Strony

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Testuję dla portalu Udziewczyn: Floslek ULTRA PROTECT Krem ochronny

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o świetnym kremie zarówno dla dorosłych jak i maluchów od pierwszego miesiąca życia, jaki otrzymałam do testu  w ramach współpracy z portalem Udziewczyn, za co serdecznie dziękuję.

MOJA OPINIA:

Kremik mieści się w tubce pojemności 50 ml i dodatkowo opatrzony jest pudełeczkiem, na którym znajdziemy wszystkie istotne informacje jak działanie, skład czy datę przydatności. W ostatnim czasie, kiedy mój organizm przygotowywał się do porodu, moja cera z mieszanej zmieniła się w przesuszoną.
Dlatego postanowiłam wypróbować to cudeńko na sobie i efekt jest super,ale o tym za moment. Krem ma gęstą, bogatą konsystencję, która przy kontakcie ze skórą momentalnie się wchłania. Pozostawia jednak na jej powierzchni film ochronny, który zabezpiecza ją przed czynnikami zewnętrznymi. Oprócz tego, że moja skóra prosiła się o porządne nawilżenie, to okres zimowy dodatkowo potęgował tą potrzebę.
Kosmetyk stosuję już miesiąc i jestem zachwycona tym, co zdziałał z moją cerą. Świetnie nadaje się jako baza pod makijaż, nie powoduje ważenia się podkładu czy innych niespodzianek. Ogromny ukłon w stronę producenta za porządne nawilżenie, jakie dostarcza to cudo. Przesuszona, nawet skłonna do podrażnień  skóra poczuje ulgę i ukojenie. Odżywienie czuć przez cały dzień, aż do demakijażu i ponownej aplikacji. Produkt ten polecany jest nawet dla dzieci od 1. miesiąca życia i dla dorosłych. Nie zapycha, nie podrażnia, nie powoduje żadnych reakcji alergicznych. Jest niesamowicie wydajny, świetnie działa i może go stosować cała rodzina. Polecam !


Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu.

Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/

Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty