Strony

poniedziałek, 27 listopada 2017

Testuję z Laboratorium Kosmetycznego Joanna: Henna do brwi i rzęs oraz serum

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami opinią o dwóch produktach Laboratorium Kosmetycznego Joanna, jakie możecie dostać między innymi w Drogeriach Natura. Są to dwa spośród czterech odcieni henny do brwi i rzęs oraz serum zagęszczające brwi MultiLashes. Nie testowałam ich osobiście z obawy o skutki uboczne będąc już w ciąży, więc testowaniem zajęła się moja mama :)

HENNA KREMOWA DO BRWI I RZĘS


Henna w kremie do brwi i rzęs barwi w delikatny sposób zapewniając długotrwały kolor uwydatniając gęstość i długość rzęs. Podkreśla wyrazistość oczu i nadaje brwiom wymarzony kształt.
Przyda się paniom, których natura nie obdarzyła dobrze zarysowanymi brwiami oraz tym, które chcą dodać spojrzeniu wyrazu. Zatuszuje siwe włoski oraz wszelkie ubytki, wyrówna i ujednolici koloryt oraz pomoże wymodelować ich kształt.
Formuła została wzbogacona w odżywczy olejek rycynowy, który wzmacnia włoski i zapobiega ich wypadaniu. Już po pięciu minutach od nałożenia henny włoski są przyciemnione; jeżeli zaczekamy dziesięć minut – uzyskamy ciemniejszy kolor.

OPINIA MOJEJ MAMY:

Hennę dostajemy w kartoniku, który zawiera tubkę z kremem koloryzującym pojemności 15ml, buteleczkę z aktywatorem 15 ml oraz szpatułkę z aplikatorem.Dotarły do mnie dwa nowe odcienie henny, mianowicie 1.1 graphite oraz 3.1 jasny brąz. Jasny brąz świetnie sprawdzi się u blondynek czy rudowłosych natomiast grafit został stworzony dla chłodnych, platynowych odcieni włosów. Będzie się dobrze komponował również z siwymi kosmykami. Jak już wspomniałam, kiedy dotarła do mnie przesyłka wiedziałam już o ciąży i miałam obawy czy nie zrobię sobie krzywdy :) dlatego też hennę sprawdziła moja mama. Jest to produkt niesamowicie wydajny, przecież potrzebujemy odrobinę,by odmienić kolor brwi czy rzęs.
Oprócz przyciemnienia włosków mamy jeszcze jeden plus-skład kosmetyku wzbogacony jest o olejek rycynowy, który odżywia, wzmacnia, a także zapobiega wypadaniu włosków. Moja mama najbardziej ucieszyła się z ukrycia pojedynczych siwych brwi. Efekty jednorazowej aplikacji wg producenta utrzymują się nawet do czterech tygodni. U mojej mamy były to max. 3 tygodnie, jednak wynik i tak jest satysfakcjonujący. Mamcia jest bardzo zadowolona z tego, że w zaciszu domowym w ciągu kilku minut można zmienić wygląd brwi czy rzęs.

SERUM ZAGĘSZCZAJĄCE BRWI

Serum zagęszczające brwi MultiLashes sprawia, że brwi stają się wzmocnione i zagęszczone. Twarz zyskuje wyjątkową oprawą dla oczu, a gęste brwi pięknie podkreślają głębię spojrzenia. Serum jest łatwe do nakładania (ma aplikator w formie podłużnej gąbeczki) – i wyjątkowo skuteczne, co potwierdzają badania.
Preparat z pewnością docenią osoby obdarzone przez naturę naturalnie rzadkimi i cienkimi brwiami. Polecane jest również osobom o brwiach osłabionych w wyniku zabiegów depilacji i nadmiernego korygowania ich kształtu, na makijaż permanentny, po hennie, a także po zakończonej chemioterapii.
Składniki aktywne:
Bimatoprost – jedna z najskuteczniejszych substancji stymulujących wzrost brwi i hamująca proces ich wypadania
Proteiny jedwabiu, panthenol i kwas hialuronowy – odżywiają cebulki włosów, regulują ich regenerację, sprawiają, że brwi są nawilżone, a ich struktura wygładzona
Dzięki tym składnikom odżywka do brwi MultiLashes wyjątkowo skutecznie:
zagęszcza i pogrubia
wzmacnia
przyciemnia
poprawia kondycję i zmniejsza wypadanie brwi
Skuteczność działania preparatu MultiLashes została potwierdzona testami in vivo, przeprowadzonymi w niezależnym laboratorium badawczym. Pierwsze efekty można zauważyć już po 3 tygodniach regularnego stosowania.
Pojemność: 4ml

OPINIA MOJEJ MAMY:

Ja na sobie przetestowałam już kilka różnych odżywek i serum na zagęszczenie brwi, jednak w moim stanie nie chciałam ryzykować, więc serum powędrowało także do mojej mamy. Otrzymujemy je w kartoniku, na którym widnieją wszystkie przydatne informacje. Do naszej dyspozycji jest aż 4 ml serum, co wg producenta wystarczy na około pół roku regularnego stosowania. Aplikator zakończony miękką gąbeczką jest solidny i daje maksimum przyjemności z używania. Serum jest dość gęste, przez co nie spływa z aplikatora.
Mama nie zauważyła jakiegokolwiek podrażnienia skóry w obrębie brwi. Brwi mamy przed rozpoczęciem kuracji były słabej kondycji. W miarę upływu czasu i stosowania co drugi dzień, już po 3 tygodniach obie widziałyśmy pierwsze efekty. Włoski stały się ciemniejsze, grubsze i gęściejsze. Dodatkowo pojawiło się wiele nowych włosków, które dały jeszcze lepszy efekt. Mama jest zachwycona ze stosowania serum od Laboratorium Joanna. Polecamy !

Dziękuję serdecznie Laboratorium Ksosmetycznemu Joanna za  zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanych kosmetyków.


2 komentarze:

  1. henna u mnie w ostatnim czasie to podstawa.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam henny na brwi

    http://hygge-blog.blogspot.com/p/zostan-konsultantka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty