Strony

wtorek, 13 marca 2018

Testuję z Drogerie Natura: Nowa kolekcja KOBO Professional- paleta cieni, pomadek i podkład mineralny

Witajcie Kochani!

W ostatnim czasie testuję rewelacyjne nowości, jakie oferuje nam marka KOBO Professional. Wśród tych nowości znalazły się m.in. kosmetyki mineralne, podkłady, podkład w wersji cushion, pomadki, cienie itd. Wszystkie produkty dostępne są wyłącznie w drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl
W najbliższym czasie przedstawię Wam moją opinię o tych cudach :)
A dzisiaj chciałabym przybliżyć Wam trzy produkty- paletę cieni, paletę pomadek oraz podkład mineralny. Zapraszam :)

9X EYESHADOW PALETTE 3 MY FAVORITE COLORS

Cienie kryją się w  tekturowej palecie o czarnej, matowej szacie i zamknięciu na magnes. Wygląda niezwykle luksusowo i przykuwa wzrok. Każdy cień można bez problemu wyciągnąć z palety dzięki specjalnemu wyżłobieniu. Trzymają się one (podobnie jak zamknięcie)  na magnes, więc nie ma obaw o wypadnięcie zawartości palety. 
Wśród drogeryjnych paletek , pojedynczych cieni  czy innych kosmetyków marka KOBO jest jedną z moich ulubionych, ponieważ kosmetyki są tworzone z pasją, z dopracowaniem każdego szczegółu na największym poziomie.
To rewelacyjna limitowana paleta stworzona wraz ze świetnym wizażystą-Danielem Sobieśniewskim. Znajdziemy w niej 9 świetnie napigmentowanych cieni o metalicznym i matowym wykończeniu. Ich formuła jest kremowa, więc naprawdę dobrze się nimi operuje. Dobrze się ze sobą łączą, kolory idealnie współgrają. Nie osypują się i na powiece wytrzymują nawet bez bazy przez cały dzień bez jakichkolwiek poprawek.  Kolory, które tworzy ta paleta wg mnie idealnie nadają się na większe wyjścia. Kolory przypominają mi skarby jesieni.
Odcienie:
19- złoty metaliczny , który opalizujący na róż
20-  łososiowy o satynowym wykończeniu
21- pomarańcz o satynowym wykończeniu
22- matowa czerwień
23- matowy ciepły brąz
24- matowy brąz z akcentem rdzy
25- matowy  fiolet
26- ciemny matowy brąz
09- matowa głęboka czerń
Kolorki nie rolują się i nie mam problemu ze zbieraniem się ich w załamaniu powieki, co czasem niestety ma miejsce ze względu na moje dość problematyczne powieki. Jestem zachwycona tą paletą i polecam jeśli macie możliwość po nią sięgnąć ! :)
WAGA 18 g
CENA 59,99 zł

MINERAL SERIES LOOSE FOUNDATION

W mojej kosmetyczce pojawił się mineralny podkład sypki w kolorze 2 Gold. Dla mnie na ten moment jest nieco za ciemny, jednak czekam do wiosny aż moja skóra nabierze troszkę kolorku i wtedy będzie idealny. Zawartość mieści się w okręcanym słoiczku pojemności 7 g z sitkiem. Na mojej skórze przetestowałam już wiele różnych kosmetyków mineralnych, jednak marka KOBO stworzyła produkt, który jest naprawdę godny polecenia. Podkład jest świetnie zmielony, a aplikacja każdym pędzlem jest bezproblemowa, choć najlepszy będzie ten z gęstym włosiem. Kolistymi ruchami możemy stworzyć makijaż, który zakryje niedoskonałości, a jednocześnie zapewni jednolite wykończenie bez plam. 
Stopień krycia można stopniować dodając kolejną warstwę na problematyczne miejsca. W ofercie znajduje się pięć odcieni (01 LIGHT ROSE, 02 GOLD, 03 GOLDEN LIGHT, 04 OLIVE,05 DARK BEIGE), więc większość z nas znajdzie swój ulubiony. Podkład nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek. Bezzapachowa formuła z pewnością znajdzie swoje zwolenniczki. Nie zapycha porów i nie tworzy efektu maski, wręcz przeciwnie. Makijaż wykonany z jego użyciem jest naturalny. Mimo mojej mieszanej cery, jestem zachwycona trwałością tego podkładu. Aplikując go rano, o godzinie 20.00 nadal wygląda rewelacyjnie. Dodatkowym plusem jest, że nie ciemnieje po kontakcie ze skórą.Podkład jest bardzo wydajny, więc będzie mi towarzyszył przez długi czas. Polecam całym sercem!!
WAGA 7 g
CENA 29,99 zł

LIP PALETTE

Paletka jest stworzona tak samo jak paleta cieni. Matowa szara graficzna ze srebrnymi akcentami przykuwa wzrok i zachęca do wypróbowania. Zestaw tworzy 9 odcieni pomadek, które świetnie podkreślają usta. Każdy kolorek aplikuje się najwygodniej za pomocą pędzelka. Samo nakładanie nie sprawia najmniejszego problemu ze względu na delikatną, kremową formułę. Kolorki dobrze się rozprowadzają i można je dowolnie łączyć. Idealnie współgrają ze sobą tworząc najróżniejsze kombinacje na ustach. 
Wśród odcieni znajdziemy beże, brązy, róże czy czerwień. Każdy z nich ma pigmentację dorównującą pomadkom z wyższej półki. Paletka daje nam możliwość wykonania pięknego, trwałego makijażu ust. Trwałość jest rewelacyjna- większość z odcieni na swoim miejscu utrzymuje się 3-4 godziny. Potem delikatnie i równomiernie się "zjada". 
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona nowością marki KOBO i polecam każdej osobie, która lubi mieć pod ręką cały wachlarz kolorystyczny pomadek. 
WAGA 15 g
CENA 59,99 zł

Dziękuję serdecznie Drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanych kosmetyków.

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :

Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/

Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty