Strony

czwartek, 22 lutego 2018

Testuję dla portalu Udziewczyn: Venita NATURALNY BALSAM DO UST z masłem shea

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o bardzo skutecznym balsamie do ust, jaki
otrzymałam do testu w ramach współpracy z portalem Udziewczyn, za co serdecznie dziękuję.

MOJA OPINIA:

Przez cały rok w każdym miejscu mam balsam do ust- czy to w torebce, czy łazience czy kosmetyczce. Zawsze mam kosmetyk, który ma za zadanie chronić moje usta przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych, a w obecnym kapryśnym okresie przed niską temperaturą i mrozem. Balsam marki Venita mieści się w odkręcanym sztyfcie. Dodatkowo zabezpieczony jest  plastikowo-tekturkowym opakowaniem, które dobrze go chroni np.przed uszkodzeniem.  Na odwrocie znajdziemy wszystkie przydatne informacje, jak przeznaczenie, działanie , skład czy datę przydatności.
Ma ładny słomiany kolor, jednak na ustach jest niewidoczny. Do naszej dyspozycji jest 4 g produktu, co daje wiele dni przyjemności stosowania, ponieważ jest bardzo wydajny. Aplikacja jest bardzo przyjemna i ekspresowa.  Sztyft dokładnie pokrywa usta delikatnym przezroczystym filmem, który świetnie chroni wargi przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi. Dzięki niemu pozbyłam się nieestetycznych suchych skórek i pękających miejsc  na ustach. Są one nawilżone i nie wstydzę się w końcu pomalować  matową pomadką, która te skórki bardzo podkreślała.  Masło shea i masło kakaowe zawarte w składzie zapewniają wygładzenie i elastyczność skóry ust.
Receptura zawiera aż 98 %  naturalnych składników i oparta jest na wosku pszczelim oraz wosku carnauba. Nie ma tutaj sztucznych "ulepszaczy" jak parabeny, silikony, sztuczne barwniki czy pochodne ropy naftowej.
Pielęgnacja, nawilżanie, ochrona- te cechy są dla mnie bardzo ważne przy wyborze kosmetyków do pielęgnacji ust. Balsam marki Venita spełnia wszystkie te cechy i polecam go każdej osobie, która podobnie jak ja ma problemy z przesuszeniem i pękającą skórą ust.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu.

Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/

Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty