyszczykowym" opakowaniu. Do dyspozycji jest 7 ml bardzo, ale to bardzo ciekawego kosmetyku. Zapewnia on ciekawy efekt, który może być mocny, ale również delikatniejszy jeśli rozetrzemy go palcem. Lubię jego delikatniejsze wykończenie, ale i ono wygląda na powiece niesamowicie. Na swoim miejscu utrzymuje się bez problemu przez cały dzień-od aplikacji aż do demakijażu. Nie ma potrzeby nakładania pod niego bazy, bo i bez niej trzyma się powieki idealnie. Jest to świetny kosmetyk, który zachwyci każdą miłośniczkę tego typu cieni do powiek. Polecam!

TRUE MATT LIPSTICK oraz BRILLANT LIPSTICK

MOJA OPINIA:

Celowo zestawiłam pomadki w duecie, by pokazać ich odmienny efekt. Matowa jest w odcieniu 502 Spicy Red, natomiast satynowa oznaczona jest numerkiem 608 Innocent.
Obie mieszczą się w metalowym, wykręcanym sztyfcie, którego zamknięcie jest na magnes. Jest to rewelacyjne rozwiązanie, ponieważ nie muszę martwić się, że niechcący otworzy mi się w torebce czy kosmetyczce i zawartość ulegnie rozpadowi. Matowa pomadka jest piękną, soczystą czerwienią, natomiast satyna to delikatna brzoskwinia z drobinkami, które świetnie mienią się na ustach i dają połysk przykuwający wzrok.
Obie są dobrze napigmentowane i utrzymują się na moich ustach 3-4 godziny. Potem delikatnie tracą na intensywności koloru. Osobiście moim faworytem jest wersja Brillant, ponieważ moje usta są dość małe i staram się pomadkami z połyskiem troszkę je uwydatnić i optycznie powiększyć. Mimo wszystko obie wersje skradły moje serce i polecam je każdej z Was !


Dziękuję serdecznie Drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanych kosmetyków.
Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :
Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/
Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty