Strony

środa, 6 grudnia 2017

Testuję z marką Vabun: Magia zapachów idealna na święta

Witajcie Kochani!

W powietrzu czuć już powiew Świąt... uwielbiam ten czas. Tym bardziej, że oprócz tych magicznych dni wyczekujemy naszej córci, która bardzo uparcie nie chce poczekać do stycznia :) Święta zawsze kojarzą mi się z całym wachlarzem kolorów, barw i zapachów. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu,co możecie podarować ukochanej/nemu, zapraszam do poczytania mojej opinii o nowych cudach od marki Vabun.

Czym jest Vabun??

Vabun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana. Radek ma słabość do kultury indiańskiej, w związku z czym zależało mu na tym, aby nazwa perfum do tego nawiązywała. Mężczyzna Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą, nie boi się sięgać po rzeczy, których pragnie. Taka osoba zawsze wierzy w swój niezawodny instynkt.

Zostań jednym z nas. Daj się porwać zapachowi Vabun.

Perfumy marki Vabun stworzone są dla kobiet i mężczyzn, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Cechuje je najwyższa jakość wykonania, dbałość o szczegóły, estetyka wykonania oraz trwałość.

Do codziennej pielęgnacji polecamy perfumowany żel pod prysznic. Opracowany dla aktywnych i dynamicznych mężczyzn. Idealny po siłowni i saunie. Zapewnia relaksującą kąpiel, która pobudzi do działania. Delikatna formuła pozostawia skórę gładką i nawilżoną.

Złoty jastrząb jest symbolem świtu, dopływu nowej energii i odrodzenia. Idealnie odzwierciedla rozpoczęcie nowego etapu w życiu. Dla Radka Majdana było to stworzenie własnej marki znakomitych perfum i kosmetyków. Wkrótce następnym krokiem będzie debiut na rynku giełdowym NewConnect.

MOJA OPINIA:

W paczuszce znalazły się produkty zarówno dla mnie jak i mojego męża. Ja miałam przyjemność poznać zapach Vabun for Lady No.1, natomiast mój mąż dwa żele Vabun Sport oraz zapach Vabun Gold.
Zanim przejdę do mojej opinii, kilka słów od mojego męża. Żele zamknięte są w solidnych przezroczystych buteleczkach pojemności 250 ml. Etykieta przyciąga wzrok i zachęca do spróbowania. Otwierając buteleczkę ukazuje się nam gęsty żel, który świetnie się pieni i super oczyszcza ciało. Zapach jest świeży, męski i pozostaje na skórze jeszcze długi czas po kąpieli. Wyczuwalna jest nuta kardamonu oraz delikatne piżmo. Mężowi bardzo spodobał się ten produkt ze względu na połączenie odświeżenia i eleganckiego pazuru.
Woda perfumowana Vabun Gold kryje się w złotym flakoniku. Do naszej dyspozycji jest aż 100 ml produktu. Mąż przykłada mniejszą uwagę do zapachu perfum niż ja, jednak powiedział, że już po pierwszym psiknięciu wiedział, że będzie to jeden z jego ulubionych zapachów. Perfumy są bardzo męskie, odważne i jednocześnie nienachalne. Jest niesamowicie trwały- na skórze utrzymuje się ok. 5-6 godzin, natomiast na ubraniu nawet kilka dni.
Niesamowite nuty tworzą piżmo, wanilia, tonka, kwiat pomarańczy, mięta, cynamon i gałka muszkatołowa. Przy pierwszym kontakcie najbardziej wyczuwalne jest piżmo, jednak z miarę upływu czasu pojawiają się kolejne wspaniałe akordy. Mąż i ja jesteśmy bardzo zadowoleni z wody Vabun Gold.
I teraz na koniec, wisienka na torcie,a mianowicie Perfumy Vabun for Lady. No.1. Uwielbiam poznawać nowe perfumy. Kiedy jakiś skradnie moje serce, wracam do niego wiele razy. Vabun No.1 kryją się w ozdobnym flakoniku pojemności 50 ml. Nie jest to zapach dla każdej z nas. Jest idealny dla odważnych, poszukujących przygód kobiet. Połączenie kwiatowo-leśno-orientalne dodają świeżości i odwagi.
Przy pierwszym kontakcie są dość mocne, jednak po kilku minutach, kiedy zaczynają się utleniać, stają się delikatniejsze i zmysłowe. Słyszałam, że dla wielu z Was jest on zbyt mocny, jednak ja lubię takie odważne zapachowe wyzwania. Na skórze utrzymują się praktycznie cały dzień, na ubraniach nawet kilka. Wystarczy dwa-trzy psiknięcia, więc flakonik będzie nam towarzyszył przez długi czas.

Podsumowując, zarówno ja jak i mój mąż polecamy nasze rodzime marki, a marka Vabun warta jest poznania i znalezienia swojego ulubionego zapachu.

Serdecznie dziękuję marce Vabun za możliwość poznania tych świetnych produktów. Zakupić je możecie w sklepie internetowym http://www.vabun.pl/sklep/ oraz w sieci drogerii Hebe i salonach mody męskiej Pako Lorente. 
Fanpage marki: https://www.facebook.com/Vabun.No1/

1 komentarz:

  1. Ja czekam i czekam na damską wersję od nich, ale chyba zapomnieli o mnie :((((

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty