Strony

czwartek, 16 listopada 2017

Prezentuję Kosmetyki AUBE: Linia SYNTHESIS

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o kosmetykach marki AUBE z serii przeciwzmarszczkowej. Mimo iż mam dopiero niespełna 26 lat i byłam troszkę sceptycznie nastawiona to jednak przekonał mnie fakt, iż już po 25.roku życia skóra traci zdolność do produkcji kolagenu,czego efektem jest pojawianie się zmarszczek i niedostateczne nawilżenie. Dlatego też produkty, jakie miałam przyjemność poznać, zaczęłam stosować w ramach profilaktycznej walki z oznakami starzenia się mojej cery.
Zanim przejdę do opinii, kilka słów producenta o samej linii Synthesis:

Z wiekiem zdolność fibroblastów do wytwarzania kolagenu spada, co odbija się negatywnie na wyglądzie skóry. Efektem obniżenia jego poziomu są zmarszczki, utrata właściwego owalu twarzy i problemy z dostatecznym nawilżeniem. Kompleks ProCollagen+ pobudza produkcję białka odgrywającego kluczową rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych, które odpowiadają za odpowiednie napięcie i sprężystość skóry. Zmarszczki stają się w widoczny sposób zredukowane, a skóra jest gładka i głęboko nawilżona.
Formuła kremów, serum z linii ProCollagen+ wzmacnia strukturę cery, to rewolucyjny program naprawczy dla skóry dojrzałej, która utraciła gęstość i elastyczność. Zaawansowana technologia oparta na naturalnych molekułach HRGP i ekstrakcie z nieśmiertelnika umożliwia rekonstrukcję włókien kolagenowych jednocześnie poprawiając gęstość macierzy zewnątrzkomórkowej.
Linia Procollagen+ Synthesis, to inteligentna multiaktywna pielęgnacja dla kobiet o intensywnym nawilżająco-regenerującym działaniu. Podstawę serii stanowi kompleks ProCollagen+, będący połączeniem właściwości naturalnych molekuł HRGP i oligosacharydów z kwiatów nieśmiertelnika. Substancja ta ma zdolność do stymulowania syntezy kolagenu, zwanego filarem młodości skóry. Łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.

Produkty jakie stosowałam w ostatnim czasie to:

KONCENTRAT ODŻYWCZY NA DZIEŃ, SKÓRA SUCHA, ODWODNIONA

54.99 zł
Pojemność: 15 ml
Koncentrat odżywczy na dzień dla skóry suchej i odwodnionej. Włókna kolagenowe to podstawowy budulec tkanki łącznej. Ich rolą jest zapewnienie skórze sprężystości. Z biegiem czasu zdolność fibroblastów do wytwarzania kolagenu spada, co odbija się negatywnie na wyglądzie skóry. Efektem obniżenia kolagenu są zmarszczki, utrata właściwego owalu twarzy i zwiotczenie skóry. Najnowsze badania naukowe dowodzą, że molekuły HRGP wspomagają naturalną syntezę kolagenu. Oligosacharydy z kwiatów nieśmiertelnika wpływają pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczową rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych. Kompleks ProCollagen+, łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
koncentrat ze stężonym kompleksem ProCollagen + do stosowania jako kuracja stymulująca dla cery dojrzałej, z postępującymi zmianami w strukturze skóry. Skoncentrowana formuła preparatu zawiera kompozycję składników aktywnych, które działają czynnie na spadający z wiekiem metabolizm oraz pobudzają cykl odnowy komórkowej.

KREM NA NOC WZMACNIAJĄCY STRUKTURĘ SKÓRY Z WIDOCZNYMI ZMARSZCZKAMI

54.99 zł
Pojemność: 50 ml
Krem na noc wzmacniający strukturę skóry AUBE®, to zaawansowana pielęgnacja nocna, opracowana na bazie stymulujących syntezę kolagenu naturalnych molekuł HRGP. Bogata formuła kremu z kompleksem ProCollagen+ dostarcza skórze dawkę składników odżywczych i przeciwstarzeniowych, które ułatwiają jej odnowę podczas snu. Polecany dla cery dojrzałej, z postępującymi zmianami w strukturze skóry.
Molekuły HRGP – wspomagają naturalną syntezę kolagenu.
Ekstrakt z nieśmiertelnika – wpływa pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczowa rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych.
Kompleks ProCollagen+ – łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
Wosk pszczeli – odżywia i przyspiesza regenerację skóry.
Extract z nieśmiertelnika – nawilża, regeneruje, obkurcza naczynia krwionośne, zapobiega opuchnięciom, wzmacnia.

SERUM NA NOC WZMACNIAJĄCE STRUKTURĘ SKÓRY

59.99 zł
Pojemność: 30 ml
Serum na noc AUBE® z kompleksem ProCollagen+ pomaga zredukować oznaki zwiotczenia skóry i wpływa na poprawę konturu twarzy. Silnie skoncentrowana formuła zawiera zestaw substancji aktywnych, dobranych tak, by zapewnić skórze dojrzałej kompleksowe wsparcie w przeciwdziałaniu procesom starzenia. Do stosowania na noc 2-3 razy w tygodniu.
Molekuły HRGP – wspomagają naturalną syntezę kolagenu.
Ekstrakt z nieśmiertelnika – wpływa pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczowa rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych.
Kompleks ProCollagen+ – łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
Olej arganowy – wzmacnia skórę, silnie regeneruje, łagodzi objawy trądziku, nawilża i chroni przed działaniem słońca i wiatru.
Extract z nieśmiertelnika – nawilża, regeneruje, obkurcza naczynia krwionośne, zapobiega opuchnięciom, wzmacnia.

SYSTEM MIKRONAKŁUWANIA SKÓRY, ODBUDOWA ZNISZCZONEGO NASKÓRKA

54.99 zł
Dermaroller System Mikronakłuwania Skóry AUBE® to odbudowa zniszczonego naskórka. Urządzenie kosmetyczne do samodzielnej terapii mikroigłowej, stymulującej naturalną odnowę i regenerację skóry. Ruchomy wałeczek z cienkimi igłami nakłuwa skórę, tworząc na jej powierzchni mikrokanaliki, umożliwiające precyzyjne wnikanie substancji aktywnych w głąb skóry. Pobudzając fibroblasty do zwiększonej syntezy kolagenu, Dermaroller AUBE® powoduje spłycenie zmarszczek i bruzd. Wygląd skóry ulega zauważalnej poprawie.

MOJA OPINIA:

Wszystkie cztery produkty stosowałam jako kurację przeciwstarzeniową oraz pomocną w walce z prawidłową produkcją kolagenu. Zarówno kremik jak i obie wersje serum kryją się w niezwykle solidnych opakowaniach (koncentrat z aplikatorem w formie pipety,serum na noc z pompeczką Airless, natomiast kremik w odkręcanym słoiczku z dodatkowym plastikowym zabezpieczeniem). Każdy z produktów ma treściwą konsystencję.
Kremik bardzo szybko znika z powierzchni skóry, natomiast koncentrat i serum pozostawiają na powierzchni skóry delikatny film. Przy długotrwałym stosowaniu nie zauważyłam jakiegokolwiek zapychania mojej niesfornej cery. Nie będę omawiać działania każdego z trio, lecz opiszę efekty, jakie uzyskałam z ich pomocą. Co najważniejsze- działanie odżywcze. Z każdym dniem moja cera wyglądała lepiej. Bardziej elastyczna, nawilżona, a i koloryt ładnie się poprawił. Produkty mimo delikatnego zapachu, który bardzo polubiłam, nie powodują podrażnień czy reakcji alergicznej. Są bardzo wydajne, co pozwoli przez dłuższy czas cieszyć się nam z ich towarzystwa:) Dopełnieniem tego rewelacyjnego trio jest dermaroller, którego bałam się użyć, jednak już przy pierwszym razie śmiałam się z moich obaw. 
To niepozorne urządzenie kosmetyczne ma ruchomy wałeczek z dużą ilością cienkich igiełek, które powodują mikronakłucia skóry. Jednak nie ma mowy o wyrządzeniu jakiejś krzywdy, wręcz przeciwnie. Po jego użyciu aplikowałam na skórę serum i czekałam ok.30 minut przed nałożeniem kremu. Moja skóra dobrze toleruje jego stosowanie. Ani razu nie pojawiły się zaczerwienienia czy krwawienie. Jednak należy pamiętać, by skóra była dobrze zabezpieczona zarówno przed jak i po użyciu tego urządzenia. Musimy także pamiętać o tym, by nie używać go na podrażnioną czy dotkniętą trądzikiem skórę. Podsumowując, po kuracji wszystkimi trzema produktami oraz dermarollerem moja cera jest nawilżona, pozbawiona suchych skórek i przyjemnie sprężysta. Polecam zacząć stosowanie linii SYNTHESIS od marki AUBE już w przedziale wiekowym od około 25 roku życia. 

Dziękuję serdecznie marce AUBE za możliwość poznania tych wspaniałych produktów. Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: https://aube.pl/
Oraz profil Google+ : https://plus.google.com/107272222327993365861


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne tylko ten masażer mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także przerażał,jednak zmieniłam zdanie już po pierwszym użyciu 🙂 efekty są niesamowite i wystarczy tylko delikatny nacisk podczas masażu 🙂

      Usuń
  2. Ten masażer mnie ciekawi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najchętniej poznałabym się z dermarollerem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty